باسکول صنعتی و جاده ای, مقالات

انواع باسکول آویز دیجیتال با مناسب ترین قیمت

باسکول آویز دیجیتال
5/5 - (1 امتیاز)

باسکول آویز دیجیتال که به آن باسکول سقفی نیز می گویند ابزاری معلق برای اندازه گیری وزن محسوب می شود که قابل حمل است ، به صورت عمودی نصب می شود و به سبب ساختار خاصش ، از طریق آویز کردن مواد بر قلاب دستگاه توزین انجام می شود. شکل اغلب باسکول های آویز شبیه به هم می باشند. بدنه ای که نمایشگر را در خود جا داده است ، قلابی برای قرار دادن آن چه نیاز به توزین دارد و حلقه ای برای آویزان شدن محصول. تقریبا همه باسکول های آویز به همین شکل ساخته و طراحی می شوند.

این باسکول در انبارها ، کشتارگاه ها ، مراکز گمرکی و همچنین آهن فروشی ها کاربرد بسیار زیادی دارد. انواع باسکول آویز از نظر سرعت ، دقت و ظرفیت اندازه گیری از سایر باسکول ها چیزی کم نداشته و تنها در داشتن امکانات با یکدیگر متفاوت هستند.

شاید در نوع فناوری های به کار رفته بتوان میان آن ها تمایزی قائل شد. به عنوان مثال برخی از باسکول های آویز فناوری ارتباط از راه دور دارند و این توانایی را دارند که با دستگاه مرکزی یا وسائل هوشمند دیگر اتصال برقرار کنند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

باسکول های آویز چاپگر ندارند و صرفا توانایی اندازه گیری وزن مواد و اجناس را دارد اما می توانند به چاپگر ها از راه دور متصل شوند.

ساختار بدنه این نوع باسکول ها از فلز بوده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی دارند.

 

انواع مختلف باسکولِ آویز – قیمت باسکول های آویز

انواع باسکول آویز با ظرفیت توزین 200 کیلوگرم تا 50 تن به بازار عرضه می شوند که گستره بزرگی از کسب و کارها و مشاغل را در بر می گیرند.

باسکول آویز دیجیتال

قیمت باسکول آویز به نسبت ظرفیت اندازه گیری وزن و قابلیت های آن ، متفاوت است. باسکول های آویز 10 تن در سایت بازرگانی اسپید بیشترین قیمت و به ترتیب نمونه های 5 تنی ، 3 تنی ، 1 تنی و 500 کیلوگرمی قیمت کمتری دارند.

طبق تجربه باسکول های آویز برند OCS و البته Constant از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر باسکول ها برخوردار هستند و همینطور قابلیت های بیشتری دارند.در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل ها بپردازیم.

 

باسکول های دیجیتال OCS

باسکول 500 کیلوگرم OCS

باسکول آویز دیجیتال 500 کیلوگرم OCS از جنس آلومینیوم ساخته شده است ، بسیار مقاوم است و دقت وزن کشی آن 50 گرم است. این باسکول 500 کیلویی برای قصابی ها بسیار مناسب است به این دلیل که فضایی اشغال نمی کند و دارای دقت بالایی می باشد.

حتما بخوانید!
انواع فاکتور زن فروشگاهی - قیمت و خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی

این باسکول نمایشگری واضح و بزرگ از نوع LED در 5 دیجیت 30 میلی متری را دارد و در قسمت بدنه باسکول کلید های عملیاتی تعبیه شده که با این کلید ها می توانید تنظیمات باسکول را انجام دهید.

این باسکول آویز انرژی مصرفی خود را از باتری 6 ولت 6 آمپر قابل شارژ تامین می کند که اگر باتری آن تمام شد ، می توانید باتری را مجددا شارژ نمایید.

از دیگر ویژگی های که این باسکول 500 کیلوگرمی دارد ، هشدار اضافه بار است و برای این که فشار بیش از حد به باسکول وارد نشود ، به شما هشدار می دهد.

در نظر داشته باشید که این باسکول 500 کیلوگرمی بر خلاف انواع باسکول آویز OCS در دقت های بالاتر از قابلیت متصل شدن به كامپيوتر و نمايشگر وايرلس پرينتر دار برخوردار نمی باشد.

 

باسکول آویز دیجیتال 3 تن OCS

باسکول دیجیتال 3 تن OCS با پورت ارتباط با کامپیوتر و نمایشگر دوم پرینتردار یکی از پیشرفته ترین باسکول های آویز موجود در بازار محسوب می شود. همچنین این باسکول را می توانید توسط ریموت کنترل هدایت کنید.

باسکول آویز 3 تن OCS

ویژگی ارتباط باسکول آویز با کامپیوتر این مزیت را به شما می دهد که اطلاعات دقیق توزین را در سیستم کامپیوتر ذخیره کنید. همچنین با اتصال نمایشگر دوم به باسکول ، علاوه بر دید بهتر به نمایش اطلاعات وزنی ، می توانید مقادیر وزن شده را به صورت چاپی در اختیار داشته باشید.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

این باسکول که ظرفیت وزن کشی تا 3 تن را دارد ، دقتی معادل 500 گرم دارد. همچنین بدنه این باسکول از جنس آلومینیوم است که بسیار مقاوم می باشد.

این باسکول 3 تنی با بهره مندی از برق داخلی و باطری توانایی این را دارد که در زمان های قطعی برق با باطری داخلی خود تا 70 ساعت کار کند. نمایشگر این باسکول از جنس LED است و بر روی ریموت گزینه پارسنگ دارد تا به راحتی بتوانید بار اولیه روی باسکول را صفر کنید.

 

باسکول دیجیتال 5 تن OCS در انواع باسکول آویز

مانند باسکول آویز 3 تنی ، باسکول دیجیتال 5 تن OCS دارای قابلیت نمایشگر دوم پرینتر دار و پورت ارتباط با کامپیوتر می باشد و دقتی معادل 5 کیلوگرم دارد. همچنین می توانید این باسکول را توسط ریموت کنترل تا برد 15 متر هدایت کنید.

ویژگی ارتباط باسکول آویز با کامپیوتر این مزیت را به شما می دهد که اطلاعات دقیق توزین را در سیستم کامپیوتر ذخیره کنید.  همچنین با اتصال اندیکاتور دوم به باسکول ، علاوه بر اینکه دید بهتری جهت مشاهده اطلاعات وزنی خواهید داشت ، می توانید مقادیر وزن شده را به صورت چاپی در اختیار داشته باشید.

حتما بخوانید!
با انواع ترازو و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید

این باسکول 5 تنی با باطری داخلی می تواند تا 70 ساعت بدون برق کار کند. بدنه این باسکول آویز مانند مدل های دیگر از جنس آلومینیوم می باشد و بسیار مقاوم است.

نمایشگر این باسکول 5 تنی از جنس LED می باشد. همچنین قابلیت کالیبراسیون دیجیتالی و پارسنگ بر روی ریموت را نیز دارد.

باسکول دیجیتال 5 تن OCS

باسکول دیجیتال 10 تن OCS

باسکول آویز 10 تن OCS استاندارد OIML class III دارد و از جنس فلز با روکش ریخته گری آلومینیوم ساخته شده است که بسیار مقاوم است. این باسکول دیجیتال می تواند مانند نمونه های 3 تن و 5 تن بدون برق تا 70 ساعت برای شما عملیات توزین را انجام دهد.

باسکولی آویز 10 تنی 2 قلاب دارد که به وسیله آن می تواند چرخش 360 داشته باشند. دقت وزن کشی این باسکول 2 کیلوگرم می باشد.

این باسکول می تواند وزن محصولات شما را در واحد های کیلوگرم و پوند اندازه گیری کند. همچنین دارای نمایشگر واضح و بزرگ از نوع LED در 5 دیجیت 30 میلی متری می باشد.

سیستم خاموشی خودکار برای نگه داشتن شارژ باتری در این باسکول به کار رفته است و می توانید توسط ریموت کنترل تا برد 15 متر آن را هدایت کنید.

جهت خرید انواع مختلف باسکول آویز دیجیتال با مناسب ترین قیمت ، کافیست از قسمت فروشگاه آنلاین بازرگانی اسپید دیدن فرمایید یا از طریق شماره های تماس با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *