ترازو های دیجیتال, مقالات

ترازو لیبل زن چیست و چه کاربردی دارد؟

ترازو لیبل زن چیست و چه کاربردی دارد؟
3.9/5 - (7 امتیاز)

در واقع لیبل برچسبی می باشد که اطلاعات کالای فروخته شده بوسیله ترازو لیبل زن یا لیبل پرینتر در آن نشان داده می شود و این اطلاعات شامل نام ، قیمت و بارکد کالاها است.

ترازو ها انواع مختلفی دارند و از نظر کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم می شوند از جمله ترازو های صنعتی ، فروشگاهی ، آزمایشگاهی ، آشپزخانه و … .

امروزه صنعت ترازو پیشرفت بسیاری کرده است و صرفا به وزن کردن اقلام اکتفا نمی کند و امکانات بیشتری را در کنار توزین ارائه می دهد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

قابلیت های ترازو لیبل پرینتر یا لیبل زن

ترازو لیبل پرینتر دیجیتال قابلیت این را دارد که لیبل را به صورت های مختلف طراحی کند و می توان مواردی از جمله تاریخ تولید ، لوگو ، تاریخ انقضاء ، تاریخ فروش و موارد دیگری را به صورت دلخواه به آن اضافه نمود.

در این روش بر روی محصولات و کالا های خریداری شده لیبل چسبانده می شود ، سپس زمانی که مشتری به صندوق مراجعه می نماید و با خواندن بارکد لیبل بوسیله ی صندوق دار ، فاکتور پرداخت صادر می گردد و در آخر خریدار تسویه حساب می نماید.

با بهره گیری از مکانیزم لیبل پرینتر در فروش مخصوصا در مکان هایی مانند پروتئینی ها ، فروشگاه های زنجیره ای یا قنادی ها ، سرعت عملیات فروش به مقدار چشمگیری بالاتر می رود و در مواقع پیک کار ، باعث کاهش شلوغی فروشگاه می شود.

در نرم افزار هایی که به صورت آنلاین با این نمونه از ترازو کار می نمایند ، اگر هر فاکتوری از ترازو صادر گردد و به صندوق مراجعه نداشته باشد به آسانی در نرم افزار قابل پیگیری و مشاهده می باشد.

از سمت دیگر هیچ یک از بارکد های آنلاین را نمی توان دو بار اسکن کرد ، می توان به این صورت مطمئن شد که ۱۰۰ درصد کالا های توزین شده بوسیله ی ترازو لیبل زن دیجیتال در صندوق تسویه حساب نموده و سپس از فروشگاه خارج شده اند.

با ما همراه باشید تا در ادامه مزایای استفاده از یک ترازو لیبل پرینتر دیجیتال را کامل تر برای شما شرح دهیم.

وزن را به طور دقیق با ترازو  لیبل زن اندازه گیری کنید و لیبل آن را چاپ کنید

وزن را به طور دقیق با ترازو  لیبل زن اندازه گیری کنید و لیبل آن را چاپ کنید

از نظر اندازه گیری وزن می توانید در وقت صرفه جویی نمایید به این علت که دیگر کار دستی نیست.

همه کارها را یک باره انجام دهید و از چاپ های کاملا واضح بهره مند شوید. خواندن این چاپ ها آسان است و برچسب ها را می توان به محصولات متصل کرد.

حتما بخوانید!
انواع باسکول پند دیجیتال با بهترین قیمت

جزییات روی صفحه نمایش نشان داده می شود و به اپراتور فرصت می دهد تا صحت آن ها را تأیید کند.

با یک فشار ساده دکمه ، چاپ انجام می شود و می توان برچسب را روی محصول یا کالای شما بچسباند و دیگر نیازی به فاکتور های دستی نیست.

 

مدیریت نقدی و موجودی را بهبود ببخشید

ترازو لیبل پرینتر دیجیتال ، امکان استفاده از محاسبه قیمت دیجیتال و الکترونیکی در کنار هم برای داشتن بهترین کنترل موجودی را فراهم می کند.

 

با اندازه گیری چاپی هر کالا ، محموله ها را به راحتی ردیابی کنید

اگر به دنبال حسابرسی محصولات هستید ، می توانید برچسب را با اطلاعاتی مانند تاریخ و زمان ، تعداد و اطلاعات وزن چاپ کنید.

با این کار ، بازرسی بصری برچسب روی محصولات به کاهش زمان آماده شدن محصولات برای حمل و نقل کمک می کند. قبل از انتقال کالا ها ، به راحتی بررسی کنید که همه محصولات موجود هستند.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

از ترازو لیبل زن برای اهداف دفترداری ، بسته بندی یا برچسب زدن بر روی محصول برای راحتی مشتری در محل پرداخت استفاده کنید.

اتصال ترازو لیبل پرینتر به کارتخوان بانکی و Wifi

به مشتریان کمک کنید دقیقاً آنچه دریافت می کنند را مشاهده کنند

اطلاعات محصول به مشتری کمک می کند تا هزینه هایی که باید بپردازد را در محیط خرده فروشی پیگیری کند و بتواند هزینه های خود را مدیریت کند. نسخه چاپی را می توان متناسب با نیاز های فعالیت تجاری شما سفارشی کرد.

در نتیجه چاپ لیبل ها در خرده فروشی یا فروشگاه های بزرگ می تواند پیگیری محصولات را آسان کند ، برای بهبود مدیریت پول نقد مورد استفاده قرار گیرد و به شما در ارائه اطلاعات ضروری محصول به مشتریان به شکل چشمگیری کمک کند.

برای مشاهده و خرید انواع ترازو های لیبل پرینتر می توانید به قسمت محصولات و بخش ترازو لیبل پرینتر دیجیتال مراحعه نمایید و محصولات مرتبط را مشاهده و به راحتی و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

 

اتصال به کارتخوان بانکی و Wifi در ترازو لیبل زن

در بیشتر مدل های ترازو لیبل زن قابلیت اتصال به کارت خوان بانکی و یا پوز بانکی وجود دارد و اپراتور در هنگام چاپ اطلاعات از مشتری درخواست می کند که فقط کارت بانکی را کشیده و رمز خود را وارد کند.

با این کار علاوه بر افزایش سرعت فروش کالا ، از اشتباه در ورود مبلغ کل نیز جلوگیری می کند و همچنین باعث رضایت مشتریان می شود.

از دیگر ویژگی هایی که در بعضی از ترازو های لیبل زن دیده می شود می توان به به گزینه ی wifi اشاره نمود که قابلیت ارتباط بیسیم با سایر سیستم ها را فراهم می کند و در کل می توان این نمونه از ترازوهای دیجیتال لیبل پرینتر را یک سیستم پیشرفته معرفی کرد.

حتما بخوانید!
قیمت خرید ترازوی دیجیتال چه قدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *