ترازو های دیجیتال, مقالات

فروش اقساطی ترازو فروشگاهی پرینتردار و لیبل پرینتر

فروش اقساطی ترازو فروشگاهی پرینتردار و لیبل پرینتر
4.5/5 - (2 امتیاز)

آیا برای راه اندازی فروشگاه خود نیاز به وزن کردن کالا دارید؟ آیا به دنبال خرید از نمایندگی فروش اقساطی ترازو فروشگاهی هستید تا بتوانید طی پرداخت چند قسط، محصول خود را خریداری کرده و کسب و کارتان را شروع کنید؟

گروه بازرگانی اسپید در شیراز با بیش از 30 سال تجربه فروش در زمینه انواع ترازو های فروشگاهی( لیبیل پرینتر، ساده و پرینتردار) آماده خدمت رسانی به شما همشریان محترم است. اگر توان پرداخت هزینه کل محصول را ندارید، جای هیچ نگرانی نیست. تنها با پرداخت پیش قسط می توانید، ترازوی فروشگاهی مورد نیاز خود را از ما خریداری کنید.  جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش اقساطی ترازو، همین الان با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در بخش فروش، شرایط پرداخت اقساطی را برای شما توضیح می دهند.

 

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • انواع ترازو های دیجیتال مناسب برای فروشگاه ها
  • نقطه اشتراک ترازو های دیجیتال ساده، لیبل پرینتر و پرینتردار
  • نکات قابل توجه هنگام خرید ترازو فروشگاهی
  • ضرورت خرید ترازو های دیجیتال برای کسب و کار های مختلف

 

انواع ترازو های دیجیتال مناسب برای فروشگاه ها

انواع مختلفی از ترازوهای فروشگاهی در بازرگانی اسپید موجود است که امکان خرید اقساطی برای هر کدام از آنها امکان پذیر می باشد. از آنجایی که هر کدام از این ترازو ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند ، قبل از مراجعه به نمایندگی فروش اقساطی ترازو فروشگاهی بهتر است نیاز خود را از خرید این محصول به طور دقیق مشخص کرده و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

انواع ترازو های دیجیتال مناسب برای فروشگاه ها

فروش اقساطی ترازو فروشگاهی ساده

ترازو فروشگاهی ساده نسبت به نمونه های دیگر که در ادامه آورده می شوند، از قابلیت های کمتری برخوردار هستند. به طور مثال، قادر به چاپ لیبل یا فاکتور فروش نیستند. این نوع ترازو ها معمولا در ظرفیت های وزن کشی 10 کیلوگرم ، 30 کیلوگرم و 50 کیلوگرم و با دقت توزین 1 الی 10 گرم به بازار عرضه می شوند.

ترازو فروشگاهی ساده که معمولا به دو شکل دارای علمک و بدون علمک طراحی و عرضه می شود، قابلیت چاپ لیبل یا پرینت فاکتور را ندارند اما قابلیت اتصال به فیش پرینتر و یا چاپگر لیبل در آن ها تعبیه شده است.

 

فروش اقساطی ترازو پرینتردار

کاملا واضح است که ترازو پرینتردار قادر به چاپ فاکتور فروش است زیرا مجهز به دستگاه چاپ می باشد. از آنجایی که به لطف این نوع ترازو می توان فاکتور فروش چاپ کرد و رسید خرید را در اختیار مشتریان قرار داد، میزان تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است.

ترازو های پرینتر دار نیز مانند نمونه قبلی به دو صورت علمکدار و بدون علمک و با دقت های 1 الی 10 گرم و در ظرفیت های 30 الی 70 کیلوگرم ساخته و روانه بازار می شوند.

فروش اقساطی ترازو پرینتردار

فروش اقساطی ترازو لیبل پرینتر

اگر به دنبال خرید کامل ترین ترازو دیجیتال موجود در بازار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر است. این ترازو که با نام ترازوی لیبل زن هم شناخته می شود، بهترین گزینه برای پاسخگویی به نیاز های فروشگاه های بزرگ است. قابلیت چاپ فاکتور، ارائه پرینت برچسب محصول، چاپ پرینت تک بعدی و یا حتی تجمیعی، مهمترین مزایایی هستند که با خرید ترازوی فروشگاهی لیبل زن به دست می آورید.

 

نقطه اشتراک ترازو های دیجیتال ساده ، پرینتردار و لیبل پرینتر

علی رغم آنچه که در مورد ویژگی های هر کدام از این سه نوع ترازوی دیجیتال بیان کردیم، اشاره به این نکته حائز اهمیت است که همه آنها در برخی وجوه دارای عملکرد مشابه هستند. به طور مثال:

  • هر سه نوع ترازوی دیجیتال قابلیت اتصال به دستگاه های جانبی همچون بارکد خوان، سیستم کامپیوتر، صندوق فروشگاهی، کارت خوان و غیره را دارا می باشند (اتصال از طریق وای فای، بلوتوث و فناوری های دیگر امکانپذیر است).
  • قابلیت شمارش کالا، برخورداری از حافظه داخلی و پارسنگ معمولا در همه انواع ذکر شده وجود دارد. فقط امکانات برخی نسبت به دیگر ارتقا یافته تر است.
  • همه مدل ها بدون استثنا دارای سینی ترازو، نمایشگر و بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده هستند.
  • همه مدل ها از بیشتر پورت های ارتباطی متعدد مانند RS 232، USB ، Serial و Parallel بهره می برند.
  • این ترازوها به گونه ای ساخته شده اند که مستحکم باشند و بتوانند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.
  • امکان ردیابی کردن کالاها ، تعریف کاربر ، حافظه های مستقیم و غیر مستقیم ، انواع گزارش های فروش و ویژگی های بی شمار دیگر نیز از مواردی هستند که میتوان از آن ها یاد کرد.
حتما بخوانید!
صندوق فروشگاهی چیست؟ + کاربردها ، قابلیت ها و برند های این دستگاه

 

نکات قابل توجه هنگام خرید ترازو فروشگاهی 

پس از انتخاب از 3 مدل ترازوی ذکر شده ، الزاما باید چندین نکته مهم را مد نظر قرار داده و سپس به نمایندگی های فروش اقساطی ترازو سر بزنید:

 

تعیین ظرفیت وزن کشی مورد نیاز

همانطور که کمی قبل در بخش توضیحات انواع ترازو های فروشگاهی اشاره کردیم، هر کدام از آنها دارای ظرفیت وزن کشی خاصی هستند. بنابراین بهتر است ابتدا مشخص کنید که به چه میزان ظرفیت وزن کشی نیاز دارید.

به بیان ساده تر اینکه اگر کار شما به عرضه محصول سنگین وزن مربوط می شود، الزاما باید ترازویی را انتخاب نمایید که قادر به تحمل وزن های سنگین باشد و بالعکس.

بدیهی است که هر چه خرید ترازو با دقت بیشتری انجام گیرد به همان نسبت شما در وزن کشی محصولات خود، موفقیت آمیز تر عمل می کنید.

تعیین ظرفیت وزن کشی مورد نیاز

توجه به میزان دقت ترازو های دیجیتال هنگام خرید از مرکز فروش اقساطی ترازو

نکته مهم دیگر در زمان خرید ترازو های دیجیتال، توجه به میزان دقت آنهاست. اگرچه دقت بالای ترازو به معنای افزایش قیمت آن هم هست اما واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد. دقت ترازو های فروشگاهی از 1 گرم الی 10 گرم متفاوت است.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 

جنس ترازو ، نکته مهم در هنگام فروش اقساطی ترازو

توجه به جنس در هنگام خرید هر محصولی مهم و حیاتی است. این موضوع در مورد خرید ترازو های فروشگاهی نیز صدق می کند. همه ما به خوبی می دانیم که در یک فروشگاه- بزرگ یا کوچک، فرقی نمی کند- ترازو یک وسیله بسیار پر کاربرد است و روزانه مورد استفاده مکرر قرار می گیرد، در نتیجه باید از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشد.

مجموعه بازرگانی اسپید در شیراز به عنوان نمایندگی فروش اقساطی ترازو ، انواع ترازو های دیجیتال را با کیفیت برتر ارائه می دهد.

 

ترازوی دیجیتال باید دارای نمایشگر مناسب باشد

با توجه به اینکه مشتری حق دارد، اعداد زده شده توسط فروشنده را به طور دقیق مشاهده نماید، بهتر است ترازوی فروشگاهی یک نمایشگر دو طرفه داشته باشد. این امر در جلب اعتماد مشتریان بسیار نقش مهمی ایفا کرده و آنها را به خرید بعدی از فروشگاه شما، ترغیب می کند.

در نظر داشته باشید که نمایشگر ها معمولا به لحاظ ابعاد و میزان خوانایی متفاوت هستند، بنابراین توصیه می کنیم نمایشگری را انتخاب و خریداری نمایید که به طور مشخص و اضح همه اعداد را نمایش بدهد.

 

توجه به طراحی ظاهری ترازو های دیجیتال

در زمان خرید اقساطی ترازو فروشگاهی حتما به شکا ظاهری و ابعاد آن، توجه ویژه داشته باشید. اگر اندازه ترازو نسبت به موقعیت قرار گیری آن در فروشگاه تناسب نداشته باشد و بیش از اندازه بزرگ باشد، به طور حتم، جلوه خوبی را به نمایش نمی گذارد.

حتما بخوانید!
سفارش انواع ترازو فروشگاهی از مرکز فروش بازرگانی اسپید

در این صورت شما نیز معذب می شوید و دید کافی به فضای داخلی فروشگاه نخواهید داشت. علاوه بر این، خرید ترازو های دیجیتال با طراحی مناسب، جلوه زیبایی به فروشگاه شما می دهد و آن را شیک تر می کند.

 

شکل سینی ترازو یک موضوع بسیار مهم در هنگام خرید و فروش اقساطی ترازو

آیا شما فروشنده میوه سبزی و تره بار هستید یا فروشنده مواد غذایی؟ توجه به این موضوع مشخص می کند که چه نوع ترازویی را باید خریداری نمایید. اگر شما به فروش میوه و… مشغول هستید، بهتر است ترازویی با سینی لبه دار خریداری نموده و در صورتی که یک فروشگاه عرضه کننده مواد غذایی دارید، سینی تخت، گزینه انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهتر اینکه هر دو نمونه را خریداری کنید تا در مواقع لزوم بین آنها جابجا شوید. گروه بازرگانی اسپید- نمایندگی   فروش اقساطی ترازو- انواع ترازو های دیجتال را با طراحی سینی لبه دار و تخت ارائه می دهد.

فروش اقساطی ترازو

ضرورت خرید ترازو های دیجیتال برای کسب و کار های مختلف

از بخش تولید گرفته تا عمده فروشی و خرده فروشی ها، همه به طور حتم در کسب و کار خود به ترازوهای دیجیتال نیاز دارند با پیشرفت تکنولوژی، خرید ترازو های دیجیتال در سبک ها و نمونه های مختلف برای مغازه داران و فروشگاه های بزرگ، یک امر ضروری است.

سبزی فروشان، قصابی ها و حتی غرفه ها نیاز به وزن کشی دقیق اقلام مختلف دارند. ترازو های قدیمی به دلیل خطای اندازه گیری و همچنین تلف کردن وقت مشتری، دیگر کارآمد نیستند و بازدهی خوبی ندارند. به همین جهت فروشندگان مختلف بسته به نوع خدمات خود باید از قابلیت های متعدد ترازو های دیجتال بهره مند شده و میزان بهره وری خود را به طور موثر تری افزایش بدهند.

ترازو های فروشگاهی تضمین می کنند که مقدار مناسبی از محصول را به دست مصرف کنندگان برسانید. اگر اندازه گیری وزن محصول به طور دقیق انجام نگیرد- مثلا کمتر از اندازه واقعی آن باشد- مشتریان احساس می‌ کنند فریب خورده‌اند و اگر خیلی زیاد باشد، شما به جای سود، با ضرر کار خواهید کرد.

ترازو های دیجیتال در تسریع روند فروش کمک زیادی می کنند. به این ترتیب شما می توانید در زمان کم، مشتریان زیادی را راه بیاندازید. علاوه بر این در وقت مشتری نیز صرفه جویی شده و دیگر نیازی نیست که مشتری مدت زمان زیادی را در صف منتظر بماند.

از آنجایی که با خرید ترازو های فروشگاهی، اندازه گیری بار و دریافت نتایج دقیق بسیار آسان است، به طور خودکار بهره وری را افزایش خواهید داد زیرا می توانید وزن محصولات را  با سرعتی بی سابقه اندازه گیری کنید که خبر خوبی برای درآمد شماست.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع ترازو فروشگاهی می توانید با ما تماس بگیرید یا دیگر آموزش های ما در این زمینه را مطالعه نمایید. همچنین جهت آگاهی از شرایط فروش اقساطی ترازو ، کافیست همین الان با ما تماس بگیرید. در کنار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *