ترازو های دیجیتال, مقالات

بهترین ترازو های قطعه شمار بازار + مشخصات آن ها

بهترین ترازو های قطعه شمار بازار + مشخصات آن ها
5/5 - (2 امتیاز)

ترازوی  Counterیا ترازو قطعه شمار به ترازویی گفته می‌شود که در کنار توزین محصولات قابل شمارش ، تعداد دقیق آن ها را نیز مشخص می کند. این ویژگی بر روی ترازو های فروشگاهی یا گرمی عموما با کلید PCS مشخص می‌شود.

افرادی که مشغول کارهای صنعتی و تجاری هستند حتما این موضوع را بهتر می دانند که گاهی برای شمارش تعداد زیاد محصولات کوچک ، باید وقت زیادی را صرف کنند و در نهایت هم ممکن است نتیجه به دست آمده ، چندان درست نباشد.

روش کار در این نوع ترازو ها به این صورت است که ابتدا تعدادی از ماده قابل شمارش که دفترچه راهنمای ترازو مشخص کرده است ، به عنوان مثال یک یا ده عدد ، وزن خواهد شد و بعد از آن تعداد بسیاری از آن با توجه به ظرفیت ترازو بر روی سینی قرار خواهد گرفت. به این صورت با زدن کلید قطعه شمار ، ترازو تعداد کل قطعه‌های ریز هم ‌وزن را به شما نشان خواهد داد. در ادامه با بازرگانی اسپید همراه باشید تا با این ترازو ها بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

کاربرد ترازو قطعه شمار

قابلیت شمارش قطعه در کارگاه‌های صنعتی و کارخانه‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد. البته نه به این معنا که نمی‌توان از این ترازو در شغل‌های دیگر نیز بهره برد. این ویژگی یکی از قابلیت های کاربردی اضافی برخی از ترازو ها به حساب می آید.

از این ویژگی در خرید و فروش محصولات و حتی در آزمایشگاه‌های پژوهشی و علمی نیز استفاده می‌شود.

یکی از اصلی ‌ترین موارد کارکرد این نوع ترازو ، در صنعت بسته ‌بندی می باشد. تعداد قطعه ‌هایی که در هر بسته مخصوصا در بسته ‌بندی پیچ و ابزار فنی قرار می‌گیرد ، به این روش مشخص می‌شود.

کاربرد ترازو قطعه شمار

 

ویژگی های ترازو قطعه شمار

مانند دیگر ترازوهای دیجیتال ، انواع ترازوی قطعه شمار از سینی ، بدنه و نمایشگری که ممکن است از نوع ال سی دی و یا ال ای دی باشد ، تشکیل شده‌اند.

نمایشگر بعضی از این نوع ترازوها تک نمایشگر یک ‌طرفه می باشد و بعضی دیگر که به طور مستقیم با مشتری سر و کار دارند ، نمایشگر دو طرفه دارند.

مانند سایر ترازوهای دیجیتال ، ساختار ظاهری انواع ترازوهای قطعه شمار صنعتی نیز ممکن است بدون ستون یا ستون‌دار باشند. در انواع ترازوی قطعه شمار صنعتی ستون ‌دار ، نمایشگر بر روی ستون ترازو تعبیه شده است و همچنین در نوع بدون ستون آن ، نمایشگر در پائین و روی بدنه ترازو قرار گرفته است.

 

انواع ترازوهای قطعه شمار

برخی از ترازو های قطعه شمار کاربری خاص تجاری یا آزمایشگاهی دارند و مخصوص توزین محصولات بسیار قیمتی از جمله نقره و طلا می باشند. ظرفیت این نوع ترازوها پائین‌ تر می باشند که از چند صد گرم شروع شده و تا حدود 5 و حتی 10 کیلوگرم هم نیز می‌رسد و به ترازو های گرمی معروف هستند.

بعضی دیگر از این نوع ترازوها ظرفیت بالاتری تا 70 کیلوگرم نیز دارند و در کارگاه‌ها ، کارخانه‌های صنعتی و در فروشگاه‌ها به کار برده می شوند که به ترازو های فروشگاهی معروفند.

حتما بخوانید!
ترازوی پند ، پیشرفته‌ترین سیستم‌های توزین با دوام و دقت بی‌نظیر

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین ترازو های قطعه شمار خواهیم پرداخت که در بازرگانی اسپید نیز موجود می باشند. با کلیک روی لینک هر محصول می توانید به صفحه اصلی محصول وارد شوید و با مشخصات آن محصول بیشتر آشنا شوید.

در نهایت در صورت انتخاب می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و به صورت آنلاین سفارش دهسد.

 

ترازو فروشگاهی ساده پند PX3000 با دقت بالا

ترازو ساده پند PX3000 که ظرفیت توزین آن 30 کیلوگرم می باشد ، ترازویی علمک دار به حساب می آید. این ترازو فروشگاهی ساده که بدنه بسیار مقاوم و مستحکمی دارد ، محصولی بسیار عالی از شرکت صنایع پند می باشد. بدنه این ترازو از پلاستیک فشرده ABS نشکن با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار ساخته شده است

این دستگاه با دارا بودن ویژگی شمارش قطعات ، علاوه بر وزن کشی به عنوان ترازوی قطعه شمار نیز شناخته می شود. ویژگی شمارش قطعات در این ترازو موجب شده است تا در بسیاری از فروشگاه های پیچ مهره و بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

ترازو فروشگاهی ساده پند PX3000 با دقت بالا

این ترازو دقت 1 گرم برای وزن های 0 تا 5 کیلوگرم و دقت 5 گرم برای وزن های 5 الی 30 کیلوگرم دارد.

امکان اتصال این ترازو به دستگاه های جانبی مانند چاپگر جانبی ، صندوق فروشگاهی و کامپیوتر از قابلیت های کاربردی این ترازو می باشد که هر یک از این اتصالات می توانند کارایی و کاربرد خاص خود را داشته باشند.

برای مثال این ترازو از طریق اتصال به چاپگر می تواند فاکتور فروش را صادر کند و با ارتباط به صندوق فروشگاهی می تواند مبلغ خرید را به سرعت مشخص کند یا همچنین می تواند اقلام ثبت شده در حافظه ترازو را به کامپیوتر انتقال دهد.

باتری تعبیه شده در این دستگاه می تواند انرژی برق را ذخیره کند و آن را با کارکرد پشت سرهم 4 الی 5 ساعت تخلیه کند و پس از تمام شدن ، باتری مجددا امکان ذخیره انرژی را دارد. به این صورت می توانید هنگامی که برق شهری قطع می باشد ، از دستگاه استفاده نمایید.

 

ترازو فروشگاهی ساده پاندو تک نمایشگر و پاندو سه نمایشگر

ترازو فروشگاهی پاندو یک نمایشگر و ترازو فروشگاهی پاندو سه نمایشگر جهت استفاده در میوه فروشی ها ، سوپرمارکت ها ، عطاری ها ، پیچ و مهره فروشی ها ، قنادی ها ، فراورده های گوشتی و… گزینه ای بسیار مناسب و ارزان است.

ترازو فروشگاهی قطعه شمار ساده پاندو تک نمایشگر و پاندو سه نمایشگر

این دو ترازو قطعه شمار داراي باطري و شارژر داخلی نیز می باشند و قابل استفاده در مکان های صنعتی جهت عملیات بسته بندی  و همینطور مناسب برای استفاده در پیچ و مهره فروشی ها ، فراورده های گوشتی ، کشتارگاه های مرغ و… می باشند. ظرفیت این دو ترازو 40 کیلوگرم و دقت آن ها نیز 1 گرم می باشد.

این دو ترازو صفحه نمایش LED دارند که شش ديجيت (رقم) قيمت واحد و ٧ ديجيت (رقم) قيمت كل را نمایان می کنند. در نظر داشته باشید که این دو ترازو تنها در نمایشگرهای خود با هم تفاوت دارند که یکی سه نمایشگر و دیگر یک نمایشگر دارد.

حتما بخوانید!
انواع چاپگر فیش رستوران + قابلیت های آن ها

 

ترازو فروشگاهی ساده قطعه شمار پند مدل PX6000

ترازو فروشگاهی پند مدل PX6000 ، ترازویی علمک دار محسوب می شود که جهت استفاده در فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ طراحی و ساخته شده است.

این ترازو فروشگاهی پند در دو مدل سینی تخت و لبه دار قابل انتخاب می باشد. همچنین این ترازو قابلیت نمایش قیمت کل 7 رقمی و قیمت واحد 6 رقمی روی ال ای دی با وضوح بالا را نیز دارد.

ترازو فروشگاهی ساده قطعه شمار پند مدل PX6000

این ترازو تا وزن 30 کیلوگرم را با دقت 10 گرم و تا وزن 15 کیلوگرم را با دقت 5 گرم اندازه گیری می کند. همچنین جنس سینی این ترازو از استیل و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده ABS می باشد.

این ترازو نمایشگر LED سه تکه دارد که 3 عنوان قیمت ، قیمت کل و وزن را با وضوح بالا به شما نشان می دهد.

ترازو قطعه شمار پند 6000 قابلیت های کارآمدی از جمله قابلیت شمارش اقلام غیر وزنی مانند کنسرو ، تن و مربا ، قابلیت پارسنگ برای سنجش وزن خالص اقلام و به خاطر سپردن نام محصولات یا قیمت آن ها در حافظه مستقیم و غیر مستقیم را نیز داراست.

از قابلیت های دیگر این ترازو دیجیتال می توان به ماشین حساب برای سریع تر شدن روند محاسبات و امکان ارائه گزارش روزانه نیز اشاره کرد.

از دیگر قابلیت های ترازو 6000 می توان به افزودن سرعت به روند وزن کردن کالا و وجود 56 حافظه مستقیم و 999 حافظه غیرمستقیم برای ذخیره اطلاعات کالا ها و محاسبه قیمت نیز اشاره کرد

قابلیت اتصال به کامپیوتر ، استفاده از قفل ضد سرقت و باطری داخلی قابل شارژ در مواقع قطعی برق از دیگر مزیت های این ترازو محسوب می شود.

 

ترازو گرمی قطعه شمار دیجیتال SF-400D

ترازوی گرمی SF-400D با دقت 0.01 گرم به دو قابلیت توزین در چند واحد وزنی و همچنین شمارش قطعه نیز مجهز شده است و می توان آن را در مشاغل مختلفی از جمله زعفران فروشی ها (عطاری ها) ، طلا فروشی ها و حتی در آزمایشگاه ها استفاده کرد. این ترازو به دلیل دقت بسیار بالا از قابلیت شمارش بسیار دقیقی نیز برخوردار است.

اندازه گیری حداکثری تا 100 ، 300 ، 500 و 600 گرم ، 4 ظرفیت اندازه گیری این ترازو می باشد که در فروشگاه آنلاین بازرگانی اسپید ظرفیت 500 گرمی آن به شما عزیزان ارائه می شود.

ترازو گرمی دیجیتال SF-400D

کالیبراسیون این ترازو به صورت دستی می باشد و نمایشگر LED در آن به کار رفته است که نور پس زمینه دارد.

جنس بدنه این ترازو گرمی از پلاستیک فشرده و جنس سینی آن از استیل می باشد. استفاده از برق و باتری به عنوان منبع انرژی از دیگر مزایای این ترازو گرمی قطعه شمار می باشد.

در نهایت جهت سفارش انواع ترازو قطعه شمار فروشگاهی و گرمی می توانید از طریق فروشگاه آنلاین ما ، سفارش خود را ثبت کنید یا با کارشناسان مجموعه بازرگانی اسپید تماس حاصل نمایید. در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *