ترازو های دیجیتال, مقالات

ترازو فروشگاهی بارکد زن + معرفی انواع مدل ها

ترازو فروشگاهی بارکدزن + معرفی انواع مدل ها
4/5 - (2 امتیاز)

شاید برای شما هم سوال باشد که ترازو فروشگاهی بارکد زن چیست و چه کاربردی دارد؟ بهترین برند ها و مدل های ترازو های بارکد زن کدامند؟ در این مقاله پاسخ تمامی سوالات شما را خواهیم داد. با ما همراه باشید.

از سالیان دراز ترازو فروشگاهی دغدغه کاربرانی بوده است که ارتباط مستقیم با فرایند توزین و فروش داشته اند. با توجه به پیشرفت روز افزون این صنعت در سالیان متمادی ، این روزها ترازوهای فروشگاهی ، کاربری فوق العاده و دقت توزین بالایی دارند ، از این رو کاربر در زمان استفاده از ترازو با اطمینان خاطر و سرعت بالا موفق به جلب رضایت مشتری می گردد.

این روزها علاوه بر ظرفیت توزین و دقت بالای ترازو دیجیتال ، هماهنگ شدن ترازو با صندوق های فروشگاهی ، امکان صدور فاکتور و همینطور گزارش فروش به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه ، امکان چاپ لیبل و بارکد و … از نیاز های اساسی فروشگاه ها به حساب می آید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

ترازوی بارکد زن در صنعت ترازو دیجیتال جدید ترین ترازو محسوب می شود ، این نوع ترازو علاوه بر صدور فاکتور فروش ، امکان تولید بارکد واقعی و پرینت کاغذ یا لیبل را به شما ارائه می دهد. در قسمت بسته بندی در کارخانه های صنعتی به ترازو دیجیتالی نیاز است که علاوه بر وزن کشی مواد ، امکان تولید بارکد وجود داشته باشد و اطلاعات توزین با نام محصول بر روی محصول ثبت شود.

ترازو بارکد زن این امکان را فراهم کرده است تا با وزن کشی محصولات از جمله نام محصول ، وزن ، قیمت محصول به همراه بارکد به صورت لیبل تولید گردد و بر روی محصول وزن کشی شده ثبت گردد.

 

انواع ترازو های فروشگاهی بارکدزن

در ادامه چندین مدل از بهترین ترازوهای بارکدزن را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد که میتوانید تمامی آن ها را به تفکیک در بازرگانی اسپید ( نمایندگی ترازو فروشگاهی ) مشاهده و مقایسه نمایید و در نهایت با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام نمایید. با کلیک روی هر لینک هر محصول و ورود به صفحه اصلی هر ترازو ، میتوانید اطلاعات بیشتری در زمینه دستگاه مورد نظرتان کسب کنید.

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار بارکد زن ویستا پلاس توزین صدر 35 کیلوگرم فول پورت

این ترازو ویستا 35 کیلوگرم پرینتر دار بارکد زن با حداکثر ظرفیت اندازه گیری 35 کیلوگرم و با دقت 2 تا 10 گرم توسط شرکت توزین صدر طراحی و ساخته شده است. این ترازو قابلیت چاپ بارکد روی کاغذ را داراست اما نمیتواند بارکد را روی لیبل یا برچسب چاپ کند.

از ویژگی های متفاوت این ترازو می توان به افزایش حافظه محصول به ۲۰۰۰ عدد ، تغییرات در کیبورد ترازو ، امکان مدیریت نرم افزار ترازو از طریق کامپیوتر و همچنین دریافت اطلاعات ثبت شده از ترازو اشاره کرد.

ترازوبارکدزن ویستا پلاس توزین صدر 35 کیلوگرم فول پورت

این ترازو قابلیت پشتیبانی از تمامی پورت های مورد نیاز یک سیستم توزین مانند امکان اتصال به لیبل زن ، پوز بانکی ، بارکد خوان و کشوی پول به ترازو را دارد.

همینطور علاوه بر پورت های اتصال بارکد خوان و کشوی پول ، وجود پورت USB در این ترازو ، امکان انتقال اطلاعات ترازو به وسیله فلش مموری به ترازو ، پایانه فروشگاهی (POS) یا کامپیوتر را نیز میسر کرده است.

ویژگی متصل شدن به شبکه های با سیم و بی سیم از مهم ترین قابلیت های این دستگاه می باشد که قابلیت بی سیم در صورت درخواست مشتری به آن اضافه می شود.

این ترازو فروشگاهی بارکدزن 1000 حافظه غیر مستقیم و تعداد ۷۰ حافظه مستقیم در دو سطح را نیز دارد. همچنین قابلیت کارکردن با ۳ مشتری هم زمان با ذخیره مقدار پارسنگ شده در این ترازو تعبیه شده است.

این ترازو نمایشگر LCD فارسی 4 خطی واضح دو طرفه با علایم وزن ، قیمت واحد و قیمت کل دارد. همچنین می تواند خطاهای رخ داده در حین فروش را برای شما نمایان کند.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به قابلیت شبکه کردن ترازو ، قابلیت انبارداری و تعریف موجودی و نقطه سفارش ، کنترل انجام عملیات فروش شامل (فروش دستی ، تغییر قیمت ، برگشت به صفر) ، ۱۰ ها گزارش مختلف از فروش ، امکان چاپ فاکتور دلخواه با وارد کردن شماره آن ، رند کردن مبلغ قابل پرداخت با تنظیم دلخواه ، قابلیت اضافه کردن مالیات بر روی هر محصول ، تعریف کاربر با تعیین دسترسی به منو ها ، قابلیت محاسبه سود فروش و انتخاب واحد پول ریال / تومان اشاره کرد.

این ترازو در نمونه 50 کیلویی نیز موجود می باشد که از میتوانید از دسته بندی ترازو های پرینتردار نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

ترازو فروشگاهی بارکد زن پرینتردار رادین 6700

در ترازو بارکد زن رادین 6700 بارکدها به صورت سطری و تجمیعی برای هر یک از کالا های توزین شده روی کاغذ حرارتی چاپ می شوند. با استفاده از چاپگر داخلی تعبیه شده در این ترازو دیجیتال پرینتر دار ، امکان چاپ فاکتور به همراه بارکد مهیا شده است. همچنین امکان ثبت قیمت و اطلاعات محصول روی فاکتور ترازو دیجیتال نیز وجود دارد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

حتما بخوانید!
معرفی بهترین ترازو های وزن کشی سال 2020

ترازو فروشگاهی بارکدزن پرینتردار رادین 6700

با استفاده از ترازو رادین می توان نسبت به درخواست 3 مشتری هم زمان پاسخگو بود و کاربر علاوه بر وزن کشی می تواند به شمارش تعداد نیز بپردازد.

این ترازو با بیشترین ظرفیت 40 کیلوگرم و کم ترین ظرفیت 100 گرم عمل توزین را انجام می دهد. دقت های این ترازو شامل 2 ، 5 و 10 گرم می باشد.

این ترازو در برابر ضربه از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است به این دلیل که از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده است. همچنین نمایشگر این ترازو به صورت علمک بر روی آن تعبیه شده است.

این ترازو از سه بخش نمایش وزن ، قیمت و قیمت نهایی تشکیل شده است که هر کدام به ترتیب قابلیت نمایش 5 ، 6 و 7 کاراکتر عددی را دارند. همچنین این ترازوی 350 حافظه داخلی و مستقیم دارد.

این ترازو دارای 3 مدل است : ترازو 6700 Plus وای فای ندارد و همچنین قابلیت نصب سیم کارت برای آن تعبیه نشده است. ترازو 6700 GSM قابلیت نصب سیم کارت را دارد و می توان به سایر تلفن های همراه SMS ارسال کند. در نهایت پیشرفته ترین مدل این ترازو ، 6700 WIFI دار می باشد که امکان اتصال به شبکه از طریق WIFI  برای آن فراهم شده است.

 

ترازو فروشگاهی بارکدزن پرینتردار پند PX7500P

ترازو بارکد زن پند PX7500P در زمینه ترازو های فروشگاهی از بهترین تولیدات صنایع پند محسوب می شود که چاپگر داخلی کاملا فارسی با سرعت بالا و قابلیت چاپ بارکد دارد و همچنین در دو ظرفیت 30 و 50 کیلوگرم ساخته شده است.

دقت این ترازو در ظرفیت 100 گرم الی 15 کیلوگرم ، 5 گرم و میزان دقت برای ظرفیت 15 الی 50 کیلوگرم ، 10 گرم می باشد.

ترازو فروشگاهی بارکدزن پرینتردار پند PX7500P

دقت 5 و 10 گرمی این محصول نیاز بسیاری از کسب و کارهای خرده فروشی از جمله قنادی ها ، آبمیوه فروشی ها ، سوپر مارکت ها و عطاری ها را به خوبی برآورده کرده است.

ترازو فروشگاهی پرینتردار پند PX7500P این توانایی را دارد که اطلاعات 84 محصول را درون حافظه مستقیم خود قرار دهد و اگر این مقدار برای حجم محصولات داخل فروشگاه کافی نباشد ، می تواند با استفاده از حافظه های غیر مستقیم این میزان را تا 999 کالا بالا ببرد.

قابلیت گزارش دهی به صورت ماهانه ، هفتگی و روزانه در این ترازو به کار رفته است و از دیگر ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد ارتباط ترازو با کارت خوان می باشد. همچنین این ترازو می تواند همزمان به 3 مشتری پاسخگو باشد.

نمایشگر LED تعبیه شده در این ترازو فروشگاهی بارکدزن ، قیمت کل و وزن را در سه سطر جداگانه و در بالاترین میزان خود به ترتیب با اعداد 6 ،7 و 8 رقمی نمایان می کند.

از طریق پورت های USB و سریال ، این ترازو به راحتی به چاپگرهای خارجی ، کامپیوتر و صندوق پول اتصال پیدا می کند و امکاناتی از جمله چاپ فاکتور ، پردازش اطلاعات ، مدیریت حساب ها و چاپ گزارش های مالی را به راحتی برای کاربر انجام می دهد.

 

ترازو فروشگاهی لیبل زن بارکد زن صبا مدل BCS-100PEA ظرفیت 30KG

ترازو فروشگاهی لیبل زن صبا تا 15 کیلوگرم را با دقت 5 گرم و از 15 تا 30 کیلوگرم محصول را با دقت 10 گرم اندازه گیری می کند.

این ترازو محصولی مدرن و حرفه ای از دسته ترازو های لیبل پرینتر می باشد که با تولید بارکد واقعی بر روی لیبل ، امکان بسته بندی در فروشگاه ها ، کارگاه های تولیدی و دیگر مراکز را به وجود آورده است.

ترازو فروشگاهی لیبل زن بارکد زن صبا مدل BCS-100PEA ظرفیت 30KG

این ترازو قابلیت گزارش گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه به وسیله رسید پرینتر را دارد و همچنین با قابلیت تولید بارکد واقعی امکان ارتباط ترازو با کامپیوتر و سیستم صندوق فروشگاهی را فراهم کرده است

بدنه این ترازو از پلاستیک فشرده ساخته شده و سینی صیقلی آن از جنس استیل ساخته شده است. لازم به ذکر است که سینی تعبیه شده بر روی این محصول از نوع تخت می باشد ، اما امکان تعویض آن با سینی لبه‌دار نیز وجود دارد.

صفحه نمایش این ترازو فروشگاهی بارکدزن امکان نمایش وزن محصول ، نام محصول ، منو و پیغام به فارسی ، 6 رقم قیمت واحد و 7 رقم قیمت کالا را دارد و از نوع LCD می باشد.

امکان تعریف 30000 عدد محصول با قیمت و نام در در حافظه ترازو لیبل زن صبا در نظر گرفته شده که با 56 کلید حافظه مستقیم در 3 لایه (جمعا  168 کالا) ، حالت میان بر جهت استفاده از حافظه و ذخیره محصولات پر فروش را به وجود آورده است.

به وسیله پورت Usb می‌توان داده ‌ها را از ترازو به رایانه و یا بالعکس انتقال داد. همچنین توسط قابلیت  Ethernetو Wifi امکان شبکه شدن با دیگر ترازوهای فروشگاهی به صورت با سیم و بی سیم وجود دارد.

حتما بخوانید!
ترازو آزمایشگاهی چیست؟

 

ترازو فروشگاهی بارکد زن توزین صدر LSG15A

ترازو فروشگاهی توزین صدر LSG15A تا وزن ۳۰ کیلوگرم را با دقت توزین 2 تا 10 گرم اندازه گیری می کند. این دستگاه برای مشاغلی از جمله فروشگاه های زنجیره ای ، قنادی ، مراکز بسته بندی و سایر هایپر مارکت ها ، پروئینی ها و … مناسب است.

از امکانات این ترازو فروشگاهی می توان به سهولت انجام انواع تنظیمات ترازو از جمله درج پیام در ابتدا و انتهای رسید ، تعریف محصول ، تنظیم تاریخ ، زمان ، قیمت و نرم افزار تماما فارسی نیز اشاره کرد.

ترازو فروشگاهی بارکدزن توزین صدر LSG15A

علاوه بر تولید بارکد سطر (آفلاین) ، این ترازو قابلیت پرینت بارکد تجمیعی (آنلاین) را دارد که این ویژگی در افزایش سرعت ، بهینه کردن و کم کردن خطاها در سرویس دهی به مشتریان فروشگاه های زنجیره ای تاثیر بسیار زیادی دارد و همچنین قادر است رسید فروش را به دو صورت لیبل و کاغذی ارائه دهد.

از اتصالات این ترازو می توان به کارت خوان های بانکی ، بارکد خوان USB  ، کشوی پول ، LAN و اتصال به wifi  به درخواست مشتری نیز اشاره کرد. همچنین این ترازو می تواند هم زمان به 4 مشتری پاسخگو باشد.

این ترازو فروشگاهی بارکدزن ۶۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و ۱۸۶ حافظه در ۳ صفحه به صورت مستقیم نیز دارد. همچنین این ترازو فروشگاهی از نمایشگر LCD دو طرفه شامل ۶ رقم قیمت واحد ، ۷ رقم قیمت کل ، ۵ رقم وزن و ۴ رقم پارسنگ بهره می برد.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر بارکد زن دیبال Tower

ظرفیت اندازه گیری این ترازو فروشگاهی بارکدزن دیبال 30 کیلوگرم و دقت آن 5 گرم می باشد. سینی این ترازو از جنس استیل و به صورت تخت و لبه دار بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده ABS با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار ساخته شده است.

این دستگاه دارای یک چاپگر داخلی برای چاپ لیبل و فاکتور می باشد و امکان تعریف و چاپ بارکد در رسید یا لیبل توسط ترازو و بدون نیاز به کامپیوتر وجود دارد.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر بارکدزن دیبال Tower

حافظه این ترازو امکان ثبت اطلاعات 5000 الی 10000 قلم محصول را داشته و همچنین قابلیت گزارش دهی به صورت جزئی (ساعتی) و کلی (روزانه و هفتگی و ماهانه) برای ان در نظر گرفته شده است.

از لیست گزارش های این ترازو می توان به گزارش فروش به تفکیک کالا یا گروه کالایی ، گزارش فروش به تفکیک هر صندوقدار ، گزارش صندوق پول ، گزارشات فروش دوره ای ، گزارش لیست محصولات ، گزارش فروش بر مبنای قیمت محصولات ، گزارش فروش محصولات در ساعات خاص و گزارشات موجودی کالا نیز اشاره کرد

همچنین این ترازو می تواند به وسیله اتصالات شبکه بی سیم Wireless به چندین ترازوی دیجیتال دیگر متصل شده و انبار داری کلیه محصولات فروشگاه را  بر عهده بگیرد.

 

ترازو فروشگاهی بارکدزن رادین MKII بی ستون

این ترازوی فروشگاهی رادین بی ستون دارای ظاهر بدون علمک با نمایشگر دو طرفه تمام لمسی می باشد که ظرفیت آن 40 کیلوگرم و دقت آن 2 الی 10 گرم است. این ترازو در نوع با ستون نیز ساخته شده است. توسط چاپگر این دستگاه می توان فاکتور چاپ کرد ، برچسب یا لیبل تولید کرد و بارکد تجمیعی و یا تفکیکی صادر کرد.

در نظر داشته باشید که تعداد حافظه های مستقیم این ترازو به 120 عدد کاهش یافته ، اما در تعداد حافظه های غیرمستقیم 100 هزار حافظه دارد.

رادین MKII بی ستون

ویژگی هایی از جمله پشتیبانی از بسیاری از عملکردهای ترازوهای فروشگاهی و چاپگر داخلی از ویژگی های ایده آل این ترازو رادین به حساب می آید.

امکاناتی از جمله امکان چاپ لوگو بر روی لیبل یا کاغذ ، گزارش گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه ، امکان تنظیم میزان حساسیت ترازو با دقت های 2 و 5 و 10 گرم ، داشتن پارسنگ برای اندازه گیری وزن خالص ، ارائه خدمات هم زمان به 3 مشتری ، داشتن منوی فارسی و امکان تعریف 10 کاربر مختلف برای یک دستگاه ، امکان اعمال تخفیف در قیمت نهایی خرید و دیگر امکانات جانبی ، از این دستگاه یک ترازوی کامل ساخته است.

اتصال به کامپیوتر ، بارکد خوان ، امکان شبکه شدن (LAN) ، کارت خوان (POS) و کشوی پول حوزه کاربری های ترازو دیجیتالی رادین را بالا برده است.

اگر برای فروشگاه یا کسب و کار خود ، به ترازو فروشگاهی بارکد زن نیاز دارید ، می توانید از طریق بازرگانی اسپید پس از مشاهده و مقایسه ، نسبت به خرید انواع ترازو های فروشگاهی اقدام نمایید و از خدمات سریع و با کیفیت ما بهره ببرید و در کم ترین زمان ممکن ترازو مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید. در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *