ترازو های دیجیتال, مقالات

ترازو خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟ چه برندی بهتر است؟

ترازو خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟ چه برندی بهتر است؟
5/5 - (2 امتیاز)

ترازو از کجا بخریم؟ ترازو گرمی طلا فروشی از کجا تهیه کنیم؟ ترازو جیبی از کجا بخرم؟ ترازو دیجیتال آشپزخانه از کجا سفارش دهیم؟  بهترین ترازو های فروشگاهی کدامند ؟

این ها همه سوالاتی هستند که ممکن است هنگام خرید ترازو چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری از خود بپرسید. قطعا یافتن یک فروشگاه معتبر در این زمینه که محصولات با کیفیتی را ارائه کند کار آسانی نیست. در ادامه با بازرگانی اسپید همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

در دنیای سریع امروز ، همیشه وقت کافی برای ملاقات حضوری با تامین کنندگان قبل از خرید تجهیزات جدید وجود ندارد. خرید آنلاین به سرعت برای بسیاری از مصرف کنندگان به روال استاندارد تبدیل شده است.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

یکی از راه هایی که می توان به یک فروشگاه آنلاین اعتماد کرد ، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است که معمولا در قسمت پایین سایت قرار داده می شود و با کلیک روی آن می توانید از معتبر بودن سایت مطلع شوید.

سابقه فروش و ارائه خدمات ، نظرات کاربران و قیمت های متناسب با دیگر وبسایت ها نیز می تواند به شما در انتخاب فروشگاه مورد نظرتان کمک کند.

بازرگانی اسپید مفتخر است که از سال 1374 در عرصه فروش و تعمیر انواع ترازو و باسکول دیجیتال و تجهیزات فروشگاهی وارد شده است و تجهیزات توزین کارخانجات تولیدی ، کشتارگاه دام و طیور، کارخانجات تولید مواد غذایی و پروتیینی و صاحبان مشاغلی همچون سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها، قصابی ها، قنادی ها، خشکباری ها، عطاری ها، ترشیجات و… که نیاز به وزن کردن دارند را تامین می کند.

 

انواع ترازو جهت توزین در اشکال و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند:

  • ترازو های فروشگاهی
  • ترازو یا باسکول های صنعتی
  • ترازو های آشپزخانه
  • ترازو های آزمایشگاهی
  • ترازو های نفرکش یا حمامی

در ادامه به بررسی هر کدام از موارد بالا می پردازیم:

 

ترازو های فروشگاهی برای وزن کردن محصولات

همانند سایر مشاغل ، فروشگاه های مواد غذایی به عنوان بخشی از فعالیت های روزمره خود به شدت به ترازو متکی می باشند.

بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه های مواد غذایی به ازای وزن آن فروخته می شوند ، بنابراین ترازوهای فروشگاه های مواد غذایی باید دقیق و قابل اعتماد باشند.

از دیگر مشاغلی که به ترازوهای فروشگاهی نیاز دارند می توان به قصابی‌ها ، پروتئین و مرغ ‌فروشی‌ها ، شیرینی ‌فروشی‌ها ، لبنیاتی‌ها ، فروشگاه‌های آجیل و خشکبار ، سبزی‌فروشی‌ها اشاره کرد.

حتما بخوانید!
معرفی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کار ها

اگر به دنبال ترازوی فروشگاهی خوب میگردید و برای شما سوال است که ترازو از کجا بخریم؟ بازرگانی اسپید ارائه کننده معتبرترین برند های ترازو های فروشگاهی با قابلیت های بروز و جدید می باشد. می توانید از بخش فروشگاه این محصولات را مشاهده و یا از طریق شماره های تماس بالای سایت با ما در تماس باشید.

ترازو فروشگاهی دیجیتال رادین

ترازو و باسکول های صنعتی

ترازو های صنعتی در حمل و نقل ، اسکله های بارگیری ، کارخانجات و تولیدی ها ، انبار ها ، کارهای بسته بندی و … کاربرد دارند.

ترازو های صنعتی در اغلب موارد این قابلیت را دارند که علاوه بر وزن کردن شمارش قطعات را انجام دهند ، به همین دلیل به ترازو های قطعه شمار نیز معروف می باشند ، به این ترتیب باعث سرعت بخشیدن به کار های بسته بندی و یا شمارش قطعات به صورت دیجیتال خواهد شد.

شمارش قطعات با ترازوی دیجیتال صنعتی ، خطا در شمارش را بسیار کم خواهد کرد و حتی در بعضی از باسکول های دیجیتالی که دارای دقت بسیار بالایی می باشند ، این خطا کاملا از بین خواهد رفت.

انتخاب باسکول صنعتی متناسب با نیازتان تقریبا کار مشکلی است ، از این رو بهتر است با یک مرکز فروش ترازو و باسکول تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند. زیرا کارشناسان کاملا با تمام ترازو ها و باسکول ها آشنا هستند و به قابلیت های دستگاه اشراف دارند و بهترین مورد را به شما پیشنهاد می دهند.

 

ترازو های آشپزخانه

بهترین ترازو آشپزخانه را از کجا بخریم؟

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

برای یک آشپزی بدون نقص و درست کردن یک خوراک خوشمزه اندازه‌گیری دقیق مواد اولیه‌ بسیار به شما کمک خواهد کرد. کم یا زیاد بودن هر ماده‌ی خوراکی می‌تواند تاثیر بسیار بدی روی طعم خوراک شما بگذارد.

ترازوهای آشپزخانه دقت بسیار بالایی دارند و هنگام نمایش اعداد اشتباه نخواهند کرد و قابلیت اطمینان آن ها بسیار بالا می باشد.

وقتی که می خواهید از ترازوهای آشپزخانه استفاده کنید ، به طور خودکار روشن خواهند شد و سپس به صورت خودکار خاموش خواهند شد.

وزن ترازوهای آشپزخانه بسیار سبک می باشد و می توانید به راحتی آن ها را جا به جا کنید. برخلاف ترازوهای قدیمی که معمولاً بسیار سنگین می باشند. جهت مشاهده این محصولا از قسمت فروشگاه ، ترازو های آشپزخانه را انتخاب کنید.

ترازو آشپزخانه دیجیتال sh-150ترازو های آزمایشگاهی

ترازو آزمایشگاهی یک ترازوی دقیق برای وزن کردن اجسام و ماده ها می باشد. ترازو های آزمایشگاهی نباید خطایی داشته باشند و یکی از دستگاه های مهم آزمایشگاهی به حساب می آیند.

حتما بخوانید!
ترازوی توزین صدر ، سیستم توزین با کیفیت

ترازو های آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین بوده تا در زمان وزن کردن ، هوای محیط ترازو در توزین خلل ایجاد نکند. ترازوی آزمایشگاهی تنوع گسترده ای دارد اما امروزه ترازوی دیجیتال ، پیشرفته تر از بقیه ی مورد ها می باشد.

 

انواع ترازوهای آزمایشگاهی

  • ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال
  • ترازو آزمایشگاهی دوکفه ای
  • ترازوی آزمایشگاهی یک کفه ای
  • ترازوی آزمایشگاهی رطوبتی
  • ترازوی آزمایشگاهی پرتابل

 

ترازو نفرکش یا حمامی

وزن هر فردی علاوه بر این که می تواند در سلامتی شخص بسیار تاثیر داشته باشد ، می تواند موجب ظاهری جذاب و تناسب اندام باشد.

امروزه بیماری هایی که در اثر چاقی یا افزایش وزن مشاهده می شوند بسیار زیاد شده است ، در نتیجه رعایت مواردی برای اضافه نشدن غیر اصولی و تعادل در وزن از جمله نکاتی می باشد که بسیار باید به آن توجه کرد.

تمامی موارد گفته شده در قسمت بالا ، لزوم وجود یک ترازوی وزن کشی را در منازل و مکان های مختلف ایجاب می کند.

این نوع ترازو را از کجا بخریم؟ ابتدا در نظر بگیرید که ترازوهای نفرکش به دو نوع ترازو عقربه ای و ترازو دیجیتال تقسیم بندی می شوند.

 

ترازو نفرکش عقربه ای

ترازو نفرکش عقربه ای برای نشان دادن وزن فرد از یک عقربه و یک صفحه که اعداد وزن بر روی آن نوشته شده است ، طراحی شده است.

فرد برای وزن کردن خود بر روی صفحه توزین ترازو قرار می گیرد ، عقربه روی هر عددی که متوقف شود ، آن عدد به عنوان وزن فرد به حساب می آید.

ترازو های عقربه ای دارای دقت بالایی در وزن کشی نمی باشند و در اغلب موارد دارای خطایی تا 1 کیلوگرم می باشند.

 

ترازو حمامی دیجیتال

ترازو نفرکش از نوع دیجیتال ، برای نشان دادن وزن شما از صفحه دیجیتالی که روی ترازو طراحی شده است استفاده می کند.

ترازوهای نفرکش دیجیتالی نسبت به ترازو های نفرکش عقربه ای دقت بسیار بالاتری دارند و غالبا خطای وزن کردن آن ها در حدود 100 گرم می باشد.

ترازوهای نفرکش دیجیتال بر خلاف ظاهر ظریف و شیکی که دارند ، در برابر صدمات و ضربات مقاوم تر می باشند و بعد از ضربه خوردن دقت سنجش ترازو به راحتی کم نخواهد شد.

جهت مشاهده انواع مختلف ترازو به بخش فروشگاه سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *