ترازو های دیجیتال, مقالات

راهنمای خرید ترازو آشپزخانه ارزان و جدید با کیفیت مطلوب

راهنمای خرید ترازو آشپزخانه ارزان و جدید با کیفیت مطلوب
5/5 - (1 امتیاز)

ترازو های آشپزخانه مفیدترین و آسان ترین ابزار برای بانوان و آشپزهای حرفه ای به حساب می آیند. اگر به دنبال خرید ترازو آشپزخانه ارزان و با کیفیت هستید و می خواهید با هزینه ای معقولانه از این وسیله نهایت استفاده را ببرید با ما در ادامه همراه باشید.

بیشتر ما می دانیم که چگونه برخی از غذاهای مورد علاقه خود را طبخ دهیم. اما تا به حال توجه کرده اید که طعم همان غذا ممکن است هر بار متفاوت باشد؟

دلیل این امر اندازه مواد اولیه مورد استفاده برای پخت و پز می باشد. بسیاری از ما در اندازه گیری مواد اولیه دقیق نیستیم و برای هر بار پخت غذا مقدار معینی از مواد اولیه را استفاده نمی کنیم و به همین دلیل هر بار طعم غذا نیز ممکن است متفاوت باشد. برای حل این مشکل ، می توانیم از ترازو آشپزخانه دیجیتال کمک بگیریم.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

گاهی نیز برای تنوع ، دستورالعمل های پخت جدید را امتحان می کنیم. بسیاری از این دستورالعمل ها از طریق کتاب های آشپزی ، تلویزیون و یا اینترنت شما را ملزم به اندازه گیری دقیق مواد برای نتیجه ای بهتر می کند.

ترازو شما کمک می کند هر بار مقدار مواد مورد استفاده برای پخت و پز را اندازه گیری کنید و بنابراین در حفظ طعم خوب به شما کمک می کند و طعم غذای شما را لذیذ تر خواهد کرد.

درصورتی که هرگز از انواع ترازوی آشپزخانه مدل جدید که دیجیتال می باشند استفاده نکرده اید ، باید به شما بگوییم که نسبت به ترازو های سنتی آنالوگ تجربه ای کاملا متفاوت است.

این نوع ترازو ها نمایشگرهای دیجیتالی دارند که در عرض چند ثانیه وزن دقیق کالا را به شما نشان خواهند داد. نمایشگرهای ترازوهای آشپزخانه دیجیتال از نوع LCD یا LED می باشند.

با استفاده از این ترازو ها می توانید مایعات ، مواد خشک و یا هر چیزی را که می خواهید از نظر وزنی برای تهیه غذا اندازه گیری کنید ، به راحتی وزن کنید.

 

انواع ترازو آشپزخانه ارزان از نظر شکل و ساختار

از نظر شکل و ساختار ، انواع ترازوهای آشپزخانه را می‌توان به دو گروه ترازوی تخت و ترازوی کاسه‌ دار تقسیم بندی کرد.

از لحاظ نوع قرارگیری ترازو آشپزخانه ، بعضی از انواع ترازوهای آشپزخانه رومیزی هستند و روی میز یا کابینت آشپزخانه قرار می گیرند که بهترین نمونه ها نیز همین مدل های رومیزی می باشند.

برخی دیگر از ترازوهای آشپزخانه دیواری می باشند و به دیوار وصل می شوند. بعضی دیگر نیز قابلیت تا شدن دارند و درون کیف یا چمدانی قرار می‌گیرند و به سادگی می‌توانید این نوع ترازو ها را از جایی به جای دیگر منتقل کنید.

حتما بخوانید!
خرید ترازو آزمایشگاهی با کیفیت و دقت بالا

ویژگی های ترازو آشپزخانه دیجیتال

از نظر جنس بدنه ، انواع ترازو آشپزخانه را می توان در دسته های شیشه‌ای ، بدنه پلاستیک و سینی شیشه ‌ای ، ، بدنه پلاستیک و سینی پلاستیکی و همینطور تمام استیل دسته بندی کرد.

اکثر ترازوهای آشپزخانه دیجیتال این قابلیت را دارند که با لمس انگشت شما روشن شده و در صورت استفاده نکردن از آن سریع خاموش شوند و باتری کم تری نیز مصرف کنند. برخی نیز وزن را به گرم و اونس به شما نشان دهند.

انواع ترازو آشپزخانه ارزان دقت اندازه‌گیری متفاوتی دارند. خطای اندازه‌گیری در برخی از مدل‌ها چند دهم است و همچنین مدل‌هایی نیز وجود دارند که تا ۵۰ گرم خطا نیز دارند.

 

اندازه ترازوی آشپزخانه

اندازه ترازو های دیجیتال آشپزخانه کوچک می باشد و شما می توانید آن را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید. همچنین وزن سبکی نیز دارند که حمل این ترازو ها را بسیار آسان می کند.

از آن جایی که ترازو معمولا باید دم دست باشد و اغلب روی میز یا کابینت ‌ها قرار می‌گیرد ، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که از نظز ظاهری نیز طراحی زیبایی داشته باشد.

 

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

انواع ترازوی آشپزخانه مدل جدید

از بین انواع ترازو آشپزخانه ، ترازو های دیجیتال از همه جدیدتر هستند. این روزها ساخت و همینطور استفاده از ترازوهای آشپزخانه عقربه‌دار بسیار کم شده است و این نوع ترازو ها جای خود را به ترازو های دیجیتال داده اند. با کمک این نوع ترازو ها می توانید به راحتی برنامه رژیم غذایی خود را نیز تنظیم کنید.

در ادامه به معرفی چند نمونه ترازو آشپزخانه ارزان و باکیفیت میپردازیم که با مناسبترین قیمت در بازرگانی اسپید موجود هستند و می توانید به راحتی از آن ها در آشپزخانه برای اندازه گیری مواد مختلف و همینطور برای رژیم غذایی استفاده نمایید.

 

ترازو آشپزخانه ارزان دیجیتال مدل sh-125

این نوع ترازوی آشپزخانه دیجیتال بسیار ایده آل و جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. یک کاسه نیز برای قرار دادن راحت تر مواد غذایی جهت اندازه گیری روی ترازو تعبیه شده است.

دقت بسیار بالایی دارد و دقت وزن کشی آن در حد گرم است. دارای نمایشگر LCD می باشد و قابلیت این را دارد که بعد از 1 دقیقه کار نکردن به طور خودکار خاموش شود. همچنین جنس آن از پلاستیک می باشد.

در نظر داشته باشید که این ترازو وسیله ای مناسب برای اندازه گیری با دقت 1 گرم تا 10 کیلو گرم می باشد.

حتما بخوانید!
انواع مدل های ترازو فروشگاهی ارزان + راهنمای خرید

ترازو خانگی دیجیتال

ترازو آشپزخانه دیجیتال مدل TS500

ترازوی آشپزخانه مدل جدید TS500 دارای ابعاد 60*220*230 و وزن 0.8 کیلوگرم نی باشد و از پلاستیک فشرده ساخته شده است.

این نوع ترازو آشپزخانه دیجیتال که با باتری کار می کند مجهز به صفحه نمایش LCD می باشد و امکاناتی از جمله داشتن پارسنگ برای وزن کشی خالص مواد و همچنین امکان انتخاب واحد توزین ، ویژگی‌هایی ‌است که برای این ترازوی دیجیتال در نظر گرفته شده است.

ظرفیت وزن کشی این ترازو برابر با 30 کیلو می باشد و حساسیتی که در این مقدار وزن از خود ارائه می دهد 1 گرم می باشد.

ترازو خانگی TS500

ترازو پارچی مدل Constant 14192-141B

این ترازو آشپزخانه دیجیتال دقیقا شبیه یک پارچ است و برای  اندازه گیری وزن مواد غذایی و همینطور مایعات از جمله آب ، شیر ، روغن و… ساخته شده است.

درجه های روی این ترازو 4 واحد اندازه گیری متفاوت را روی بدنه ترازو نشان می دهد تا مایع داخل آن قابل اندازه گیری باشد.

این ترازو دارای ظرفیت توزین 5 کیلوگرم و همچنین حساسیت قابل قبول 1 گرم می باشد و درپوش نیز دارد.

همچنین قابل جدا شدن و شست و شو نیز می باشد و می توان آن را جداگانه درون یخچال قرار داد.

 

ترازو آشپزخانه پارچی Constant 14192-141B

ترازو آشپزخانه دیجیتال استیل Kinlee EK15B

ترازوی آشپزخانه مدل جدید Kinlee EK15B ، کاسه ای ضد زنگ و تمام استیل دارد که برای اندازه گیری مواد غذایی از جمله سبزیجات ، میوه ، حبوبات ، آرد و … استفاده می شود. همچنین بدنه ترازو نیز از جنس استیل با صفحه استیل مقاوم می باشد.

به راحتی می توانید کاسه را از روی ترازو برداشته و بشویید. این ترازو آشپزخانه دیجیتال قابلیت توزین تا 5 کیلوگرم را با دقت اندازه گیری 1 گرم دارد. همچنین در این ترازو نمایشگری دیجیتال برای نمایش وزن اندازه گیری شده تعبیه شده است.

ترازو آشپزخانه دیجیتال استیل Kinlee EK15B

با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت می توانید دیگر نمونه های ترازو آشپزخانه ارزان را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *