ترازو های دیجیتال, مقالات

اندازه گیری وزن در منزل با ترازو های دیجیتال

اندازه گیری وزن در منزل با ترازو های دیجیتال

تناسب اندام یا به عبارت ساده تر لاغری و چاقی یکی از دغدغه های رایج و همیشگی انسان است. حتما افرادی را می شناسید که نسبت به افزایش وزن خود به شدت حساس باشند. همینطور افرادی که از لاغری رنج می برند و به دنبال اضافه وزن هستند. ورزش ، رژیم غذایی مناسب و همینطور اندازه گیری وزن در منزل به طور مرتب می تواند به شما در تناسب اندام ، سلامت ، زیبایی و جذابیت کمک بزرگی کند.

امروزه با مصرف بیش از حد غذاهای نامناسب و آماده ، بیماری کرونا و خانه نشینی ، افزایش وزن در میان مردان ، زنان و حتی کودکان رشد بسیار زیادی داشته که نتیجه آن بروز بیماری های متفاوت قلبی و عروقی می باشد. از این رو افراد بسیاری به ورزش روی می آورند و به دکتر تغذیه مراجعه می کنند تا بتوانند به وزن ایده آل خود برسند.

برای اینکه بتوانید پیشرفت خود را در زمینه کاهش یا افزایش وزن به طور مداوم مشاهده کنید ، نیاز به یک ترازوی خانگی دارید. ماهیت اصلی تمام ترازو ها تقریبا یکی می باشد ، اما اندازه گیری وزن به وسیله ی ترازوهای دیجیتالی در منزل بسیار آسان تر و دقیق تر است.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

خرید ترازو دیجیتال برای منزل به شما کمک می کند که چند بار در هفته اندازه گیری وزن با ترازو را انجام داده و پیشرفت خود را مشاهده کنید.

 

نکات مهم در زمان استفاده از ترازوی دیجیتال و اندازه گیری وزن در منزل

در زمان استفاده از ترازوی دیجیتال و اندازه گیری وزن در منزل نکات مهمی وجود دارد که اگر به خوبی آن ها رارعایت کنید می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

چنانچه در یک رژیم غذایی قرار دارید و قصد دارید که اختلاف وزن خود در روزهای متفاوت را به شکل دقیق محاسبه نمایید ، باید آن را به صورت روزانه در ساعات مشخص و ثابت ثبت نمایید.

استفاده از ترازوی دیجیتال و اندازه گیری وزن در منزل

همچنین برای این که وزن شما به درستی و صحیح نشان داده شود در ابتدای صبح و با معده خالی این کار را انجام دهید زیرا بهترین زمان جهت وزن کردن می باشد.

جهت استفاده از انواع ترازو خانگی و اندازه گیری وزن با ترازو بهتر است که با لباس های کم و یا سبک روی ترازو بروید تا محاسبات وزن شما به درستی انجام گردد.

قرار گرفتن ترازو بر روی موکت ، فرش و یا پارکت چوبی موجب خواهد شد تا وزن شما به درستی اندازه گیری نشود.

پیشنهاد می شود که جهت دستیابی به وزن دقیق تر ، ترازو را بر روی سرامیک ، موزاییک و یا سطحی صاف و محکم قرار دهید.

حتما بخوانید!
راهنمای خرید ترازو آشپزخانه ارزان و جدید با کیفیت مطلوب

ترجیحا پس از تمرینات ورزشی شدید از اندازه گیری وزن ، خودداری کنید مگر اینکه از مقدار آب نوشیده شده و همینطور آب از دست داده شده اطلاع کامل داشته باشید.

 

معیار ها و فاکتور های خرید یک ترازوی دیجیتال خوب جهت اندازه گیری وزن در منزل

دقت ترازو

اولین فاکتوری که می بایست در خرید ترازو دیجیتال درنظر بگیرید دقت ترازو می باشد. در واقع دقت ترازو میزان و درصد انحراف از عدد واقعی وزن شما را نشان می دهد و با واحد گرم معمولاً بیان می شود.

 

بیشترین وزن قابل تحمل

در خرید ترازو ، بالاترین وزن قابل تحمل توسط ترازو را در نظر داشته باشید. اگر حداکثر وزنی که نیاز به اندازه گیری آن دارید بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلو می باشد ، می توانید ترازو دیجیتالی با ظرفیت تحمل وزن حداکثر ۱۵۰ کیلو را در نظر بگیرید.

و در شرایطی که وزن فردی در خانواده بالاتر از ۱۵۰ کیلو است و به اندازه گیری وزن در منزل نیاز دارد ، بهتر است که ترازویی با ظرفیت تحمل ۱۵۰ کیلو و یا بیشتر خریداری نمایید.

خرید یک ترازوی دیجیتال خوب

کیفیت ساخت دستگاه

معیار سوم که باید مورد توجه قرار گیرد ، کیفیت ساخت دستگاه می باشد. در زمان خرید ترازو دیجیتال ، به کشور سازنده ترازو و همچنین متریال استفاده شده حتما توجه نمایید.

ترازهای دیجیتال اغلب در متریال های شیشه نشکن ، پلاستیک و آلومینیوم فشرده ساخته می شوند. کیفیت ساخت در دقت اندازه گیری وزن با ترازو نیز موثر می باشد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 

سیستم روشن و خاموش شدن خودکار

چهارمین معیاری که باید به آن توجه شود سیستم خاموشی خودکار می باشد. با توجه به این قابلیت ، زمانی که پای خود را بر روی ترازو می گذارید ، ترازو متوجه لمس پا می شود و روشن می شود و پس چند دقیقه بعد از آن که پای خود را از روی ترازو برداشتید ، به طور خودکار خاموش می گردد.

شاخص سلامت ترازو خانگی یا حمامی

قابلیت اندازه گیری شاخص سلامت

قابلیت اندازه گیری شاخص سلامت ازجمله قابلیت هاییست که در ترازو های معمولی وجود ندارند و ترازو های هوشمند از ان ها بهره می برند.

BMI ، دمای بدن ، فشار خون ، درصد آب بدن ، چربی بدن و سن بدن نسبت به سن واقعی از مهم ترین و برجسته ترین مواردی می باشد که می توانید در مدل های هوشمند ترازوهای دیجیتال مشاهده نمایید و با آن ها به اندازه گیری وزن در منزل بپردازید.

ترازو وزن کشی هوشمند LWG یکی از بهترین نمونه های ترازو هوشمند بازرگانی اسپید می باشد که فناوری بلوتوث دارد و قادر به اندازه گیری تمامی موادر ذکر شده است. کافیست اپلیکیشن این ترازو را بر روی گوشی خود نصب کنید و آن را از طریق بلوتوث به ترازو متصل نمایید. سپس روی ترازو بایستید و نتایج را مشاهده کنید.

حتما بخوانید!
انواع باسکول پند دیجیتال با بهترین قیمت

ترازو نفرکش هوشمند LWG

در نهایت با وجود این که ترازو به عنوان یکی از تجهیزات مهم پزشکی در مطب ها ، درمانگاه ها و بیمارستان ها امری مهم و ضروری می باشد ، اکثر افراد ترجیح می دهند تا همیشه یک ترازو جهت اندازه گیری وزن در منزل داشته باشند. اگر در حال کاهش یا افزایش وزن هستید و یا رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید بدون تردید یک ترازو خانگی اطمینان خاطر بیشتری به شما خواهد داد.

بازرگانی اسپید با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش ترازو ، باسکول و تجهیزات فروشگاهی دیجیتال ، انواع نمونه های ترازو وزن کشی ، آشپزخانه ، فروشگاهی ، صنعتی و … محصولات خود را با مناسبترین قیمت عرضه می کند. جهت مشاهده تمامی محصولات از جمله ترازو وزن کشی به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *