ترازو های دیجیتال, مقالات

تبدیل گوشی موبایل به ترازو در گوشی های اندرویدی

تبدیل گوشی به ترازو
4.1/5 - (959 امتیاز)

این روزها برنامه های اندرویدی با کاربری های گوناگونی در بین مردم توسعه و گسترش یافته اند و بسیاری از افراد در مورد عملکرد درست بعضی از این برنامه ها تردید دارند. در اغلب موارد برنامه هایی که در تلفن همراه ما نصب شده اند ، هدف خاصي را دنبال مي‌کنند. اما هم در گوگل پلي و هم در اپ استور برنامه هایی مانند اپلیکیشن تبدیل گوشی به ترازو وجود دارند که فکر می کنید کاملا بي استفاده هستند ، اما طرفداران بسیاری دارند. اپلیکیشن های اندازه گیری دیجیتال از این دست برنامه ها می باشند.

این اپلیکیشن ها از شتاب سنج دستگاه شما بهره می برند تا اندازه تقریبی شیء را به شما بدهند. علی رغم این که کار با این نوع برنامه ها بسیار آسان است ، اما هنوز با مقیاس اندازه گیری واقعی کمی فاصله دارند.

در نظر داشته باشید که اپلیکیشن های اندازه گیری دیجیتال مانند ترازو موبایل اندروید محدودیت های مشخصی دارند که از جمله آن ها می توان به عدم توانایی توزین بار های بزرگ اشاره کرد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

مسلما شما هم از آن دسته افرادی هستید که به هیچ وجه نمی خواهید وزن زیادی را بر روی صفحه ظریف تلفن همراه خود بگذارید ، با این حال شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به طور تصادفی جهت مطلع شدن از وزن یک جسم به ترازوی دیجیتال نیاز داشته باشید و یا بخواهید وزن کالاهایی از جمله سنگ های قیمتی، جواهر و طلا ، مواد غذایی برای تهیه غذاهای رژیمی و … را بدانید.

سازندگان اپلیکیشن های موبایل این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند تا به راحتی بتوانند گوشی همراه خود را به ترازویی کوچک تبدیل کنند.

 

 

نرم افزار تبدیل گوشی به ترازو اندروید Digital Weight Scale PRO

نرم افزار Digital Weight Scale PRO اولین بار توسط فردی به اسم Aexol منتشر شد و در دسترس کاربران گوگل‌ پلی قرار گرفت.

برنامه Digital Weight Scale PRO با استفاده از ژیروسکوپ داخلی دستگاه اندرویدی و بهره گیری از معادلات ریاضی و همچنین میزان انحراف آن بر اثر وزن جسم می تواند همانند یک ترازو عمل کند و وزن محصولات را محاسبه نماید.

همچنین استفاده از تکنولوژی Gram Perfect Technology در این اپلیکیشن باعث شده تا وزن کوچک ترین محصول شما با دقت بالا اندازه گیری شود.

اگر می خواهید همیشه یک ترازوی دیجیتال همراه خود داشته باشید و اجسام کوچک را وزن کشی کنید پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن ترازو موبایل اندروید را بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید.

نرم افزار تبدیل گوشی به ترازو اندروید Digital Weight Scale PRO

 

 

نحوه کار با اپلیکیشن اندروید Digital Weight Scale PRO

در ابتدا باید با استفاده از گوشی موبایل اندرویدی خود از طریق برنامه هایی بازار و یا گوگل پلی برنامه ترازوی همراه Digital Weight Scale PRO را دانلود نمایید. این برنامه می تواند وزن کشی کالا های گرمی با حجم پایین را انجام دهد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که از قرار دادن وزن های زیاد بر روی تلفن همراه اکیدا خودداری نمایید.

از ویژگی‌های این نرم افزار تبدیل گوشی به ترازو می توان به مواردی از جمله داشتن تنظیمات پیشرفته ، محیط کاربر پسند‌ ، طراحی اندازه گیری واقعی و… اشاره کرد. همانطور گه ذکر شد عملکرد این برنامه اندازه گیری به وسیله سنسور ژیروسکوپ انجام می گیرد.

در نظر داشته باشید که مقداری خطا ممکن است در اندازه گیری برنامه ترازو موبایل اندروید وجود داشته باشد ، در نتیجه ما به شما توصیه می کنیم برای توزین محصولاتی مانند طلا و یا مواد آزمایشگاهی از ترازوهای مخصوص دیجیتال و دقیق موجود در فروشگاه بازرگانی اسپید استفاده نمایید.

 

 در صورتی که اپلیکیشن روی گوشی موبایل شما کار نکرد، ما را از طریق نظرات همین صفحه مطلع سازید.

 

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

آیا موبایل آیفون نیز قادر است به ترازو تبدیل شود؟

شاید تا به حال نام فناوری Force Touch را شنیده باشید. شرکت اپل این فناوری را با نام 3D Touch وارد گوشی های آیفون خود کرده است ، به این دلیل که می تواند سه سطح مختلف از فشار انگشت بر روی صفحه نمایش را شناسایی کند و تشخیص دهد.

آیا موبایل آیفون نیز قادر است به ترازو تبدیل شود ؟

فناوری ذکر شده که در نسل آیفون های سری ۶ تعبیه شد ، قابلیت ها متنوعی را برای برنامه ها و صفحه نمایش این گوشی ها مانند قابلیت تبدیل گوشی به ترازو فعال کرده است. یکی از جالب ترین ویژگی های این نوع صفحه نمایش ها ، اندازه گیری وزن می باشد.

یک لایه با سنسورهای خازنی ما بین شیشه و نور پس زمینه در پشت پرده صفحه نمایش های Force Touch قرار گرفته که این لایه فشار وارد شده بین دو قسمت را اندازه می کند و تحویل سیستم عامل می دهد تا برنامه ها به کمک آن بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

 

حذف اپلیکیشن از اپ استور

فردی به نام Ryan McLeod یکی از توسعه دهندگان آی او اس در این زمینه برنامه ای را طراحی کرده است که می تواند گوشی آیفون شما را به یک ترازو دیجیتال جهت توزین تبدیل کند.

این برنامه که “Gravity” نام دارد اگر داخل اپ استور آیفون قرار می گرفت می توانست عملکرد بسیار عالی داشته باشد اما کارشناسان اپ استور ، به علت نامشخصی آن را از اپ استور حذف کردند و کاربران دیگر نمی توانند آن را دریافت و نصب کنند.

این کارشناسان ، دلایل فنی را علت رد کردن این برنامه اعلام کرده اند اما این باور وجود دارد که به احتمال زیاد ، ریسک این که کاربران گوشی های آیفون با قرار دادن اجسام سنگین ، صفحه نمایش گوشی آیفون خود را بشکنند ، دلیل منطقی و اصلی این اقدام کارشناسان بوده است. جالب است که رایان مکلیود طراح این اپلیکیشن تبدیل گوشی به ترازو نیز ، این موضوع را پذیرفته است.

7 نظر در “تبدیل گوشی موبایل به ترازو در گوشی های اندرویدی

  1. علیرضا گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

    1. speed-co گفت:

      زنده باشید عزیز ❤️

      1. پژمان گفت:

        آقا من شدیدا به اجرای درست این برنامه احتیاج دارم ولی گرم های پایین رو وزن نمی کنه ، ممکنه پلیلش خوب نبودن گوشی باشه؟

        1. speed-co گفت:

          سلام و عرض ادب طبق تست های ماه اپلیکیشن روی برخی گوشی ها درست کار نمیکنه ولی رو بعضی گوشی ها خوب جواب میده
          که دلیلش هم به سنسور های گوشی برمیگرده
          در صورت نیاز میتونید ترازوی جیبی رو با قیمت بسیار مناسب تهیه بفرمایید لینکش رو براتون میذارم
          https://speed-co.ir/product/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-%d8%ac%db%8c%d8%a8%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-mh-500-%d8%a7%d8%b5%d9%84/
          موفق باشید

        2. speed-co گفت:

          سلام دوست عزیز
          بله امکانش هست چون روی بعضی از گوشی ها اصلا کار نمیکنه

  2. علیرضا نبی دوست گفت:

    اصلا خوب نیست وخوب کارنمیکنه و اصلاکاربردی نیست هرکاری کردم وزن الکی میزنه

  3. کاظم گفت:

    سلام دوستان این نرم افزار با سنسور ژیروسکوپ کار میکنه یعنی کاملا به زاویه تراز بودن موبایل بر سطح افقی وابسته هست.یک مداد شش ضلعی(گرد نباشه) زیر گوشی بگذارید.و گوشی رو طوری قرار بدید که از هر دو طرف به یک اندازه از سطحی که روش قرار گرفته فاصله داشته باشه یعنی کاملا مثل یک الا کلنگ یا ترازوهای قدیمی که وزنه های آهنی داشتند.حالا یکی از طلاهای داخل منزلتون که کاغذ خرید داره و حدود ۵ گرم هست رو با زدن دگمه کالیبره روی محلی که بهتون نشون میده بگذارید.بعد از پردازش روی قسمت پایین.دقیقا در همون محلی که در بالای گوش قرار دادید شی بعدی که میخواید وزنشو بدونید بگذارید.مهمترین ویز اینه که گوشی بتونه با کوچکترین وزن نسبت به افق شیب پیدا کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *