باسکول صنعتی و جاده ای, ترازو های دیجیتال, مقالات

با سابقه ترین فروشگاه خرید ترازو و باسکول در شیراز + آدرس

خرید ترازو در شیراز – خرید باسکول شیراز
3.9/5 - (9 امتیاز)

مشاغل و کسب و کار های کوچک و بزرگ از جمله خرده فروشی ها ، عمده فروشی ها ، صنایع و کارخانجات برای انجام کارهای روزمره خود، به تجهیزات خاصی نیاز دارند که در این بین، نقش ترازو و باسکول از همه پر رنگ تر است. خرید ترازو در شیراز ، موضوع این سری از مقالات ماست که به منظور آشنایی شما با انواع ترازو و باسکول و کاربردهای آنها گردآوری و تنظیم شده است.

بازرگانی اسپید در شیراز مفتخر به عرضه انواع ترازو های فروشگاهی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو آشپزخانه و همینطور ترازو وزن کشی می باشد. اقلام دیگر از جمله باسکول های دیجیتال و جاده ای و همینطور تجهیزات فروشگاهی از جمله صندوق فروشگاهی، کیوسک سفارش گیر، لیبل پرینتر و بارکدخوان نیز در این مرکز ارائه می شوند.

آدرس ما : شیراز – بلوار زند – جنب بانک مسکن مرکزی – مجتمع تجاری فرجادیان طبقه دوم واحد 203

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

شماره های تماس : 07132335030 – 07132308445

از جمله شرکت های بزرگی که بازرگانی اسپید افتخار همکاری با آن ها را داشته است میتوان دمس ، شام شام ، صدک ، دایتی ، رامک ، ارژن ، پگاه ، لاستیک دنا و فروشگاه های زنجیره ای رفاه را نام برد. جهت مشاهده تمامی مشتریان بازرگانی اسپید میتوانید به بخش “درباره ما” سایت مراجعه نمایید.

ترازو ها و سیستم های توزین دیجیتال این مجموعه همگی به روز بوده و شامل گارانتی می باشند و در صورت نیاز به تعمیر ، خود مجموعه ترازو یا باسکول شما را در اسرع وقت تعمیر خواهد کرد.

خواندن این مقاله فقط 3 دقیقه طول می کشد اما اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که شما را در خریدتان یاری میکند.

فهرست موضوعات این مقاله:

  • طبقه بندی ترازو های فروشگاهی و آزمایشگاهی و خانگی
  • ترازوی آشپزخانه؛ یک محصول پر فروش
  • ترازو های فروشگاهی با کیفیت
  • انواع ترازو های آزمایشگاهی
  • خرید ترازوی گرمی از بازرگانی اسپید
  • عرضه کننده باسکول های دیجیتال
  • انواع باسکول های آویز
  • معرفی باسکول های جاده ای

 

طبقه بندی ترازو های دیجیتال فروشگاهی ، آزمایشگاهی و خانگی در مرکز خرید ترازو در شیراز

ترازو های دیجیتال نسبت به انواع دیگر مقیاس ها مانند ترازو های قدیمی و آنالوگ که اغلب زودتر فرسوده می شوند و با گذشت زمان خوانش های مختلفی دارند ، جمع و جورتر، با دوام و دقیق تر هستند. ترازو های دیجیتال به منبع تغذیه نیاز دارند و ممکن است گاهی اوقات به کالیبره نیاز داشته باشند ، اما به طور کلی حتی در صورت استفاده طولانی مدت نیز دقت و سازگاری خود را حفظ می کنند.

با وجود اینکه امروزه فروشگاه های زیادی در شیراز کار فروش ترازو را انجام می دهند ، جهت خرید ترازو در شیراز باید دقت بیشتری کنید و فروشگاه های قابل اعتماد را پیدا کنید.

طبقه بندی ترازو های دیجیتال فروشگاهی ، آزمایشگاهی و خانگی در مرکز خرید ترازو در شیراز

ترازو های فروشگاهی و آزمایشگاهی دارای انواع متعددی می باشند. به طور مثال در دسته بندی ترازو های فروشگاهی با دو نوع ترازو های بدون علمک و علمک دار، سرو کار داریم. این ترازو ها عموما در سه دسته ترازو لیبل پرینتر، ترازو پرینتر دار و ترازو ساده نیز تقسیم بندی و شناخته می شوند که هر کدام کاربردشان متفاوت است.

در مورد ترازو های آزمایشگاهی نیز، دو دسته بندی رایج وجود دارد. ترازو های آزمایشگاهی محفظه دار و بدون محفظه.

ترازو های خانگی نیز مانند دو مورد فوق دارای به ترازو های خانگی زیرپایی و ترازو آشپزخانه تقسیم می شوند.

اینکه شما در چه زمینه و برای چه کاربردی، نیاز به ترازو دارید، نوع مناسب این اقلام را برای خرید تعیین می کند. فرقی نمی کند که ترازوی مورد نظر شما در کدام دسته بندی قرار می گیرد، بازرگانی اسپید در شیراز، به عنوان عرضه کننده انواع ترازو، تجهیزات فروشگاهی و باسکول دیجیتال، در خدمت شماست. از قسمت فروشگاه آنلاین می توانید تمامی محصولات ما را مشاهده نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با هر کدام از این ترازو ها بیشتر آشنا شوید.

ترازوی آشپزخانه در شیراز ؛ یک محصول پر فروش

اگرچه به نظر می رسد، ترازو های فروشگاهی از پر فروش ترین اقلام عرضه شده در مرکز خرید ترازو در شیراز به شمار میروند اما جالب است بدانید که تقاضا برای ترازو های خانگی نیز بسیار زیاد است. با خرید انواع ترازو های آشپزخانه که در طرح و رنگ های متنوع عرضه می شوند، پخت شیرینی ها و کیک های خوشمزه راحت تر انجام می گیرد.

حتما بخوانید!
حرکات ورزشی مناسب جهت تناسب اندام در منزل

ترازوی آشپزخانه در شیراز ؛ یک محصول پر فروش

دیگر نیازی به وقت گذاشتن زیاد برای وزن کردن مواد اولیه جهت پخت خوراکی های متنوع، نیست. اکنون شما می توانید مانند سرآشپز های حرفه ای، به مقدار لازم مواد را ترکیب کرده و یک شاهکار خوشمزه با طعم و عطر بی نظیر خلق کنید.

استفاده از این محصولات بسیار ساده و راحت است. کافیست ترازوی آشپزخانه را بر روی میز یا هر جای مسطح دیگری قرار داده، مواد مورد نظر را در داخل کاسه آن ریخته و به عقربه آن نگاه کنید. به همین راحتی!

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

خرید ترازو در شیراز

جالب است بدانید تمامی ترازو های عرضه شده در مرکز خرید ترازو در شیراز از نوع ترازوی دیجیتال با دقت بالا به شمار میروند و دارای چندین واحد اندازه گیری (گرم، پوند و اونس) ، قابلیت خاموش شدن خودکار و صفحه نمایش LCD یا LED هستند.

برای مشاهده مدل های بسیار متنوع ترازو های دیجیتال ما، بر روی لینک زیر کلیک کرده و مشخصات هر یک از آنها را دریابید.

*مشاهده تمامی ترازو های آشپزخانه*

 

ترازو های فروشگاهی با کیفیت را از بازرگانی اسپید مرکز خرید ترازو در شیراز بخواهید.

و اما بپردازیم به یکی از پر کاربرد ترین انواع ترازو ها که روند کسب و کار های ریز و درشت را با سهولت زیادی همراه کرده است. ترازو های فروشگاهی از مهمترین اقلام مورد نیاز سوپر مارکت ها، قنادی ها، خشکبار فروشی ها و به نوعی تمامی صنف های فروشگاهی است. آنها در سه نوع ساده، لیبل پرینتر و پرینتر دار عرضه می شوند.

هر کدام از آنها ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارند و قادر هستند وزن های مختلف از چند گرم تا چند کیلوگرم را به راحتی نشان دهند. کارایی ویژه هر یک از انواع ترازو های فروشگاهی باعث شده است تا آنها قابلیت های متناسب با کسب و کار های متنوع را به خوبی ارائه دهند و پاسخگویی عالی داشته باشند.

ترازو های فروشگاهی با کیفیت را از بازرگانی اسپید مرکز خرید ترازو در شیراز بخواهید.

بدنه، نمایشگر و سینی، بخش های مشترک همه انواع ترازو های فروشگاهی را تشکیل می دهند. همه ترازو های فروشگاهی موجود در بازار صرف نظر از برند و مارک خاص آنها، دارای نمایشگر ال ای دی و یا ال سی دی هستند که موارد کلیدی همچون، وزن، قیمت تکی و قیمت عمده را ارائه می دهند.

خصوصیات مشابه ترازو های فروشگاهی علاوه بر جنبه ظاهری، موارد دیگری همچون حافظه داخلی، پارسنگ و شمارش محصولات را نیز شامل می شوند. بنابراین می توان گفت: همه آنها به لحاظ ویژگی های ظاهری و عملکردی، تقریبا مشابه هستند. سینی ترازو های فروشگاهی، عموما از جنس استیل ساخته می شود و جنس بدنه نیز از پلاستیک فشرده است.

شرکت های پند، دیبال، رادین، توزین صدر، پاندو و محک از جمله تولید کنندگان ترازو های فروشگاهی با کیفیت هستند که بازرگانی اسپید به عنوان نمایندگی تمامی این شرکت ها در شهر شیراز و استان فارس فعالیت می کند و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

ترازو های فروشگاهی با کیفیت

شما کاربران گرامی می توانید انواع ترازو های فروشگاهی با ظرفیت 30-35-40-50-60 و 70کیلو گرم را با دقت های 1 الی 10 گرم و با قیمت بسیار مناسب از مجموعه بازرگانی اسپید شیراز خریداری نمایید.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید انواع ترازو های فروشگاهی در مرکز خرید ترازو در شیراز را مشاهده نمایید و یا با تماس با کارشناسان ما از آن ها راهنمایی بگیرید.

*مشاهده بهترین تراوز های فروشگاهی*

انواع ترازو های آزمایشگاهی در شیراز

آزمایشگاه ها از آن دسته مواردی هستند که نسبت به ترکیب مواد در اندازه مشخص، حساسیت زیادی دارند. به همین جهت الزاما به ترازو های دقیق و کارآمد نیاز دارند تا چند هزارم گرم را به راحتی اندازه گیری کنند. اندازه گیری مواد، تعیین چگالی و یا جرم واقعی اقلام مختلف مستلزم این است که شما یک ترازوی آزمایشگاهی با دقت اندازه گیری بالا در اختیار داشته باشید.

انواع ترازو های آزمایشگاهی در شیراز

یک ترازو دیجیتال که برای اهداف آزمایشگاهی استفاده می شود ، غالبا شامل یک قسمت شیشه ای در اطراف سطح اندازه گیری است تا از هرگونه تغییر در جرم اندازه گیری شده ناشی از وارد آمدن فشارهای ناچیز بر سطح اندازه گیری توسط جریان هوا جلوگیری کند.

بازرگانی اسپید در شیراز، متنوع ترین و با کیفیت ترین مدل های ترازوی آزمایشگاهی را عرضه می کند که دارای صفحه نمایش ال ای دی و یا ال سی دی هستند.

*مشاهده بهترین تراوز های آزمایشگاهی*

خرید ترازوی گرمی از بازرگانی اسپید در شیراز

نوع دیگری از محصولات پر فروش مجموعه خرید ترازو در شیراز را ، ترازو های گرمی تشکیل می دهند. آنها که معمولا به عنوان ترازوی طلافروشی نیز شناخته می شوند، دارای دقت بسیار بالایی هستند، به قدری که حتی یک هزارم گرم را نیز به خوبی نشان می دهند.

خرید ترازوی گرمی از بازرگانی اسپید در شیراز

با توجه به اینکه در زرگری ها و طلا فروشی ها، یک گرم طلا مساوی با پرداخت هزینه زیاد برای مشتریان است، باید ترازوهایی خریداری شوند که حداکثر دقت را ارائه دهند. پیشنهاد بازرگانی اسپید در زمینه ترازو های گرمی که در لینک زیر آورده شده است را به هیچ وجه از دست ندهید.

حتما بخوانید!
واحد اندازه گیری جرم کامیون و نحوه کار باسکول جاده ای کامیون کش

*مشاهده بهترین تراوز های گرمی*

باسکول های دیجیتال صنعتی، کفی و آویز در شیراز

اگر اقلام سنگینی برای وزن کردن دارید، به طور حتم ناگزیر به استفاده از باسکول های دیجیتال هستید. باسکول های دیجیتال که به طور ویژه برای وزن کردن محصولات سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع آویز، صنعتی، کفی و جاده ای می باشند.

باسکول های صنعتی دارای ظرفیت وزن کشی بزرگ هستند. آنها معمولا به دو شکل رایج باسکول صنعتی ثابت یا باسکول صنعتی چرخ دار، به بازار عرضه می شوند. باسکول های صنعتی نیز مانند ترازو دقت های متفاوتی دارند و بر حسب جنس بدنه، ابعاد و میزان ظرفیتی که ارائه می دهند، مدل های متنوعی را شامل می شوند.

باسکول های دیجیتال صنعتی، کفی و آویز در شیراز

برای مثال، برخی از انواع باسکول های صنعتی که به عنوان باسکول دیجیتال معرفی می شوند و در محیط های خیس و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس بدنه استیل هستند، به این دلیل که مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشند و از زنگ زدگی آنها، جلوگیری به عمل آید.

باسکولت ها و باسکول ها کفی، معمولا بیشترین میزان استفاده را در صنعت کشتیرانی، کشتارگاه ها وکارخانه های بزرگ دارند. شرکت پند، بهترین باسکول های صنعتی و کفی را تولید می کند که از طریق مجموعه بازرگانی اسپید عرضه می شوند. برای مشاهده این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

*مشاهده انواع باسکولت و باسکول صنعتی*

انواع باسکول های آویز در مرکز خرید ترازو در شیراز

این مدل ها برای اندازه گیری بار های معلق، به کار برده می شوند و از طریق قلاب، این کار را انجام می دهند. از آنجایی که آنها باید بار های سنگین را در هوا جابجا کنند، بدنه بسیار محکمی دارند و ظرفیت 300 کیلوگرم تا چندین تن را شامل می شوند.

صفحه نمایش این نوع ترازو ها بسیار بزرگ است و در برخی مدل ها، قابلیت اتصال به رایانه و نمایشگر وایرلس پرینتر دار نیز دیده می شود. به این ترتیب، امکان مشاهده آسان وزن محصول را فراهم می کنند. جالب به نظر می رسد اگر به شما بگوییم که این نوع ترازو ها با استفاده از باتری هایی تغذیه می شود که گاها تا 70 ساعت دوام می آورند.

انواع باسکول های آویز در مرکز خرید ترازو در شیراز

باسکول های آویز عرضه شده توسط نمایندگی اسپید شیراز، بیشتر میزان استفاده را در کشتارگاه ها، صنعت ساخت و ساز و… دارند.

در صورت تمایل به مشاهده انواع باسکول های آویز ارائه شده در بازرگانی اسپید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

*مشاهده انواع باسکول آویز*

باسکول های جاده ای را با قیمت مناسب از مرکز خرید ترازو در شیراز( بازرگانی اسپید) دریافت کنید

گمرک ها، بندر ها، ایستگاه های راه آهن و…برای توزین بار ماشین ها و کامیون های بزرگ به خرید باسکول های جاده ای نیاز دارند.

باسکول های جاده ای ساختاری تقریبا شبیه به یک پل دارند که امکان قرار گرفتن وسایل نقلیه سنگین جهت توزین گرفتن را فراهم می آورند( توجه داشته باشید که این باسکول ها الزاما باید در زمین مسطح و صاف قرار گیرند). روش نصب آنها معمولا به دو شکل رایج روکار و یا توکار انجام می گیرد، ضمن اینکه برای ساخت آنها از مواد محکمی همچون فلز، بتن و یا ترکیب این دو، بهره گرفته می شود.

باسکول های جاده ای را با قیمت مناسب از مرکز خرید ترازو در شیراز( بازرگانی اسپید) دریافت کنید

در راستای بحث خرید باسکول جاده ای و عوامل تعیین کننده قیمت این محصول باید بدانید که برخی اقلام، همچون؛ برند، جنس محصول، نوع نمایشگر و پرینتر، کارمزد نصب و اجرا، انواع لودسل، ابعاد و …، نقش کلیدی دارند( تعیین قیمت باسکول های جاده ای دیجیتال برای ظرفیت 7 الی 120 تن، بر اساس موارد ذکر شده، مشخص می شود).

بازرگانی اسپید در شیراز با گارانتی شرکت پند، تمامی مراحل نصب و مونتاژ انواع باسکول های جاده ای را از باسکول جاده ای نیسان کش گرفته تا کامیون کش و  حتی تریلی کش پند کاسپین در ابعاد و اندازه های متنوع به همراه لودسل هاي اروپايي و آسيايي و همچنین با ارائه استانداردهاي روز جهاني OIML ارائه می دهد.

باسکول های جاده ای را با قیمت مناسب از مرکز خرید ترازو در شیراز( بازرگانی اسپید) دریافت کنید

30 سال فعالیت حرفه ای در زمینه نصب باسکول های جاده ای و اجرای  بیش از 13 هزار پروژه موفق در استان فارس و سراسر کشور، بازرگانی اسپید را به یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات نصب باسکول جاده ای تبدیل کرده است.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری در زمینه باسکول جاده ای کسب نمایید:

*مشاهده مشخصات انواع باسکول جاده ای*

بازرگانی اسپید به عنوان مرکز خرید ترازو در شیراز، مدت 30 سال است که توانسته با عرضه محصولات بسیار با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، رضایت خاطر مشتریان را در استان فارس و سراسر کشور، جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات ما ، ویژگی ها و مشخصات هر یک از آنها می توانید همین الان با شماره تلفن های درج شده، تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در بخش پشتیبانی و فروش، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند.

از بخش فروشگاه ما نیز میتوانید تمامی محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید تا بهترین تجهیزات توزین را برای کسب و کار خود خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *