باسکول صنعتی و جاده ای, مقالات

انواع باسکول پند دیجیتال با بهترین قیمت

انواع باسکول پند دیجیتال با بهترین قیمت
1/5 - (2 امتیاز)

شرکت پند از معروف ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان داخلی انواع ترازو و باسکول به حساب می آید. قیمت مناسب ، کارایی ، کیفیت و عمر طولانی از شاخصه های اصلی این شرکت بزرگ است و تا کنون توانسته است سهم بزرگی از بازار باسکول را از آنِ خود کند. انواع باسکول پند دیجیتال جهت فعالیت های صنعتی اولین پیشنهاد بازرگانی اسپید می باشند به این دلیل که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متغیر دارند و همواره کیفیت خود را حفظ می کنند و داری یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

یکی از بارزترین مشخصه های تولیدکنندگان داخلی این است که می توانند محصولات خود را با کم ترین قیمت عرضه کنند. به همین دلیل قیمت باسکول های پند نسبت به سایر باسکول ها بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

از انواع باسکول پند می توان در فعالیت های صنعتی مختلفی از جمله کشاورزی و دامداری ، کشتارگاه ها ، قصابی ها ، مرغ فروشی ها ، خشکباری ها ، هایپرمارکت های بزرگ و همینطور کارخانجات و اصناف دیگر جهت توزین محصولات و کالا های مختلف استفاده کرد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

تمام باسکول های پند از نوع دیجیتالی می باشند و با قابلیت های بی شماری که دارند نیازهای صنعتی و فروشگاهی شما را به راحتی برآورده می کنند. لازم به ذکر است که باسکول ‌های پند از امکاناتی جهت متصل شدن به دستگاه ‌های جانبی از جمله رایانه و چاپگر جانبی و حتی امکان متصل شدن به شبکه نیز بهره ‌مند می باشند.

اگر در انتخاب باسکول برای کسب و کار خود مردد هستید و می خواهید با توجه به نیاز خود باسکول مورد نظرتان را انتخاب کنید ، از طریق شماره های تماس موجود در بالای سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا به صورت رایگان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

در ادامه به بررسی بهترین باسکول های پند دیجیتال میپردازیم تا با مشخصات و ساختار آن ها بیشتر آشنا شوید. این باسکول ها را می توانید به راحتی از بخش فروشگاه سایت خریداری نمایید.

 

بهترین باسکول های پند دیجیتال

باسکول پند دیجیتال PX9000

باسکول پند PX9000 با ظرفیت های توزین 150 ، 300 و 500 کیلوگرم و همچنین دقت های 20 ، 50 و 100 گرم به بازار عرضه می شود.

ابعاد سینی باسکول 150 و 300 کیلوگرمی 65 * 65 سانتی متر و ابعاد سینی باسکول 500 کیلوگرمی 75*75 سانتی متر است.

حتما بخوانید!
تنظیمات و دفترچه راهنما ترازو محک 15000

ساختار و بدنه این باسکول پند کاملا فلزی با رنگ الکترواستاتیک می باشد و سینی آن از ورق گالوانیزه ساخته شده است. این باسکول توسط نمایشگر LED فلزی 5 رقمی دو طرفه وزن را به درشتی و با وضوح کامل به شما نشان می دهد.

باسکول پند دیجیتال PX9000

این باسکول دیجیتالی چاپگر داخلی ندارد اما با متصل شدن به چاپگر جانبی می توان از طریق آن فاکتور فروش صادر کرد. این باسکول دارای حافظه داخلی می باشد و متصل شدن به کامپیوتر از طریق پورت سریال از دیگر امکانات آن است.

قطعا امکان اتصال به کامپیوتر مزیت های خود را دارد و حوزه کاربری باسکول را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

این باسکول از باطری داخلی قابل شارژ بهره می برد تا در زمان قطعی برق نیز بتوانید از آن استفاده کنید. در کنار تمام این امکانات این باسکول دارای امکان شمارش اقلام ، قابلیت اتصال به رله و همینطور محافظ لودسل نیز می باشد.

 

باسکول پند PX9800

باسکول پند PX9800 با ظرفیت های توزین 500 کیلوگرم ، 1 تن ، 2 تن ، 3 تن ، 5 تن و همچنین دقت های 100 گرم ، 200 گرم ، 500 گرم و 1000 گرم به بازار ارائه می شوند.

ابعاد سینی باسکول 500 کیلوگرمی و 1 تنی 1*1 متر و ابعاد سینی باسکول های 2 تنی ، 3 تنی و 5 تنی 5/1*5/1 متر می باشد.

این باسکول پند دیجیتال برای حساس تر کردن صفحه توزین خود از چهار لودسل (حسگر توزین) در کفه باسکول بهره می برد و به دلیل این که بدنه فلزی و ساختار محکمی دارد برای محیط های صنعتی بسیار مناسب است.

باسکول پند PX9800

نمایشگر متحرک LED این باسکول از نوع تکی می باشد و فقط وزن را به شما نمایش می دهد که می توانید می توانید آن را به راحتی به همراه پایه اش جا به جا کنید و هم به صورت عمودی در جهت های بالا و پایین حرکت دهید.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

از قابلیت های دیگر این باسکول پند دیجیتال می توان به قابلیت متصل شدن به کامپیوتر و چاپگر جانبی اشاره کرد.

امکان شمارش اقلام ، پارسنگ ، اتصال به رله و توزین چند مرحله ای به منظور اندازه گیری وزن بیش از ظرفیت باسکول و از دیگر قابلیت های این ترازو می باشد.

داشتن باطری پشتیبان نیز از مزایای انواع باسکول پند می باشد که در این باسکول نیز وجود دارد و در مواقعی قطع برق شهری ، مانع از توقف کار باسکول نخواهد شد.

 

باسکول پند دیجیتال Px9200 SG

باسکول دیجیتال PX9200 بدنه فلزی مستحکمی دارد که از باکیفیت ترین باسکول های ساخت شرکت صنعتی پند به حساب می آید.

حتما بخوانید!
تاریخچه پیدایش ترازو و پیشرفت آن از قدیم تا به امروز

ظرفین توزین در این باسکول 1000 کیلوگرم و دقت آن 200 گرم می باشد. همچنین ابعاد سینی این باسکول در دو اندازه 100×100 و x120120 سانتی متر موجود است که در مرکز آن یک لودسل حساس قرار شده است به طوری که تمام سطح سینی را به خوبی پوشش می دهد.

لازم به ذکر است که چرخ های روان و پاترولی که در زیر بدنه این باسکول طراحی شده اند ، به آسانی وزن باسکول را در توان های حداکثری و بالای توزین تحمل می کنند و این باسکول در محیط های صنعتی یه راحتی جا به جا می شود.

باسکول پند دیجیتال Px9200 SG

رنگ های الکترواستاتیکی که سطح فلزی این باسکول پند دیجیتال را پوشانده است ، مقاومت فلز درون آن را چندین برابر می کند.

این باسکول دارای ویژگی قطعه شمار می باشد که کار نیروی انسانی را در بخش های انبارداری ، بسته بندی و تولید بسیار ساده تر می کند.

نمایشگری که در این باسکول تعبیه شده است از نوع دو طرفه LED می باشد و ارتباطی سازنده بین فروشنده و خریدار را به وجود می آورد. البته امکان نصب اندیکاتور یا نمایشگر یک طرفه پلاستیکی در این باسکول وجود دارد.

سایه بان درب داری که در راس علمک نگهدارنده قرار دارد ، از نمایشگر در برابر آسیب های محیط های صنعتی و ضربات محافظت خواهد کرد.

 

بازرگانی اسپید قدیمی ترین و بزرگ ترین مرکز فروش انواع ترازو و باسکول در شیراز و استان فارس می باشد که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید حضوری و اینترنتی برای تمام مشتریان است. جهت خرید انواع باسکول پند دیجتال با مناسب ترین قیمت کافیست از قسمت فروشگاه آنلاین سایت دیدن فرمایید یا از طریق شماره های تلفن با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *