تجهیزات فروشگاهی, مقالات

بهترین کیوسک لمسی سفارش غذا + مزایا و امکانات مورد نیاز

بهترین کیوسک لمسی سفارش غذا + مزایا و امکانات مورد نیاز
5/5 - (1 امتیاز)

آیا تاکنون از خود پرسیده اید چرا با وجود اینکه رستوران و فست فود شما ، خوشمزه ترین غذا ها را ارائه می کند اما برخی مشتریان پس از یکبار مراجعه به رستوران شما، تصمیم می گیرند در جای دیگری غذا بخورند؟ عدم وجود کیوسک لمسی سفارش غذا یا کیوسک سفارش گیر ، یکی از دلایل آن است.

احتمالا تعجب کرده اید!  همه ما به خوبی می دانیم که افراد جامعه امروزی با کمبود وقت مواجه هستند. آنها ترجیح می دهند به جای اینکه، مدت زمان زیادی را در صف انتظار برای دریافت خوراکی  منتظر بمانند، به کار های مهم دیگر خود، بپردازند. به همین دلیل است که وقتی آنها برای اولین بار به رستوران شما می آیند و مجبور می شوند، حداقل 15 دقیقه در صف منتظر شوند، دیگر به سراغ شما نمی آیند و جای دیگری را برای سرو غذا، انتخاب می کنند.

زندگی مدرن نیاز به تجهیزات مدرن نیز دارد. از آنجایی که صنعت رستورن داری یک کسب و کار رقابتی بزرگ به شمار میرود، هر چقدر بتوانید به امکانات مجهز تری، تجهیز شوید، شانس خود را افزایش دهده و برنده میدان رقابت خواهید بود.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

راه حل چیست؟

برای حل مشکل فوق و ترغیب مشتریان به مراجعه بعدی به رستوران و فست فود خود، بهترین کار این است که زمان منتظر شدن آنها برای ثبت سفارش غذا را به طور قابل توجهی کاهش دهید. اما چگونه؟ اخیرا محصول بسیار پر کاربردی به کالا های فست فود و همچنین به تجهیزات فروشگاه های زنجیره ای افزوده شده است که با عنوان کیوسک لمسی سفارش غذا شناخته می شود.

استفاده از این محصول به منزله پایان بخشیدن به صف های انتظار مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت آنهاست. به این ترتیب، آنها از نحوه عملکرد شما راضی تر خواهند بود و نگاه مثبت و خوشایندی به مجموعه غذایی شما خواهند داشت. در نتیجه، برای نوبت های بعدی سرو غذا نیز به سراغ شما می آیند، اما اینبار به همراه دوستان و آشنایان خود چرا که آنها نیز با شنیدن این همه تعریف از عملکرد شما، مشتاق خواهند شد. چی از این بهتر!

در ادامه به شما خواهیم گفت که کیوسک لمسی سفارش غذا دقیقا به چه معناست، چگونه کار می کند و چه مزایای دیگری را در اختیار صاحبان رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها قرار می دهد.

کیوسک لمسی سفارش غذا

کیوسک لمسی سفارش غذا چیست؟

همانطور که از نام این محصول پیداست، به کمک آن می توانید غذای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و هزینه سفارش را پرداخت نمایید. چیزی شبیه به یک ماشین فروش سازمان یافته، البته برای ثبت فست فود های خوشمزه و غذا های خوش طعم.

کیوسک لمسی سفارش گیر غذا دارای یک صفحه نمایش لمسی به همراه رابط دیجیتالی است که منوی رستوران را به مشتریان نشان می دهد. به این ترتیب افراد در مراحل انتخاب غذای مورد علاقه خود، پرداخت و دریافت فیش، راهنمایی می شوند.

این تنها بخشی از عملکرد کیوسک لمسی سفارش غذاست، ماجرا آنجایی لذت بخش تر می شود که کیوسک، تبلیغاتی خوشمزه را نشان می دهد و مشتری را با انواع غذا های پخت شده در رستوران آشنا می کند. به احتمال زیاد با دیدن چنین تبلیغاتی، هوش از سرتان می پرد و خواهان چشیدن آن غذا های خوشمزه خواهید شد.

 

تقاضا برای خرید کیوسک لمسی سفارش غذا در حال افزایش است، اما چرا؟

جالب است بدانید که استفاده از کیوسک های لمسی سفارش گیر غذا، پدیده چندان جدیدی نیستند زیرا آنها از مدت های خیلی پیش توسط رستوران های بزرگ زنجیره ای در خارج از کشور، مورد استفاده قرار می گرفتند اما به تدریج به ویژه از زمانی که اپیدمی ویروس کرونا ایجاد شد و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، مهم تلقی گردید، بیشتر و بیشتر توسط رستوران ها و فست فودی های بزرگ و کوچک ایرانی به کار گرفته شد.

تقاضا برای خرید کیوسک لمسی سفارش غذا در حال افزایش است، اما چرا؟

امروزه تقریبا تمامی رستوران های بزرگ دنیا مجهز به کیوسک لمسی سفارش غذا هستند و از مزایای ویژه آن استفاده می کنند. گزارش های زیر، حاکی از افزایش فروش این محصول هستند.

  • مک دونالد، رستوران های زیر مجموعه خود را که از فناوری کیوسک سفارش گیر غذا استفاده می کنند را مورد بررسی قرار داد و افزایش فروش 5 تا 6 درصدی را گزارش داد.
  • رستوران زنجیره ای Chili’s، هنگامی که کیوسک لمسی سفارش گیر غذا را به میز های خود اضافه نمودند با رشد 20 درصدی فروش، مواجه شد.
حتما بخوانید!
تنظیمات و دفترچه راهنما ترازو محک 15000

قطع به یقین، یکی از علت های اصلی افزایش فروش، به تغییر در سبک رفتار مشتریان مربوط می شود. به این معنی که آنها می توانند به آسانی و بدون هدر دادن وقت ارزشمند خود، غذای مورد علاقه خویش را از منوی نمایش داده شده انتخاب کنند و همچنین از فرصت شخصی سازی و سطح کنترل عالی که در اختیار آنها گذاشته شده است، لذت ببرند.

 

کیوسک لمسی سفارش غذا چه امکاناتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد؟

  • امکان ثبت سفارش و پرداخت هزینه
  • ارائه منو غذا به همراه قیمت و تخفیف های ویژه
  • غیر فعال شدن کالا به صورت خودکار در صورت عدم موجودی
  • چاپ فیش برای مشتری و صاحبان رستوران ها
  • نمایش تبلیغات جذاب از غذا های پخت شده رستوران
  • طراحی زیبا و سرگرم کننده

 

مزایای استفاده از کیوسک لمسی سفارش غذا

در اینجا، مهمترین مزایای استفاده از کیوسک سفارش گیر غذا به طور کامل آورده شده است.

 

افزایش فروش به کمک کیوسک لمسی سفارش گیر غذا

بدیهی است که فروشنگان به دنبال افزایش فروش خود هستند. به کار گیری کیوسک سفارش گیر غذا یک راه حل عالی برای افزایش فروش است. آنها، تبلیغات بسیار زیبا و جذابی را از غذا های رستوران شما ارائه می دهند که به سختی می توان در مقابل خرید آنها، مقاومت کرد. در بیشتر مواقع، مشتری ها جذب این تصاویر رنگی مسحور کننده می شوند و سفارش خود را انتخاب می کنند. به این ترتیب میزان فروش شما افزایش پیدا می کند، ضمن اینکه حتی می توانید با ارائه تبلیغات متنوع( برای مثال، یکی بخر، دو تا ببر) نظر آنها را جلب کرده و سود نهایی خود را ارتقا بخشید. وقتی در پایان یک روز کاری، گزارش پوز خود را ملاحظه می کنید از افزایش باور نکردنی میزان فروش؛ شگفت زده خواهید شد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

افزایش فروش به کمک کیوسک لمسی سفارش گیر غذا

جالب است بدانید که صاحب رستوران های زنجیره ای بزرگ دنیا، مک دونالد؛ گزارش می کند که برخی مشتریان علاقه چندانی به مصرف نوشیدنی یا سرو برخی غذا ها نداشتند اما وقتی تصاویر گرافیکی جذاب آنها را از طریق کیوسک لمسی سفارش غذا مشاهده می کردند، به طور ناخواسته برای ثبت سفارش اقدام می کردند. در نتیجه پول بیشتری نیز به حساب رستوران ها اضافه می شد.

 

کیوسک های سفارش گیر غذا، زمان انتظار برای ثبت سفارش را کاهش می دهند.

سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت سفارش و پرداخت هزینه غذا یکی دیگر از مهمترین مزایای است که می توان برای سفارش گیر های لمسی غذا در نظر گرفت. فرض کنید، در پایان یک روز کاری، هنگامی که به شدت گرسنه و خسته هستید، مجبور شوید مدت زمانی را در صف انتظار سفارش غذا بگذرانید، این احتمالا یک فاجعه خواهد بود.

کیوسک های لمسی سفارش غذا، شما را از این وضعیت خسته کننده نجات می دهد و فرصتی را فراهم می سازد تا در کوتاه ترین زمان ممکن منوی رستوران را به همراه قیمت غذا، مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تمامی فرایند مشاهده منو، انتخاب و پرداخت تنها با چند ضربه انجام می شود.

به طور کلی، کیوسک لمسی سفارش غذا زمان سفارش را تا 40 درصد کاهش می دهند. این یک فناوری هوشمندانه و عالی است.

 

دقت سفارش را ارتقا دهید

وقتی انتخاب سفارش دقیقا مطابق با ترجیحات مشتری انجام می گیرد، احتمالا بروز خطا در زمان تحویل سفارش به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به این ترتیب دیگر خبری از اینکه(( این چه غذاییه، من که اینو سفارش ندادم)) وجود ندارد چرا که مشتری کاملا آگاهانه دست به انتخاب زده است و گارسون ها نقشی در ثبت سفارش نداشته اند.

فایده دیگر این است که پرسنل آشپزخانه وقت خود را برای تحویل مجدد یک سفارش اشتباه تلف نمی کنند و به سایر مشتری ها رسیدگی می نمایند.

دقت سفارش را ارتقا دهید

کاهش هزینه ها با استفاده از کیوسک های سفارش گیر غذا

در روش سنتی ثبت سفارش غذا، صاحبان رستوران ها مجبور به استخدام افرادی هستند که این کار را انجام دهند. در حالی که با استفاده از کیوسک های سفارش گیر غذا، همه چیز به صورت ماشینی انجام می شود.

حتما بخوانید!
با انواع ترازو و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید

در نتیجه شما می توانید افراد کمتری را برای کار استخدام کنید و تسلط بیشتری بر نحوه عملکرد آنها داشته باشید. البته این به این معنی نیست که کیوسک های سفارش گیر غذا، شما را از به کار گیری نیروی انسانی بی نیاز می کند، فقط تعدادی پرسنل را کاهش می دهد.

 

ارزیابی رضایت مشتریان با کیوسک لمسی سفارش غذا

با بررسی مزایای فوق، مشخص می شود که کیوسک های رستوران به دلیل ارائه خدمات سریع خود، بسیار مفید هستند. حتی در زمان های پر ازدحام- وقت ناهار و شام- مشتریان همچنان می توانند در زمان بسیار کوتاهی به منوی رستوران دسترسی داشته باشند و سفارش خود را ثبت کنند.

مجموعه این عوامل دست به دست هم می دهند تا آنها در نظر سنجی درون فروشگاهی، به شما نمره عالی بدهند. به این ترتیب، صاحبان رستوران ها می توانند میزان رضایت افراد را بررسی کرده و خدمات بیشتری در اختیار آنها قرار دهند.

 

آینده کیوسک های خود سفارش گیر

کاربرد بی نظیر کیوسک های سفارش گیر غذا، آنها را به یک وسیله ضروری برای مجموعه های ارائه دهنده خدمات غذایی تبدیل کرده است. اما این به معنای پایان کاربرد و استفاده از این محصول نخواهد بود. امروزه داروخانه ها نیز به این فناوری رسیده اند و از آن استفاده می کنند و انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور، پمپ بنزین ها، فرودگاه ها و دیگر مشاغل در ایران به طور فزاینده ای از مزایای ویژه کیوسک های خدمات غذایی بهره مند شوند.

 

کیوسک لمسی سفارش غذا

امکانات مهم در هنگام خرید کیوسک لمسی سفارش غذا

خرید کیوسک های رستوران، مستلزم توجه به چندین نکته بسیار مهم است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

قابلیت ارائه منوی جذاب را داشته باشد

کیوسک رستوران باید امکان ایجاد منوی جذاب را در اختیار شما قرار بدهد. به این معنی که شما باید بتوانید عکس های جذاب را به همراه اطلاعات آنها در قسمت منوی محصولات اضافه کنید و مشتریان نیز این امکان را داشته باشند تا با یک کلیک ساده به منوی ارائه شده، دسترسی پپیدا کنند.

قابلیت ارائه منوی جذاب را داشته باشد.

امکان ارائه اصلاح کننده های منو را در اختیار شما بگذارد

در هنگام خرید کیوسک لمسی سفارش غذا الزاما باید به دنبال محصولی باشید که فرصت اصلاح کننده های منو و یا فرمان های فروش را در اختیار شما قرار بدهد.

 

امکان ذخیره اطلاعات مشتری را ارائه دهد

کیوسک سفارشگیر باید این قابلیت را داشته باشدکه  اطلاعات مشتری را ذخیره نموده و وفاداری شما را به مشتریان نشان دهد. جالب به نظر می رسد وقتی که مشتری برای بار دوم به بعد به رستوران شما سر میزند و متوجه می شود که سفارش قبلی در حافظه کیوسک ذخیره شده است.

 

قابلیت ارائه اعلان های مشتری

ارائه گزارش مراحل آماده شدن سفارش از طریق پیامک به تلفن همراه کاربر می تواند میزان کارایی مجموعه غذایی شما را به طور قابل توجهی افزایش بدهد.

 

کیوسک های سفارشگیر بایامکس، پیشنهاد بازرگانی اسپید به شما

با توجه به آنچه که در این مقاله بیان گردید، بدیهی است که روز به روز بر میزان تقاضا برای خرید کیوسک لمسی سفارش غذا افزوده شود. پیشنهاد می کنیم برای خرید بهترین برند سرمایه گذاری نمایید حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه کمی بیشتر شوید.

پیشنهاد مجموعه بازرگانی اسپید به شما کاربران محترم، خرید کیوسک خود سفارش دهنده بایامکس است. این محصول به همراه پوز بانکی ارائه می شود و فرایند انتخاب و پرداخت را با سهولت بیشتری همراه می سازد.

کیوسک لمسی سفارش غذا

در حال حاضر شرکت بایامکس به عنوان یکی از بزرگترین برند های تامین کننده صندوق های مکانیزه فروشگاهی شناخته می شود و با اکثر رقبای بزرگ در سطح جهانی، رقابت می کند. رستوران ها، فست فود ها، مراکز خدمات درمانی، تفریحی و … متقاضیان اصلی استفاده از خدمات این برند محبوب ایرانی هستند.

جهت آشنایی با محصولات کیوسک سفارشگیر برند بایامکس می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مشاهده انواع کیوسک لمسی سفارش غذا بایامکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *