باسکول صنعتی و جاده ای, تجهیزات فروشگاهی, ترازو های دیجیتال, مقالات

مرکز فروش انواع ترازو دیجیتال و ارسال به سراسر کشور

مرکز فروش انواع ترازو
3.6/5 - (7 امتیاز)

این روزها استفاده از انواع مدل های ترازو آن قدر زیاد شده است که گاهی اوقات فراموش می کنیم خرید و فروش های خرد ما ، از طریق انواع ترازو های دیجیتال انجام می شود. ترازو از جمله تجهیزات اندازه گیری دقیقی است که مدل های متنوعی دارد و می توان در اصناف و مشاغل متنوعی از آن بهره برد. بازرگانی اسپید به عنوان مرکز فروش انواع ترازو ارائه دهنده انواع ترازو فروشگاهی ، ترازو آشپزخانه ، ترازو وزن کشی ، ترازو آزمایشگاهی و … با مناسبترین قیمت و قابلیت ارسال به سراسر کشور می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

در دسته ترازو های فروشگاهی ، ترازوهای بدون علمک و علمک دار یا ترازو پرینتر دار و بدون پرینتر شناخته شده هستند.

ترازو های آزمایشگاهی به دو دسته بدون محفظه یا محفظه دار طبقه بندی می شوند و همچنین ترازوهای خانگی خود به دو دسته ترازو زیرپایی و ترازو آشپزخانه تقسیم می شود. در نتیجه انواع ترازو با توجه به زمینه استفاده و عملکردشان ، می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

خرید ترازوی مورد نظر شما از یک مرکز فروش ترازو و باسکول دیجیتال در هر یک از گروه ها که باشد ، نیازمند بررسی و توجه به نکاتیست که خرید شما رارا به خریدی نزدیک تر به نیاز شما بدل خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع ترازو را باهم بررسی کنیم.

 

ترازو آشپزخانه – از پر فروش ترین محصولات مرکز فروش انواع ترازو

با انواع ترازو آشپزخانه ، ساده تر از هر موقع دیگری مراحل پخت پز خوراک ، شیرینی های خانگی و کیک را همانند سرآشپزهای حرفه ای انجام دهید یا موارد ذکر شده در رژیم غذایی خود را به مقدار مناسب اندازه گیری کنید.

ترازو آشپزخانه - از پر فروش ترین محصولات مرکز فروش انواع ترازو

ترازو آشپزخانه را می توانید روی میز آشپزخانه قرار دهید و با استفاده از عقربه ، کاسه و یا مدل دیجیتالی ترازو ، مواد غذایی مورد نیاز خود را اندازه بگیرید.

برخی ترازوهای دیجیتالی آشپزخانه در مرکز فروش ترازو و باسکول دیجیتال ، حافظه داخلی ، تایمر و زنگ هشدار نیز دارند. همچنین ترازوهای آشپزخانه دیجیتال برای اندازه گیری از سه یا چهار واحد مانند پوند ، انس و گرم بهره می برند. جهت مشاهده انواع ترازو های دیجیتال آشپزخانه می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

*مشاهده تمامی ترازو های آشپزخانه*

 

 

ترازو آزمایشگاهی

در آزمایشگاه ها ، برای اندازه گیری وزن اجسام و ماده ها ، تعیین چگالی یا جرم و تهیه مخلوطی از ترکیبات با نسبت های از قبل تعیین شده از ترازو های آزمایشگاهی استفاده می کنند. این ترازو ها دقت بالایی دارند و از صفحه نمایش LCD یا LED می برند.

ترازو آزمایشگاهی

ترازو های آزمایشگاهی محفظه توزین دارند که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کم می کنند تا هوای محیط در توزین خلل ایجاد نکند. از این مدل ترازو ها باید به دقت نگه داری کرد تا در اندازه گیری ها مشکلی به وجود نیاید.

 

ترازوی گرمی (ترازوی زرگری یا طلافروشی)

ترازو گرمی یا طلافروشی یکی دیگر از انواع ترازوها در مرکز فروش انواع ترازو می باشد که به نام ترازوی زرگری نیز در بازار شناخته می شود. دقت ترازوهای طلافروشی بسیار بالا می باشد به این دلیل که تا یک هزارم گرم هم در اندازه گیری جرم طلا مهم است.

حتما بخوانید!
تنظیمات و دفترچه راهنما ترازو محک 15000

ترازوی گرمی (ترازوی زرگری یا طلافروشی)

اگر در خرید و فروش طلا یک گرم کم و زیاد شود ، این احتمال وجود دارد که انتخاب مشتری هزاران تومان کم و زیاد شود. به همین دلیل ترازو طلافروشی باید از تمام ترازوهای موجود در بازار دقیق‌تر باشد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

این ترازو ها به دلیل حساسیت بالا ، نباید در معرض گرد و غبار و باد باشند و بهتر می باشد که آن را در یک محفاظ شیشه‌ای قرار داد تا بر اثر ضربه و وزش باد ، تغییر وزن نداشته باشد.

 

*مشاهده انواع ترازو آزمایشگاهی و طلا فروشی*

 

ترازو فروشگاهی – از پرطرفدارترین محصولات مرکز فروش ترازو و باسکول دیجیتال

یکی از اصلی ترین نیازهای سوپرمارکت ها ، میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های مواد غذایی ، شیرینی فروشی ها ، خشکبار ها و… ترازو فروشگاهی می باشد.

ترازو های دیجیتال فروشگاهی در سه دسته بندی ترازو ساده ، پرینتر دار و لیبل پرینتر با ظرفیت های 30 کیلوگرم ، 35 کیلوگرم ، 40 کیلوگرم ، 50 کیلوگرم ، 60 کیلوگرم و 70 کیلوگرم و در دقت های 1 تا 10 گرم با برند های متفاوت به بازار عرضه می شوند.

ترازو فروشگاهی - از پرطرفدارترین محصولات مرکز فروش ترازو و باسکول دیجیتال

تنوع بالا در تولید این ترازو ها باعث شده است تا تمامی کسب و کارها متناسب با نیاز خود ، ترازو فروشگاهی با قابلیت های مشخصی داشته باشند.

از جمله تولید کنندگان ایرانی ترازوهای فروشگاهی که پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته اند می توان به کارخانه شرکت پند ، رادین ، توزین صدر و محک اشاره کرد.

اتصال به دستگاه بارکد خوان ، متصل شدن ترازو به کارت خوان های بانکی کشور ، متصل شدن به کامپیوتر و نرم افزارهای رایج فروشگاهی ، حافظه های مستقیم و غیر مستقیم ، انواع گزارشات فروش و صد ها قابلیت دیگر ، از امکاناتی است که امروزه سیستم های توزین پیشرفته به آن تجهیز شده اند از طریق لینک زیر میتوانید انواع آن ها را در مرکز فروش انواع ترازو بازرگانی اسپید مشاهده کنید.

 

*مشاهده انواع تراوز های فروشگاهی*

 

باسکول های دیجیتال

باسکول دیجیتال کارآمد ترین ابزار برای اندازه گیری اجسام سنگین با وزن های بالا به حساب می آید. انواع باسکول دیجیتال در دسته های باسکول صنعتی و کفی ، باسکول آویز ، باسکول باشگاهی و باسکول های جاده ای طبقه بندی می شوند.

 

باسکول های صنعتی و کفی در مرکز فروش ترازو و باسکول دیجیتال

باسکولت و باسکول های صنعتی در واقع یک ترازو با ظرفیت بالا همراه با کفه وزن کشی بزرگ می باشند که میتوانند متحرک (چرخ دار) یا ثابت باشند. باسکول های صنعتی بر حسب ابعاد کفه توزین و ظرفیت ، دقت های مختلفی دارند و بر اساس نوع استفاده دارای تنوع مدلی و جنس بدنه می باشد.

باسکول های صنعتی و کفی

به عنوان مثال برای استفاده از باسکول دیجیتال در محیط های خیس و دارای رطوبت ، بدنه دستگاه باید استیل باشد و اگر باسکول از جنس فلز یا آهن باشد به سرعت زنگ می زند و آسیب می بیند.

حتما بخوانید!
انواع کاغذ حرارتی و موارد استفاده آن ها

باسکولت ، باسکول های صنعتی و کفی در فروشگاه هایی با اجسام سنگین و صنایعی مانند کشتیرانی ، کشتارگاه ها ، شیلات و انواع کارخانه‌ها و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ظرفیت توزین این باسکول ها از 150 کیلوگرم شروع می شود و تا 5 تن نیز در مرکز فروش انواع ترازو و باسکول بازرگانی اسپید موجود است. برخی از باسکول های صنعتی علمک یا ستون دارند و برخی دیگر نیز بدون ستون هستند. ستون یک باسکول صنعتی یا غیرصنعتی محل قرارگیری نمایشگر بر روی آن می باشد. نمایشگر باسکول های فروشگاهای از نوع LCD و یا LED است.

بهترین باسکول های صنعتی و کفی متعلق به شرکت بزرگ پند می باشند که در گروه پیشنهاد ویژه بازرگانی اسپید قرار می گیرند و از لینک زیر قابل مشاهده هستند.

 

*مشاهده انواع باسکولت و باسکول صنعتی*

 

باسکول های آویز

باسکول های آویز برای اندازه گیری بارهای معلق مورد استفاده قرار می گیرند و دارای قلاب می باشند. باسکول های آویز دارای بدنه های محکم جهت تحمل بار در شرایط سخت هستند و ظرفیت توزین 300 کیلوگرم الی 50 تن دارند که نیاز تمامی مشاغل مرتبط را پوشش خواهند داد.

باسکول های آویز

این نوع باسکول ها صفحه نمایشگر بزرگی دارند که برخی از آن ها قابل اتصال به كامپيوتر و نمايشگر وايرلس پرينتر دار نیز می باشند تا قرائت وزن مورد نظر راحت باشد. همچنین از باتری هایی بهره می برند که میتوانند تا 70 ساعت بدون برق کار کنند.

انواع کارگاه ها و کارخانه ها ، حمل و نقل و هوافضا ، صنایع ساخت و ساز ، صنایع سنگین ، کارخانه های دریایی و غیره از جمله مخاطبین باسکول های آویز در مرکز فروش ترازو و باسکول دیجیتال شیراز می باشند.

 

*مشاهده انواع باسکول آویز*

 

باسکول های جاده ای

باسکول های جاده ای برای وزن کشی ماشین های سنگین در زمین با نقشه فوندانسیون طراحی و اجرا می شود.

باسکول جاده ای همانند پلی ساخته شده از بتن یا فلز یا ترکیبی از بتن و فلز می باشد که گاهی داخل زمین کار گذاشته می‌شود که به آن گود یا هم‌ سطح گفته می شود و گاهی نیز به صورت برجسته یا پلیس راهی اجرا می‌شوند که از سطح زمین بالاتر قرار می‌گیرند.

باسکول های جاده ای

باسکول جاده ای برای توزین بار کامیون‌ها ، تریلی‌ها ، وانت‌بارها و حتی واگن‌های قطار در گمرک‌ها ، بندرها ، میدان‌های تره‌بار ، پلیس راه‌ها و حتی ایستگاه‌های راه آهن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نصب انواع باسکول جاده ای در زمین در چند مرحله زیرسازی ، خاک ‌برداری ، نصب و کار گذاری سکویی (پلتفرم یا صفحه) می باشد.

 

*مشاهده مشخصات انواع باسکول جاده ای*

بازرگانی اسپید به عنوان مرکز فروش انواع ترازو بیش از 30 سال است که در زمینه فروش ، نصب و راه اندازی انواع باسکول جاده ای ، ترازو و باسکول سابقه دارد و همواره توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. جهت مشاهده انواع ترازو و ویژگی های آن ها و اطلاع از قیمت میتوانید از قسمت فروشگاه به مشاهده محصولات بپردازید یا از طریق شماره تماس های بالای سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *