رول و برچسب حرارتی, مقالات

مرکز فروش انواع رول حرارتی ایرانی با کیفیت

مرکز فروش انواع رول حرارتی ایرانی با کیفیت
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها استفاده از رول حرارتی ایرانی بیشتر به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان آن در بین مشاغل بسیار محبوب شده است. این فناوری از نوعی کاغذ استفاده می‌کند که نیازی به جوهر ندارد، بنابراین تغییر به چاپ حرارتی می‌تواند به شما در صرفه‌ جویی قابل توجهی در هزینه و زمان کمک کند زیرا هرگز نیازی به خرید جوهر یا جایگزینی کارتریج ‌های جوهر چاپگر نخواهید داشت.

رول حرارتی ایرانی عرضه شده در مجموعه بازرگانی اسپید، برای کاربرد های مختلف از جمله رستوران ‌ها، فروشگاه ‌های خرده ‌فروشی، آژانس ‌های فروش بلیط، بانک ‌ها و … مورد استفاده قرار می­گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با رول های حرارتی بیشتر آشنا کنیم.

 

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

آنچه در این مقاله می­خوانید:

  • رول حرارتی ایرانی چیست؟
  • کاربرد رول­های حرارتی ایرانی
  • مزایای خرید رول حرارتی
  • قیمت رول حرارتی
  • ویژگی­ های رول حرارتی
  • انواع رول حرارتی رایج و پراستفاده

 

رول حرارتی ایرانی چیست؟

این نوع رول حرارتی به ­عنوان گواهی خرید، رسید خودپرداز و بلیط قرعه کشی استفاده می شود. کاغذ حرارتی نوعی کاغذ مخصوص است که روی سطح آن دارای پوشش شیمیایی است. هنگامی که کاغذ از یک چاپگر حرارتی عبور می کند، گرمای هد چاپ باعث می شود که پوشش شیمیایی فعال شود و تصویری با وضوح بالا ایجاد کند.

برخلاف کاغذ معمولی، این فرآیند از گرما برای شروع یک واکنش شیمیایی در خود کاغذ استفاده می­کند. بنابراین نیازی به روبان یا تونر ندارد و نسبت به سایر گزینه­ ها قابل کنترل تر است. چاپ حرارتی با چاپگرهای حرارتی کوچک و فشرده انجام می شود که نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند.

 

کاربردهای گسترده رول حرارتی ایرانی

محصولات رول حرارتی را می ­توان برای چاپگرهای حرارتی، ترازو های فروشگاهی، صندوق‌ های پول، سیستم‌ های POS و پایانه ‌های کارت اعتباری در بخش‌های خرده‌ فروشی، پذیرایی، بازی، مالی، دولتی و … استفاده کرد. در حقیقت، رول حرارتی چیزی است که همه ما روزانه با آن سر و کار داریم.

کاربردهای گسترده رول حرارتی

برخلاف کاغذ معمولی، رول ‌های کاغذ حرارتی می‌توانند از طریق انتقال حرارت، تصویر یا کلمات را بسیار سریع تولید کنند. به جای استفاده از جوهر معمولی، از یک پوشش سطحی و رنگ بی رنگ استفاده می کند که از طریق گرما فعال می­شود.

این نوع کاغذ برای شرکت هایی که از تراکنش­های POS استفاده می­کنند عالی است. با این حال، آنها همچنین می توانند برای طیف گسترده ای از اهداف دیگر مانند چاپ برچسب حمل و نقل، رسید، برچسب قیمت و موارد دیگر استفاده شوند.

 

مزایای خرید رول حرارتی ایرانی چیست؟

کیفیت و دقت بالا

چه نیاز به چاپ رسید برای یک مشتری یا یک برچسب حمل و نقل داشته باشید، می­توانید از کیفیت دقیق و خوانای چاپ اطمینان خاطر داشته باشید.

حتما بخوانید!
سفارش انواع ترازو فروشگاهی از مرکز فروش بازرگانی اسپید

همچنین، از آنجایی که در این فرآیند از جوهر استفاده نمی‌شود، لازم نیست نگران لکه‌هایی باشید که می‌تواند خواندن تصویر یا کلمات را چالش‌برانگیز کند.

 

نگهداری راحت و آسان

هنگام اداره یک شرکت، مجبور هستید روزانه هزاران رسید، برچسب حمل و نقل و برچسب قیمت چاپ کنید. این امر می­تواند برای چاپگرهای معمولی ضرر داشته باشد، چرا که منجر به هزینه­های گران قیمت تعمیر یا تعویض به طور منظم می­شود.

با این حال، ماشین­ های مورد استفاده برای رول حرارتی ایرانی دارای قطعات متحرک بسیار کمتر و در عین حال ساده ­تر هستند. این بدان معنی است که آن ها کمتر دچار خرابی می­شوند.

 

زمان چاپ سریعتر

همه ما می­دانیم که یک چاپگر معمولی چقدر می­تواند کند باشد. به طور حتم وقتی مشتریان شما عجله دارند، شما نمی خواهید آنها را نگه دارید.

ماشین هایی که از کاغذ حرارتی استفاده می­کنند با سرعتی باور نکردنی شروع به چاپ خواهند کرد. این بدان معناست که شما به مشتریان خود احترام می­گذارید و برای وقت آنها ارزش قائل هستید.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 

قیمت رول حرارتی ایرانی

رول ­های حرارتی ایرانی در مقایسه با سایر اشکال کاغذ و روش ­های چاپ کاملاً مقرون به صرفه هستند. هنگام استفاده از کاغذ معمولی، نه تنها خود کاغذ هزینه بیشتری دارد، بلکه باید نگران جوهر آن نیز باشید. در بسیاری از موارد، پر کردن مجدد جوهر برای چاپگر شما به چیزی بیش از خود چاپگر واقعی نیاز دارد.

قیمت رول حرارتی ایرانی

با این حال، هنگام استفاده از کاغذ حرارتی، لازم نیست نگران پر کردن مجدد جوهر گران قیمت باشید زیرا جوهر در کار نیست. این امر نگهداری مورد نیاز را کاهش می‌دهد، زندگی را آسان ‌تر می‌کند و می‌ تواند در دراز مدت ثروت شما را ذخیره کند.

با وجود همه این ها، توجه به این نکته حائز اهمیت است که فروشگاه­ های مختلف معمولا قیمت ­های متفاوتی را برای عرضه این محصول در نظر می­گیرند که گاهی اوقات واقعا زیاد است. ما، در مجموعه بازرگانی اسپید به عنوان مرکز فروش رول حرارتی در شیراز ، منصفانه­ ترین قیمت فروش رول حرارتی ایرانی را در نظر گرفته­ایم. ما به اعتماد شما احترام می­گذاریم.

 

ویژگی­ها و خواص رول حرارتی ایرانی

عملکرد اصلی کاغذ حرارتی “چاپ حرارتی” است. به همین دلیل است که علاوه بر خواص معمولی کاغذ مانند گرماژ، ضخامت یا استحکام، کیفیت چاپ حرارتی و پایداری تصویر نیز مهم است.

خواص اساسی: گرما، ضخامت، رطوبت

خواص مقاومتی: استحکام کششی و پارگی، ازدیاد طول

ویژگی­های سطح: روشنایی، تیرگی، سفیدی، صافی/زبری، استحکام سطح

حتما بخوانید!
ارائه انواع تجهیزات فروشگاهی در شیراز

خواص جذب: آب، روغن، جوهر چاپ

پایداری تصویر: به این اشاره دارد که چاپ حرارتی در شرایط صحیح چند سال قابل خواندن خواهد بود.

حساسیت استاتیکی: نشان می‌دهد که تصویر حرارتی در چه دمایی شروع به فرمول‌ بندی می‌کند. حساسیت استاتیک پایین به این معنی است که تصویر حرارتی در دما های بالا شروع به فرمولاسیون می کند. حساسیت استاتیکی بالا به نوبه خود به این معنی است که تصویر برداری حرارتی در دما های پایین شروع می شود. اگر از کاغذ حرارتی در شرایط دمای بالا استفاده شود، حساسیت استاتیکی یک ویژگی بسیار مهم است.

حساسیت دینامیکی: نشان می دهد که کاغذ حرارتی با چه سرعتی و با چه سطح انرژی قابل چاپ است. اساساً حساسیت دینامیکی بالاتر برابر با کیفیت بهتر است.

 

انواع رول حرارتی رایج و پراستفاده ایرانی

 

رول کاغذ حرارتی 80 میلی متری یا 8 سانتی

رول حرارتی ایرانی 80 میلی متری یکی از محبوب­ ترین اندازه­ های کاغذ حرارتی است. می­توان از آن در دستگاه­ های مختلف چاپگر فیش تراکنش و صورتحساب استفاده کرد.

 

رول حرارتی 57 میلی متری

رول کاغذ حرارتی 57 میلی متری یکی دیگر از اندازه­ های رول حرارتی ایرانی محبوب است. رول ­های کاغذی 57 میلی متری به طور گسترده در صنایع مختلف مانند فروشگاه­ های مواد غذایی، بانک ­ها، فست ­فود ها، پمپ بنزین ­ها و رستوران ­ها استفاده می­شود. این رول بیشترین استفاده را در ترازو های لیبل پرینتر دارد.

انواع رول حرارتی دیگر مانند 50 میلیمتری ، 34 میلیمتری، 40 میلیمتری و … نیز در بازرگانی اسپید موجود می باشند که البته مثل رول های ذکر شده در بالا رایج نیستند.

 

در نهایت کاغذ حرارتی برای راه اندازی یک تجارت ضروری است

فرقی نمی­کند که در حال حاضر در چه صنعتی هستید، اگر به طور مرتب چیزهایی مانند رسید یا حتی برچسب­های حمل و نقل را چاپ می­کنید، به روشی بادوام و در عین حال مقرون به صرفه برای چاپ نیاز دارید. اینجاست که کاغذ حرارتی ما می­تواند به شما کمک کند تا کسب و کار بهتر و کارآمدتری داشته باشید.

در مجموع کاغذ های حرارتی ایرانی نه تنها به شما در صرفه جویی در هزینه­ها کمک می کنند، بلکه دوستدار محیط زیست نیز هستند. چنانچه قصد خرید رول حرارتی ایرانی را دارید، همین الان با ما تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما کاربران محترم هستند. اعتماد شما سرمایه ارزشمند ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *