باسکول صنعتی و جاده ای, مقالات

بهترین شرکت های سازنده باسکول جاده ای کدامند ؟ از کدام شرکت باسکول بخریم ؟

شرکت های سازنده باسکول جاده ای
5/5 - (2 امتیاز)

اگر شما هم به دنبال خرید باسکول جاده ای برای کسب و کار خود هستید ممکن است سردرگم شده باشید و برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهترین شرکت های سازنده باسکول جاده ای کدامند؟ در این صورت تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید باسکول جاده ای ابزار و وسیله ای عظیم و بزرگ جهت توزین وسایل نقلیه سنگین نظیر تریلی و کامیون و همچنین وسایل نقلیه سبک تر از جمله خاور ، نیسان و وانت به همراه بار آن ها محسوب می شود که در بیشتر موارد به شکل صفحه ای بزرگ در زمین تعبیه خواهد شد و نصب آن معمولاً در ورودی انبار ها ، کارخانجات صنعتی و تولیدی ، پلیس راه ها ، پروژه های عمرانی دولتی و خصوصی ، زمین های کشاورزی ، صنعت دام و طیور ، گمرک ها و بنادر و…  انجام می شود.

در میان تمامی باسکول ها ، باسکول های جاده ای بزرگ ترین نوع باسکول ها به حساب می آیند. قیمت نسبتا بالای این باسکول ها ، عظیم و سنگین بودنشان و همینطور نصب خاص و حساس آن ها ایجاب می کند که برای خرید و نصب انواع باسکول جاده ای به سازنده یا فروشنده ، نصاب و مجری حرفه ای و با سابقه این نوع باسکول ها مراجعه نمایید زیرا نداشتن مهارت و اطلاعات کافی در این زمینه می تواند هزینه صرف شده خریدار را ضایع کند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

از این رو پیشنهاد می شود از مرحله اول خرید باسکول تا آخرین گام نصب به مجموعه ای با تجربه و حرفه ای محول شود. در ادامه با ما همراه باشید.

 

شرکت های سازنده باسکول جاده ای

شرکت های بسیاری در زمینه ساخت و تولید باسکول های جاده ای فعالیت می کنند ، اما از معتبرترین و سرشناس ترین آن ها می توان به شرکت پند کاسپین ، توزين الكتريك ، طبا توزين و پيشرو توزين اشاره کرد كه همگی از شركت هاي قديمي و بنام هستند و محصولات با كيفيتی را به بازار عرضه می کنند.

باسکول های جاده ای

البته که شركت هاي زيرزميني بسیاری نیز به عنوان شرکت های سازنده باسکول جاده ای فعالیت می کنند كه مشخص نیست تجهیزاتشان را از کجا تهیه می کنند و اغلب نیز جنس های بی كيفيت و ارزان را مورد استفاده قرار می دهند. در اکثر اوقات دستگاه های این شرکت ها به مشکل بر می خورند و نارضایتی مشتری را به همراه خواهند داشت. در نتیجه پیشنهاد می شود که جهت خرید باسکول جاده ای به شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه نمایید.

با توجه به تمام شرکت های ذکر شده ، طبق تجربه 30 ساله بازرگانی اسپید در آماده سازی ، نصب و راه اندازی انواع باسکول جاده ای ، می توان گفت که شرکت پند کاسپین بهترین شرکت در زمینه طراحی و تولید باسکول های جاده ای می باشد و برتری هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

حتما بخوانید!
چگونه باتری ترازو را شارژ کنیم ؟

 

مزایای استفاده از باسکول های جاده ای پند کاسپین

اول این که شرکت پند کاسپین از جمله شرکت های سازنده باسکول جاده ای می باشد که دارای نماينده در استان ها می باشد. اگر از شرکتی باسکول تهیه کنید که نماینده در استان نداشته باشد و دستگاه شما خراب شود ، بايد كارشناس شرکت مربوطه از تهران به محل باسکول بیاید و تمام هزینه های کارشناس نیز با کارفرما می باشد اما در شرایطی که نماينده شرکت در استان باشد با تماس مشتري ، کارشناس سريعا به محل مورد نظر آمده و بدون هزينه هاي گزاف و اضافی كار مشتري در کوتاه ترین زمان ممكن حل مي شود.

از دیگر مزایا می توان به دوام ، طول عمر بالا و استاندارد باسکول های جاده ای پند کاسپین اشاره کرد که از جنس بتن فلز هستند و با هر شرایط آب و هوایی و در تمام محیط های صنعتی به خوبی کار می کنند. این باسکول ها اگر در شرایط مناسب نگهداری شوند ، می توانند تا ۲۰ سال بدون وقفه کار کنند.

شرکت های سازنده باسکول جاده ای

از آن جا که باسکول های جاده ای در فضای باز هستند و همینطور روی آن ها عبور و مرور انجام می شود مستعد کثیف شدن و خرابی هستند و باید در زمان های معین تمیز و سرویس شوند. باید به این نکته اشاره کرد که در زمان های تعمیرات و نظافت ، دسترسی به تمامی قسمت های باسکول جاده ای پند کاسپین به آسانی امکان پذیر است.

از دیگر ویژگی های خوب باسکول های پند می توان به قابلیت جابجایی آسان آنها اشاره نمود که انتقال باسکول در کمترین زمان به مکان دیگر فراهم می شود.

 

انواع باسکول های جاده ای

شرکت های سازنده باسکول جاده ای از جمله پند کاسپین ، انواع متفاوتی از باسکول ها را در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می کنند که از رایج ترین آن ها می توان به باسکول های نیسان کش (7 تا 10 تن) ، کامیون کش (50 تن) و تریلی کش (60 تنی) اشاره نمود. در ادامه به طور مختصر این نمونه ها را بررسی می کنیم.

 

باسکول جاده ای 50 تنی کامیون کش پند کاسپین

باسکول جاده ای 50 تنی یا همان باسکول کامیون کش پند کاسپین در ابعاد ۳ در ۸ متر طراحی و ساخته می ‌شود که جهت توزین وسایط نقلیه حداکثر با طول ۸ متر کاربرد دارند و از 4 لودسل 30 تن در آن ها استفاده می شود.

نکته ‌ی مهم و قابل توجه این است که با استفاده از این باسکول جاده ای ، به جز تریلی تمامی وسایل نقلیه را می‌توان مورد توزین قرار داد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

این مدل باسکول جاده ای در شمار سیستم های توزین صنعتی و سنگین قرار می گیرد که قابلیت آن را دارد که با دقتی حدود 10 کیلوگرم ، تا 50000 کیلوگرم را اندازه گیری کند. پلتفرم به کار رفته در باسکول جاده ای پند کاسپین مناسب معمولا از جنس بتن فلز می باشد که از استحکام عالی برخوردارند و دارای 5 سال گارانتی هستند.

حتما بخوانید!
انواع ترازوی دیبال + مشخصات فنی و قیمت

 

باسکول 60 تنی تریلی کش

باسکول جاده ای 60 تنی یا باسکول تریلی کش پند کاسپین با قابلیت توزین 60000 کیلوگرم از متداول ترین باسکول های جاده ای می باشد که بیشترین کاربرد را در گمرک ها ، باربری های بزرگ ، مراکز ترانزیت کالا و غیره دارد.

باسکول 60 تنی تریلی کش

ابعاد این مدل باسکول جاده ای به شکلی طراحی شده است که دارای عرض 3 متر و طول 15 متر می باشند و به سادگی وسایل نقلیه باری و سنگین از جمله کامیون و تریلی می توانند روی آن قرار بگیرند. در این باسکول ها از 6 لودسل 30 تن استفاده می شود.

این باسکول ها در ابعاد 16 متر نیز ساخته می شوند که دارای 8 پایه هستند و قاعدتا 8 لودسل زیر آن ها قرار می گیرد و همینطور به جای 2 صفحه 3 صفحه به کار گرفته می شود تا دقت و استحکام بالاتر رود.

 

باسکول جاده ای نیسان کش 7 الی 10 تن

ظرفیت باسکول های نیسان کش پند کاسپین بین 7 تن تا 10 تن متغیر می باشد و همانطور که از نام آن پیداست برای توزین وسایل نقلیه کمی سبک تر مانند نیسان به کار برده می شود. در ساخت این باسکول جاده ای از 4 عدد لودسل تمام فلز استفاده می شود.

باسکول جاده ای نیسان کش 7 الی 10 تن

 

کلام آخر

باسکول های جاده ای پند کاسپین به دقت ، کیفیت و اطمینان در تمام کشور عزیزمان ایران معروف هستند و توسط شرکت های دولتی و خصوصی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته اند و برای عمر طولانی در سخت ترین شرایط طراحی و ساخته شده اند.

قیمت خرید باسکول های جاده ای نیز ، با بهره گیری از بهترین فناوری دیجیتال در ایران ، برای ظرفیت های 7 تن الی 120 تن ، بر اساس مدل و برند قطعات جانبی مانند انواع لودسل ، جنس و ابعاد صفحه پلاتفرم ، نمایشگر ، پرینتر ، هزینه های نصب ، پیاده سازی و… تعیین می شود و عوامل مختلفی در آن نقش دارند.

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه درباره شرکت های سازنده باسکول جاده ای می دانستیم را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. در صورتی که میخواهید 0 تا 100 کار از خرید گرفته تا مرحله آخر که تایید استاندارد می باشد بدون نقص انجام شود ، بازرگانی اسپید با بيش از 30 سال سابقه در زمینه نصب باسکول جاده ای پند کاسپین و همینطور نصب بیش از سیزده هزار دستگاه باسکول در کشور از جمله استان فارس و شهر علم و ادب شيراز ، خدمات کاملی را در این زمینه به شما کاربر عزیز ارائه می دهد. کافیست از طریق شماره تماس های موجود در وبسایت با ما تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه نمایید تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنیم. در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *