تجهیزات فروشگاهی, مقالات

انواع فاکتور زن فروشگاهی – قیمت و خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی

انواع فاکتور زن فروشگاهی - قیمت و خرید چاپگر فاکتور فروشگاهی
3.2/5 - (4 امتیاز)

فیش پرینترهای حرارتی از انواع تجهیزات فروشگاهی می باشند که وظیفه آن ها چاپ رسید خرید ، کاغذ های بانکی ، بلیط هواپیما ، برچسب‌های حمل ‌و ‌نقل ، فاکتور و… می باشد. فیش پرینتر با نام های دیگری از جمله فاکتور زن فروشگاهی ، چاپگر حرارتی ، دستگاه چاپ رسید ، چاپگر فاکتور ، دستگاه صدور فیش و دستگاه فیش زن نیز شناخته می شود.

اگر در جایی مشاهده کردید که برچسب‌ ها و فاکتور ها بسیار آسان و سریع به چاپ می رسند ، اطمینان حاصل کنید که پای چاپگرهای حرارتی در میان است. دستگاه صدور فیش عمل پرینت را با ایجاد کردن حرارت روی رول کاغذ حرارتی مخصوص انجام می دهد و از هرگونه جوهر و تونر بی نیاز است. سرعت و دقت در این نوع چاپگر ها از فاکتور های اصلی به حساب می آید.

فیش پرینترها در بازار ایران در دو نوع تک رنگ و دو رنگ موجود می باشند. اما به دلیل کمبود کاغذ مناسب نوع دو رنگ پرینتر حرارتی ، بیشترین سهم استفاده از چاپگر حرارتی به چاپگرهای تک رنگ و سیاه و سفید اختصاص دارد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

خرید دستگاه چاپ رسید برای گستره بزرگی از اصناف و مشاغل ضروری و لازم می باشد و می تواند در بهبود کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار باشد.

انواع فاکتور زن فروشگاهی با پورت ها یا درگاه های ورودی و خروجی مختلفی عرضه می شوند که هر برند یا مدلی یک یا چند پورت را پشتیبانی می کند. پورت هایی مانند پورت شبکه ، پورت سریال ، پورت  USB، پورت  parallel، پورت com و … از این موارد هستند که در انتخاب یک چاپگر فاکتور فروشگاهی مناسب حائز اهمیت می باشد.

اگر برای کسب و کار خود، چه در بخش های مختلف خصوصی و دولتی و چه در فروشگاه ها ، فست فود ها ، رستوران ها و… به چاپگر فیش و رسید نیاز دارید ، بازرگانی اسپید به عنوان مرکز فروش انواع تجهیزات فروشگاهی در خدمت شماست. در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع فیش پرینتر ها یا فاکتور زن فروشگاهی

فیش پرینتر های سوزنی

با استفاده از سوزن هایی که درون فیش پرینترهای سوزنی تعبیه شده است ، عملیات چاپ انجام می شود. عملکرد این نوع فیش پرینترها به این صورت است که سوزن های هد فیش پرینتر به سطح ریبون مصرفی ضربه وارد می کنند و در نتیجه فایل مورد نظر شما را بر روی کاغذ های معمولی به چاپ می رسند. این نوع چاپگر ها دیگر کمتر استفاده می شوند و جای خود را به چاپگر های حرارتی داده اند.

 

فیش پرینترهای حرارتی

فیش پرینترهای حرارتی توسط گرمایی که هد چاپگر به وجود می آورند ، اقدام به چاپ می کنند. این پرینترها برای چاپ نیز به کاغذ های حرارتی مخصوص خود نیاز دارند. پرینترهای حرارتی برای چاپ نیازی به شارژ ندارند ، به همین دلیل کم هزینه تلقی می شوند.

حتما بخوانید!
بهترین شرکت های سازنده باسکول جاده ای کدامند ؟ از کدام شرکت باسکول بخریم ؟

نوع کاغذی که در فیش پرینترهای حرارتی استفاده می شوند به گونه ای می باشد که به دلیل تولید حرارت و گرما در هد پرینتر مانند جوهر فایل درخواستی شما را روی کاغذ پرینت می کنند.

فیش پرینترهای حرارتی

انواع فاکتور زن فروشگاهی با کیفیت بایامکس

توصیه ما به شما استفاده از فیش پرینتر های بایامکس است. زیرا دقت و سرعت چاپ در آن ها بسیار بالاست ، عمر هد آن ها طولانی است ، اکثر پورت ها را ساپورت می کنند و در برابر گرد و خاک و پاشش آب مقاوم هستند. در ادامه چند نمونه از آن ها را معرفی خواهیم کرد که با کلیک رو لینک هر محصول ، به صفحه اصلی همان فیش پرینتر جهت مشاهده اطلاعات بیشتر منتقل خواهید شد.

 

چاپگر حرارتی بایامکس BP-250

همانطور که ذکر شد این چاپگر حرارتی نیز عمل چاپ رسید را بدون استفاده از جوهر و با استفاد از حرارت انجام می دهد. این دستگاه با کیفیت توسط شرکت ترنا سیستم در کشور ایران ساخته و طراحی شده است.

سرعت پرینت کردن رسید در این چاپگر حرارتی بایامکس BP-250 معادل 250 میلی متر (25 سانتی متر) بر ثانیه می باشد که که سرعتی فوق العاده ای برای یک چاپگر حرارتی محسوب می شود. همچنین دقت چاپ این محصول 203dpi می باشد که دقتی بسیار عالی و ایده ال به حساب می آید.

چاپگر حرارتی بایامکس BP-250

این چاپگر فاکتور فروشگاهی در بازار به یک چاپگر حرارتی فول پورت شناخته می شود به این دلیل که درگاه های ارتباطی زیادی برای آن تعبیه شده است. از پورت های این دستگاه می توان به پورت   Serial، پورت WiFi ، پورت USB و پورت  Ethernetاشاره کرد.

با وجود پورت های گفته شده در این مدل فاکتور زن فروشگاهی ، امکان اتصال این دستگاه صدور فیش به دستگاه هایی از جمله لپ تاپ ، کامپیوتر و… امکان پذیر شده است. همچنین با استفاده از پورت اترنت به کار رفته در این محصول می توانید آن را به شبکه متصل کنید.

این محصول از سیستم عامل های  Android ، WinCE ، ios و Windows Mobile پشتیبانی می کند. همچنین حسگر پایان کاغذ برای این محصول تعبیه شده تا در هنگامی که کاغذ دستگاه تمام شد ، این موضوع به کاربر اطلاع داده شود.

دو برش دهنده خودکار (کاتر) در این چاپگر حرارتی بایامکس تعبیه شده است و با وجود این برش دهنده ها ، قطع رسید بسیار حرفه ای و دقیق صورت خواهد گرفت. همچنین نشانگر نوری RGB و Black mark نیز در این چاپگر در نظر گرفته شده است.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 

فاکتور زن فروشگاهی یا چاپگر حرارتی بایامکس BP-206

فیش پرینتر حرارتی BP-206 یک دستگاه منحصر به فرد و ایده ال ساخت کشور ایران می باشد که برای پرینت رسید یا فیش با عرض 80 میلی متر (8 سانتی متر) طراحی و روانه بازار شده است.

بی صدا بودن و سرعت بالای این محصول آن را به یک چاپگر حرارتی بسیار مناسب و ایده ال برای حجم چاپ بالا تبدیل کرده است.

این چاپگر حرارتی رسید را با دقت فوق العاده 203dpi چاپ می کند. همچنین سرعت چاپی آن به اندازه 300 میلی متر (30 سانتی متر) بر ثانیه می باشد.

حتما بخوانید!
تنظیمات ترازو ویستا (ساده، پرینتردار و پلاس) + دفترچه راهنما

فاکتور زن فروشگاهی یا چاپگر حرارتی بایامکس BP-206

حسگر پایان کاغذ برای این چاپگر حرارتی قرار گرفته است تا در صورت تمام شدن کاغذ ، کاربر اطلاع پیدا کند. همچنین در این پرینتر حرارتی دو برش دهنده بسیار قوی تعبیه شده اند که قطع کردن رسید یا فاکتور را به بهترین نحو انجام می دهند.

پورت   Serial، پورت USB، پورت Ethernet ، و پورت WiFiدرگاه های ارتباطی موجود در این محصول می باشند. این چاگر حرارتی را می توان به دستگاه های جانبی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ و… وصل کرد. همچنین لازم به ذکر است که امکان متصل شدن این چاپگر حرارتی به شبکه محلی با پورت Ethernet نیز امکان پذیر شده است

بهره مندی از مکانیزم فلزی و همچنین برخورداری از برد الکترونیکی ضد آب از دیگر ویژگی های این فاکتور زن فروشگاهی بایامکس می باشد.

 

چاپگر فیش و رسید بایامکس BP-260

این چاپگر حرارتی به دلیل سرعت بالایی که دارد بهترین دستگاه برای استفاده در مکان ها و مشاغل با حجم چاپ بالا مانند فروشگاه ها ، فست فودها ، رستوران ها ، مراکز خدماتی و درمانی و… محسوب می شود.

دقت و سرعت چاپ رسید و فاکتور در این چاپگر حرارتی بایامکس به ترتیب معادل 203dpi و 260 میلی متر (26 سانتی متر) بر ثانیه می باشد. همچنین چاپ رسید و فاکتور در این محصول با عرض 8 سانتی متر (80 میلی متر) انجام می شود

جدیدترین تکنولوژی برای برش خودکار (کاتر) در چاپگر حرارتی بایامکس BP-260 قرار گرفته است که به وسیله آن فاکتور یا برش رسید به حرفه ای ترین شکل انجام می شود. همچنین دو حسگر پایان کاغذ در این چاپگر حرارتی قرار گرفته است تا کاربر را از تمام شدن کاغذ مطلع کند.

چاپگر فیش و رسید بایامکس BP-260

این محصول این قابلیت را دارد تا بر روی فاکتور یا رسید بارکد چاپ کند. همچنین این دستگاه ابعاد جمع و جور و کوچکی را دارد و حدودا 45 درصد کوچک تر از انواع فیش پرینترهای دیگر در بازار می باشد.

این چاپگر فاکتور فروشگاهی کاملا بی صداست و می توان آن را به صورت دلخواه و با توجه به شرایط محیط در وضعیت های مختلف مانند رومیزی ، دیواری و… قرار داد.

این دستگاه نگه دارنده کاغذ و مکانیزم فلزی دارد و همچنین درگاه های مختلفی دارد که باعث متصل شدن و ارتباط این فیش پرینتر با دستگاه های جانبی دیگر خواهد شد. پورت سریال ، پورت USB و پورت شبکه از جمله رابط های کاربری تعبیه شده در این دستگاه به حساب می آیند.

به دلیل قرار گرفتن پورت USB و پورت سریال در این چاپگر حرارتی ، امکان برقراری ارتباط و اتصال پرینتر با دستگاه هایی از جمله کامپیوتر ، چاپگر و … امکان پذیر شده است. علاوه بر موارد گفته شده ، با استفاده از پورت شبکه تعبیه شده در این محصول ، می توان این دستگاه را به شبکه متصل کرد. این پرینتررسید از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می کند.

جهت مشاهده انواع فیش پرینترهای حرارتی یا فاکتور زن فروشگاهی بایامکس و دیگر برند های موجود ، از قسمت منو وارد دسته بندی فیش پرینتر شوید و تمامی محصولات را مشاهده و مقایسه کنید. لازم به ذکر است تمامی محصولات در بازرگانی اسپید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. در نهایت جهت خرید میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *