باسکول صنعتی و جاده ای, مقالات

قیمت روز انواع باسکول جاده ای نیسان کش ، کامیون کش و تریلی کش

قیمت روز انواع باسکول جاده ای نیسان کش ، کامیون کش و تریلی کش
3/5 - (2 امتیاز)

باسکول های جاده ‌ای جهت توزین ماشین های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند که در انواع مختلف باسکول نیسان کش ، کامیون کش و تریلی کش ساخته و نصب می شوند. قیمت باسکول جاده ای ، برای ظرفیت های 7 تن الی 120 تن و گاها تا 180 تن ، بر اساس مدل و برند قطعات جانبی مانند انواع لودسل ، جنس و ابعاد صفحه پلاتفرم ، نمایشگر یا اندیکاتور ، چاپگر ، هزینه های نصب ، پیاده سازی و… تعیین می شود.

بازرگانی اسپید بیش از 30 سال است که در زمینه عرضه انواع باسکول جاده ای پند کاسپین فعالیت می کند و در کمترین ترین زمان ممکن و طبق تعهدات شرکتی ، به آماده سازی ، نصب و راه اندازی آن ها می پردازد.

صنایع پند یکی از بهترین و معتبرترین برند های صنعت توزین دیجیتال کشور می باشد که در ساخت انواع ترازو ، باسکول های صنعتی و جاده ای دیجیتال فعالیت دارد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

نصب سریع ، استحکام بالا ، مناسب بودن هزینه باسکول جاده ای و همچنین دسترسی ساده به تمام قسمت های داخلی آن برای تعمیر و نظافت ، از مهمترین ویژگی های باسکول جاده ای پند می باشد.

جهت اطلاع از قیمت باسکول جاده ای می توانید از طریق شماره های تماس موجود در بالای سایت ، با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما به صورت رایگان در این زمنیه به شما مشاوره دهند.

 

باسکول جاده ای از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

اجزاء تشکیل دهنده یک باسکول جاده ای پس از خاکبرداری شامل فونداسیون ، پلتفرم یا کفی صنعتی ، لودسل ، جعبه تقسیم ، نمایشگر و پرینتر می باشند که متناسب با ظرفیت باسکول جاده ای متغیر و متفاوت می باشند و می توان گفت هزینه باسکول جاده ای بستگی به نوع آن ها دارد. در ادامه این موارد رابا هم بررسی می کنیم.

صفحه اندازه گیری و یا پلتفرم در باسکول های جاده ای

فونداسیون

فونداسیون دستگاه شامل مجموعه ای بسیار مستحکم از کلاف های فلزی به هم پیوسته می باشد و فضا های میانی آن نیز با بتن پر می شود و با جای گیری در زیر صفحه پلتفرم ، فشار ناشی از وزن بار را کاهش می دهد و از نشست و فرورفتن آن به داخل زمین جلوگیری می کند.

صفحه اندازه گیری و یا پلتفرم در باسکول های جاده ای اغلب از جنس فلز ، بتن و یا ترکیبی از این دو می باشد که برای راحتی بیشتر در عبور و مرور خودرو ها به صورت پل و یا مسطح طراحی می شود. قیمت باسکول جاده ای بر اساس نوع فوندانسیون آن متفاوت می باشد.

حتما بخوانید!
لودسل در ترازو چیست و چه کاربردی دارد؟

فوندانسیون باسکول جاده ای مثل زیربنا و پی یکی ساختمان می باشد و پیاده سازی صحیح این مرحله در دقت انواع باسکول جاده ای تاثیر گذار و بسیار مهم است. هر گونه مشکل و خطا می تواند باعث ایجاد خطای توزین و تسریع در شکستن و یا ساییدگی فوندانسیون شود.

 

لودسل

لودسل ها در باسکول جاده ای درون فونداسیون باسکول و زیر پلتفرم قرار می گیرند و وظیفه آن ها اندازه گیری فشار وارده بر سطح کفی باسکول می باشد و تعداد آن ها نیز بسته به ظرفیت باسکول متغیر است.

به عنوان مثال در باسکول های نیسان کش با ظرفیت 7 الی 10 تن از 4 عدد لودسل تمام فلز ، در باسکول های کامیون کش 50 تن از 4 عدد لودسل 30 تن و در باسکول های تریلی کش 60 تن از 6 لودسل 30 تن استفاده می شود.

عرضه انواع باسکول جاده ای پند کاسپین

در باسکول های جاده ای ارتباط بین لودسل ها از طریق وسیله ای با نام Junction Box یا جعبه تقسیم صورت می پذیرد. وظیفه این قطعه الکترونیکی جمع آوری اطلاعات توزین از لودسل ها ، یکسان سازی اطلاعات و در آخر انتقال آن به نمایشگر و یا اندیکاتور باسکول می باشد.

هزینه باسکول جاده ای نیز بر اساس تعداد و نوع لودسل که آسیایی یا اروپایی باشد ، متفاوت است.

 

نمایشگر و پرینتر

نمایشگر وزن اندازه گیری شده توسط لودسل ها را به نمایش می گذارد. البته لازم به ذکر است نمایشگر های حرفه ای مانند PU750 PLUS و PU850 علاوه بر نمایش وزن ، اطلاعاتی مانند نام کالا ، ساعت و تاریخ ، کد کالا ، کد مشتری ، شماره کامیون ، شماره قبض ، مبدا ، مقصد و… را نشان می دهد.

همچنین در بعضی از اندیکاتور ها می توان دو سیستم توزین مستقل را به یک نمایشگر متصل کرد.

نمایشگر یا اندیکاتور باسکول جاده ای

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

پرینترهای سوزنی و لیزری خاص نیز از اجزای دیگر باسکول جاده ای می باشند که وظیفه آن ها پرینت اسناد مورد نظر می باشد و دارای پورت های موازی ، سریال و USB نیز می باشند. نوع نمایشگر و پرینتر نیز در قیمت باسکول جاده ای موثر است.

 

در نتیجه

استفاده از تجهیزات با کیفیت و مطمئن و همینطور رعایت استاندارد در روند ساخت و نصب باسکول های جاده ای جهت افزایش طول عمر دستگاه و همینطور دستیابی به خروجی واقعی امری مهم است.

باسکول های جاده ای پند کاسپین به دقت ، کیفیت و اطمینان در سراسر ایران معروف هستند و توسط سازمان های دولتی و خصوصی حمل و نقل بسیاری مورد استفاده قرار گرفته اند و برای عمر طولانی در سخت ترین شرایط طراحی و ساخته شده اند.

حتما بخوانید!
مرکز فروش انواع رول حرارتی ایرانی با کیفیت

در نتیجه همانطور که ذکر شد قیمت باسکول جاده ای با توجه به اجزای تشکیل دهنده آن متفاوت است و بستگی به درخواست کار فرما دارد. از این رو جهت استعلام قیمت و مشاوره می توانید با کارشناسان بازرگانی اسپید تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *