ترازو های دیجیتال, مقالات

وزن کردن با ترازو های وزن کشی چگونه است؟

وزن کردن با ترازو های وزن کشی

هرآنچه که باید از  ترازو های وزن‌ کشی دیجیتال و وزن کردن با آن ها بدانید

وزن کردن با ترازو های وزن کشی

امروزه مصرف غذا های مضر و نامناسب و تراریخته باعث افزایش وزن و همچنین کاهش وزن شده است که نیاز ما به خرید ترازو های وزن کشی یا ترازو خانگی را بیشتر می کند.

به همین دلیل بهتر است این کاهش و افزایش وزن ها را به طور مرتب کنترل کنیم.

یک راه حل ساده ، وزن کشی با ترازو خانگی است چرا که این ترازو ها را میتوانید در خانه نگهداری کنید و هر زمانی که احتیاج بود وزن خود را کنترل کنید.

اگر بخواهیم به معنای واژه ترازو بپردازیم میتوان گفت که ترازو به معنای هم سطح بودن است.

ترازو از اجزایی تشکیل شده است که با هماهنگ و تنظیم شدن به صورت همزمان و وابسته به یکدیگر ، عمل توزین را انجام می دهند و نمایشگر جهت نمایش توزین انجام شده توسط ترازو می باشد.

ترازو ها امروزه در مدل های بسیار متنوع در حال تولید و پیشرفت می باشند.

ترازو مدت هاست که از ترازوی عقربه ای و آنالوگ به ترازوی دیجیتالی تغییر یافته و ابزار استفاده شده در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو آنالوگ بسیار حساس تر و دقیق تر شده است.

دقت ترازو دیجیتال امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخودار می باشد که از این جهت نیز تنوع محصولی ترازو آغاز گردید .

بازرگانی اسپید ارائه کننده بهترین ترازو های وزن کشی خانگی یا اصطلاحا ترازو حمام می باشد تا بتوانید با خیال راحت وزن خود را کنترل و مدیریت کنید.

بازرگانی اسپید از سال 1374 پا به عرصه فروش و تعمیر ترازو و باسکول دیجیتال گذاشت و تا به امروز توانسته است با خدمت به مشتریان خود گامی بزرگ در این عرصه بردارد.

حتما بخوانید!
خرید ترازو دیجیتال و نگه داری از آن

جهت مشاهده تمامی محصولات ما به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

بهترین زمان برای وزن کردن خود با ترازو های وزن کشی

عهد کرده اید که امسال وزن کم کنید؟

قدم گذاشتن روی ترازو دقیق حمام می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید و اهداف خود را برآورده کنید.

طبق نظر متخصصان و محققان کاهش وزن ، بهترین زمان برای وزن گیری هر روز اول صبح است ، نه فقط یک بار در هفته.

هالی ویات همیار مدیر مرکز بهداشت و سلامتی دانشگاه کلرادو آنشوتز می گوید ، این کار را بخشی از مراسم صبحگاهی خود قرار دهید.

شما باید این شماره وزن خود را به طور مداوم بدانید تا به شما کمک کند وزن خود را کنترل کنید تا تصمیمات بهتری در مورد سلامتی خود بگیرید.

مطالعات نشان می دهد که اندازه گیری وزن روزانه با ترازو های وزن کشی دیجیتال به عنوان یک روش موثرتر برای جلوگیری از انباشته شدن کیلوگرم است.

این کار ممکن است به این دلیل باشد که عددی که از ترازو چشمک می زند مردم را وادار می کند که هر روز تغییرات کمی در رفتارشان ایجاد کنند ، خواه غذا خوردن کمتر یا ورزش بیشتر باشد.

ترازو خانگی وزن کردن

کاهش وزن و نگه داشتن آن

در یک مطالعه چاقی منتشر شده در ماه مه 2015 ، محققان دانشگاه کرنل 162 زن و مرد با اضافه وزن (میانگین سنی 47 سال) را طی دو سال ردیابی کردند.

آن ها دریافتند کسانی که هر روز خود را وزن می کنند و با گذشت زمان نتایج خود را پیگیری می کنند ، در کاهش وزن و جلوگیری از آن ( به خصوص مردان ) موفق ترند.

حتما بخوانید!
وزن ، جرم و چگونگی اندازه گیری آن

شرکت کنندگانی که سال اول مطالعه لاغر شدند ، توانستند سال دوم آن را حفظ کنند.

دکتر دیوید لویتسکی ، نویسنده مشترک مطالعه و استاد تغذیه و روانشناسی در کورنل ، می گوید:

شما فقط به یک ترازو خانگی و یک تکه کاغذ دارای نمودار نیاز دارید تا بتوانید الگوها را ببینید.

وی می گوید: این روش شما را مجبور می کند از ارتباط بین غذا خوردن و وزن خود آگاه باشید.

قبلاً آموزش داده می شد که نباید روزانه وزن خود را بسنجید و این کاملا اشتباه است.

یک مطالعه نشان داد که پا گذاشتن روی ترازو هر روز صبح ، به ویژه در جلوگیری از افزایش وزن مرتبط با سن بسیار مهم است.

100 کالری بی ارزش در هر روز می تواند تا پایان هفته اضافه شود ، اما اگر از آن آگاه باشید ، می توانید هر روز یک تغییر کوچک ایجاد کنید ، مانند کاهش اندازه غذا یا کنار گذاشتن میان وعده.

مطالعه دیگری که در آوریل 2015 ژورنال آکادمی تغذیه و رژیم غذایی منتشر شد ، 47 زن و مرد چاق را دنبال کرد که همه آنها برای یک دوره 6 ماهه از یک برنامه غذایی پیروی کردند.

در آن دوره زمانی ، کسانی که وزن روزانه خودر را با ترازو های وزن کشی چک میکردند وزن خود را به طور قابل توجهی بیشتر کاهش دادند (به طور متوسط ​​13 پوند) ، نسبت به کسانی که وزن خود را کمتر چک میکردند.

ترازو حمام

راه درست برای وزن کردن یا ترازو های وزن کشی :

برای اندازه گیری دقیق وزن روزانه ، این مراحل را دنبال کنید. این امر به شما کمک می کند در مورد اینکه چه بخورید و چه مقدار ورزش کنید هوشمندانه انتخاب کنید:

حتما بخوانید!
صندوق مکانیزه فروشگاهی و تفاوت آن با صندوق پول

*هر روز صبح بعد از رفتن به دستشویی ، از ترازو خانگی خود استفاده کنید (بهترین زمان برای وزن گیری).

تا جایی که ممکن است لباس کمتری بپوشید. از آنجا که در شب آب بدن را از دست می دهید ، عدد کمتری نیز دریافت خواهید کرد.

ترازوی خود را روی یک سطح سخت ، یکنواخت و بدون موکت قرار دهید. مقیاس لرزان یا کج می تواند منجر به قرائت نادرست شود.

بی حرکت بایستید ، در حالی که وزن شما به طور مساوی روی هر دو پا تقسیم شده است.

اگر شخصی در خانواده دارید که بیشتر از ۱۵۰ کیلو وزن دارد ، بهتر است ترازویی با ظرفیت تحمل ۱۵۰ کیلو و بیشتر خریداری کنید.

قابلیت اندازه گیری شاخص سلامت ، ازجمله دیگر مهم ترین فاکتورهایی است که در ترازو های امروزی مشاهده می شود.

اگر از ترازوی دارای اندازه چربی بدن استفاده می کنید ، باید پا برهنه باشید.

فشار خون ، دمای بدن ، درصد آب بدن و مهم تر از همه درصد چربی از برجسته ترین مواردی است که می توانید در نمایشگر مدل های جدیدتر ترازوهای دیجیتال مشاهده کنید.

جهت خرید ترازو های وزن کشی ، از طریق بخش “تماس با ما” سایت میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا آن ها شما را در زمینه خرید ترازو دیجیتال مورد نظر شما بسته به نیاز های روزمره تان کمک کنند و به شما مشاوره دهند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *