باسکول صنعتی و جاده ای, مقالات

نصب باسکول جاده ای نيسان کش ، كاميون کش و تريلی كش

نصب باسکول جاده ای نيسان کش ، كاميون کش و تريلی كش
3/5 - (4 امتیاز)

باسکول جاده ای دیجیتال چیست و نصب آن به چه صورت است ؟ ظرفیت باسکول های جاده ای به چه شکل می باشند ؟ چه نکات مهمی هنگام نصب باسکول جاده ای باید رعایت شود؟

انتخاب یک باسکول جاده ای مناسب و همینطور نصب آن ، کار آسانی نیست. قبل از اینکه نسبت به خرید و نصب باسکول جاده ای اقدام کنید لازم است اطلاعات زیادی در این رابطه داشته باشید تا به اشتباه هزینه نکنید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

باسکول جاده ای چیست؟

باسکول جاده ای صنعتی برای وزن کشی وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون ، تریلی و همچنین وسایل نقلیه سبک تر مانند وانت ، خاور و نیسان به همراه بارشان ، مورد استفاده قرار می گیرد.

به این دلیل که ماشین های سنگین بین جاده ها در حرکت می باشند و درون شهرها کم تر دیده می شوند به جاده ای معروف شده اند.

 

قیمت باسکول جاده ای

لیست قیمت انواع باسکول جاده ای ، با بهره گیری از بهترین فناوری دیجیتال در ایران ، برای ظرفیت های ۱۲۰، ۱۰۰ ، ۸۰ ، ۶۰ ، ۵۰ ،  ۴۰، ۳۰ ، ۲۰ ، ۱۰ و ۸ تن ، بر اساس مدل و برند قطعات جانبی (بخش الکترونیکی) مانند انواع لودسل ، جنس و ابعاد صفحه پلاتفرم ، هزینه های نصب ، پیاده سازی و … تعیین می شود.

جهت اطلاع از قیمت باسکول جاده ای می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت ، با ما در تماس باشید.

باسکول جاده ای 3

ظرفیت های انواع باسکول دیجیتال

باسکول جاده ای ۶۰ تنی

ابعاد باسکول ۶۰ تنی ۳*۱۶ متر می باشد و ۶ یا ۸ عدد لودسل دارد.

باسکول جاده ای ۵۰ تنی

ابعاد باسکول ۵۰ تنی ۳*۸ متر می باشد و ۴ عدد لودسل در ساخت آن به کار برده شده است.

باسکول جاده ای ۴۰ تنی

ابعاد باسکول ۴۰ تنی ۳ * ۶ متر می باشد و ۴ عدد لودسل در ساخت آن به کار برده شده است.

باسکول جاده ای ۳۰ تنی

ابعاد باسکول جاده ای 30 تنی مانند باسکول ۴۰ تن می باشد و همان تعداد لودسل را دارد.

باسکول جاده ای ۲۰ تنی

ابعاد باسکول ۲۰ تن 2.5*۵ متر می باشد و ۴ عدد لودسل دارد.

باسکول جاده ای ۱۰ تنی

در نصب باسکول جاده ای 10 تنی ، ابعاد باسکول 2.20*۴ متر می باشد و ۴ عدد لودسل دارد.

 

نکات مهم هنگام نصب باسکول های جاده ای مختلف

فضای مناسب و کافی برای انواع باسکول های جاده ای

در نظر داشته باشید که حتماً فضای کافی و مناسب جهت دسترسی به باسکول باید وجود داشته باشد.

حتما بخوانید!
وزن ، جرم و چگونگی اندازه گیری آن

وجود راه هایی مسطح و مستقیم از دو پهلوی باسکول لازم است و طول آن ها متناسب با طول صفحة نصب شده در آن محل (4 متری ، 6 متری ، 8 متری یا 16 متری) باسکول باشد.

بهتر است مکان نصب ، به نحوی باشد که وسیله نقلیه بعد از توزین نیازی به دور زدن نداشته باشد و از یک طرف وارد و از طرف دیگر بتواند خارج شود.

باسکول جاده ای 4

فضای مناسب برای جرثقیل جهت تخلیه دستگاه

باید فضای قابل قبول و مناسبی برای جرثقیلی که صفحه فلزی یا بتنی (متناسب با صفحه) را از کامیون یا تریلی بر می دارد ، وجود داشته باشد تا بتواند عملیات برداشتن صفحه و قرار دادن در محل آرامش باسکول را به خوبی انجام دهد.

 

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 قدرت و نوع خاک در مکان نصب باسکول جاده ای

نوع خاک باید تحمل فشار وزن باسکول بعلاوه حداکثر ظرفیت و بار باسکول را تحمل نماید. به این ترتیب زیر سازی محل نصب باسکول بسیار مهم است و می تواند جلوی عواقب بعدی را بگیرد.

 

در نصب باسکول جاده ای ، ساخت اتاقی برای قرار گرفتن پرینتر و نمایشگر ضروری است

اتاقی جدا برای قرار گرفتن نمایشگر و پرینتر لازم و ضروری می باشد. این اتاق اغلب با فاصله کم از باسکول ساخته می شود و متصدی باسکول می تواند قرار گرفتن وسایل نقلیه را قبل و بعد از وزن کشی مشاهده کند و راننده را بعد از تمام شدن مراحل وزن کشی مطلع کند.

به این مورد توجه کنید که در این محل باید از برق تک فاز برای پرینتر و نمایشگر استفاده کنید و در صورت نوسان برق ، می توانید از استابلایزر یا UPS استفاده کنید.

همچنین باسکول جاده ای نباید در منطقة قابل انفجار یا خطرناک احداث شود. نکات ذکر شده همگی در قیمت باسکول جاده ای موثر هستند.

عوامل آب و هوایی جغرافیایی یا جوی

باید عوامل جوی از جمله گرمای بیش از حد ، باد شدید و … در نظر گرفته شوند و تاثیر این عوامل بر دستگاه ، به حداقل برسد.

در مکان هایی با بارش شدید برف می توانید حصاری ساخت تا روی صفحه باسکول برق تجمع نکند یا اگر در آن مکان ، باد های شدید به صورت دائمی می وزند ، بادگیر مناسب در نظر گرفته شود.

 

نبودن کابل های تاثیر گذار در اندازه توزین و خرابی دستگاه

در محل نصب باسکول جاده ای ، وجود کابل های فشار قوی برق می تواند بر روی حسگر وزن ، لودسل و نمایشگر ها تاثیر بگذارد ، موجب خرابی آن ها شود و همینطور مقدار وزن را با خطا به نمایش بگذارد.

حتما بخوانید!
انواع مدل های ترازو فروشگاهی ارزان + راهنمای خرید

برای شناسایی این مشکل ، اگر گوشی شما در محل نصب باسکول جاده ای ، Noise داشته باشد ، مکان خوبی برای نصب باسکول نمی تواند در نظر گرفته شود

تامین محل خروج آب های اضافی و مواد زاید با کندن فاضلاب مناسب و زدن چاه ارت

محل چاه فاضلاب باید در نقشه گود بردای و در زیرسازی باسکول اعمال و انجام شود. همچنین باید مطمئن شد در اطراف باسکول و در داخل محل گود برداری ، آبی جمع نشود.

چاه ارت نیز از تجمع بار الکترونیکی موجود در محیط بر روی لودسل ها ممانعت می کند و مانع سوختن آن ها خواهد شد.

 

برای نصب باسکول جاده ای ، تعبیه موانع و ایجاد شب رنگ الزامی است

مشخص است که ایجاد موانع و همینطور شب رنگ می تواند اتاق ، ادوات و تجهیزات مجاور باسکول را در مقابل وسایل نقلیه مختلف که ممکن است منحرف و به سیستم صدمه بزنند ، محافظت کند.

 

نصب و راه اندازی باسکول های جاده ای توسط بازرگانی اسپید

باسکول های جاده ای پندکاسپین به دقت و اطمینان در سراسر ایران معروف می باشند و توسط شرکت های دولتی و خصوصی حمل و نقل بسیاری مورد استفاده قرار گرفته اند و برای عمر طولانی در سخت ترین شرایط طراحی شده اند.

اجرا ، آماده سازی ، نصب و راه اندازی باسكول هاي جاده اي نيسان کش ، كاميون کش و تريلي كش پند کاسپین با ابعاد متفاوت به همراه لودسلهاي اروپايي و اسيايي با استانداردهاي روز جهاني و گارانتي شركت پند كاسپين توسط بازرگانی اسپید انجام می شود.

بازرگانی اسپید با بيش از ٤٠ سال سابقه در زمینه نصب باسکول جاده ای و نصب بیش از ۱۳ هزار دستگاه باسکول در کشور از جمله استان پهناور فارس و شهر علم و ادب شيراز ، دارای شبکه گسترده خدمات پس از فروش در مراکز استانها می باشد و خدمات کاملی را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

جهت اطلاع از قیمت باسکول جاده ای پند کاسپین و همینطور اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های موجود در بالای سایت با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *