تجهیزات فروشگاهی, ترازو های دیجیتال, مقالات

سفارش انواع ترازو فروشگاهی از مرکز فروش بازرگانی اسپید

سفارش ترازو فروشگاهی
5/5 - (1 امتیاز)

در زمان های قدیم فروشندگان هنگام فروش به کمک وسایل مختلف و گوناگون ، وزن کشی کالا ها و محصولات خود را انجام می دادند. ترازوی های قدیمی به لطف پیشرفت تکنولوژی از بازار خارج شدند و جای خود را به ترازو های دیجیتال امروزی دادند که امکانات و قابلیت های بسیار زیادی دارند. قبل از سفارش ترازو فروشگاهی بهتر است نسبت به کسب و کارتان ، نیازهای خود را از ترازو فروشگاهی تعیین نمایید تا تا در هنگام فروش این دستگاه کمک دهنده شما باشد و موجب راحتی و تسریع فروش شما شود.

بهتر است از خودتان سوال کنید که برای شغل خود چه ترازویی نیاز دارید؟ آیا به ترازویی با دقت بالا احتیاج دارید؟ آیا به ترازویی با صفحه لمسی نیاز دارید؟ و سوال هایی از این دست که مشخص می کند چه ترازویی برای شما بهتر است.

اگر به دنبال دقیق ترین و جدیدترین ترازو های فروشگاهی برای کسب و کار خود هستید ، ترازو های دیجیتال مرکز فروش ترازو فروشگاهی بازرگانی اسپید ، بهترین گزینه هستند که در مدل های گوناگون برای کسب و کارهای مختلف عرضه و تولید می شوند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

تکنولوژی جدید ترازوهای دیجیتال ، باعث سرعت بخشیدن در امر فروش خواهد شد که رضایت کاربر را نیز در بر دارد. دقت بالا و دقیق بودن این ترازو ها در هنگام فروش ، اعتماد بیشتر مشتری به شما و فروشگاهتان را به همراه خواهد داشت.

البته بودجه ای که برای خرید ترازو مد نظر دارید نیز می تواند تعیین کننده باشد و از آن جایی که این روز ها وجود ترازو در انواع کسب و کارها یکی از تجهیزات اساسی فروشگاه ها محسوب می شود ، بهتر است بودجه ای مناسب برای خرید ترازو فروشگاهی در نظر بگیرید.

بازرگانی اسپید بیش از 30 سال است که در زمینه مشاوره ، فروش و نصب انواع ترازو فعالیت دارد. جهت سفارش ترازو فروشگاهی می توانید از طریق فروشگاه آنلاین وبسایت اقدام نمایید یا از طریق شماره های تماس بالای سایت از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

 

مشخصات کلی ترازو های فروشگاهی

ترازوهای فروشگاهی در برخی از ویژگی ها از جمله شمارش کالا ، پارسنگ و حافظه داخلی خصوصیات مشابهی دارند و تفاوت آن ها در امکاناتی می باشد که برای ارتقاء ترازو ها از آن استفاده می شود.

نمایشگر ، بدنه و سینی ترازو فروشگاهی ، قسمت‌های مشترک در انواع آن ها می باشد. جنس بدنه انواع ترازو فروشگاهی معمولا پلاستیک فشرده می باشد و سینی آن ها از استیل می باشد.

حتما بخوانید!
تنظیمات ترازو محک 11000

نمایشگر انواع ترازو فروشگاهی از نوع LCD و LED می باشد و عموما سه نمایشگر تعبیه می شود که وزن ، قیمت تکی و قیمت کل را نشان می‌دهند. همچنین بسیاری از انواع ترازو فروشگاهی نمایشگر دوطرفه دارند تا مشتری همزمان از روند وزن کشی و محاسبه قیمت‌ها آگاه باشد.

مشخصات کلی ترازو های فروشگاهی

از مدرن ترین و جدیدترین مدل های ترازو که در سال های اخیر به بازار فروش ترازو فروشگاهی عرضه شده اند و به سرعت مورد پذیرش فعالان صنایع و اقتصادی قرار گرفتند می توان به انواع ترازو فروشگاهی دیجیتال پرینتردار و لیبل پرینتر اشاره کرد.

این ترازو ها با ویژگی متصل شدن به کامپیوتر و امکانات جانبی ، دایره عملکرد ترازو را از پرینت فاکتور بالاتر برده اند و امکان انجام پردازش های حسابداری و مالی را هم فراهم کرده اند.

 

سفارش ترازو فروشگاهی و انواع آن

یک ترازو فروشگاهی جدا از ظاهرش ، می تواند ساده ، پرینتر دار یا لیبل پرینتر باشد. هر سه دسته بسته به مدلشان ، فناوری ‌ها و امکانات بسیار زیادی دارند که از جمله آن ها می توان به قابلیت اتصال به تمامی دستگاه‌های جانبی از جمله کامپیوتر ، صندوق فروشگاهی ، بارکد خوان ، کارت خوان و داشتن پورت های ارتباطی مانند RS 232 ، USB ،  Serial  و Parallel ، همچنین ویژگی ارتباط به وسیله بستر‌های ارتباطی بی‌سیم از جمله بلوتوث و وای ‌فای اشاره کرد. در ادامه به صورت کامل تر به توضیح این سه دسته خواهیم پرداخت.

 

ترازو فروشگاهی ساده

یک ترازو فروشگاهی ساده به کار یک بقالی یا یک سوپرمارکتی کوچک می آید زیرا فروشگاهی با امکانات کوچک ، نیازی بیش از محاسبه قیمت و وزن کردن کل نخواهد داشت. همچنین این نوع ترازو ها در فروشگاه های ساده تر و با حجم کاری پایین تر برای وزن کشی به کار برده می شوند.

ترازو فروشگاهی ساده

ترازو های ساده در مرکز فروش ترازو فروشگاهی بازرگانی اسپید در دو نوع بدون علمک و علمکدار تولید می شوند و قادر به چاپ فاکتور یا پرینت لیبل نمی باشند اما این توانایی را دارند که به وسیله درگاه های ارتباطی به چاپگر لیبل یا فیش پرینتر اتصال پیدا کنند.

ترازوهای فروشگاهی ساده معمولا در ظرفیت های وزن کشی 10 کیلو ، 30 کیلو و 50 کیلو عرضه می شوند و دقت توزین آن از 1 گرم تا 10 گرم در نظر گرفته شده است.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 

سفارش ترازو فروشگاهی پرینتردار

این نوع ترازو فروشگاهی مجهز به چاپگر یا پرینتر می باشد و به دلیل قابلیت چاپ فکتور یا رسید برای خریدار و همینطور تولید بارکد محصول وزن شده به صورت تک تک بر روی فاکتور در فروشگاه ها و هایپرمارکت های بزرگ بسیار کارآمد است و محبوبیت بسیار زیادی در بین فروشندگان و کاربران دارد.

حتما بخوانید!
با سفارش گیر رستوران ، رستورانی دیجیتال و هوشمند بسازید

سفارش ترازو فروشگاهی پرینتردار

ترازو پرینتر دار در هر بارکد پرینت شده ، وزن ، قیمت کالا ، نام محصول و مبلغ کل را ذخیره می کند و بارکد تولید شده به وسیله بارکد خوان ، اطلاعات را به صندوق منتقل می کند.

در فروشگاه بازرگانی اسپید انواع علمک دار و بدون علمک این ترازو در ظرفیت های 30 الی 70 کیلوگرم و با دقت های 1 تا 10 گرم عرضه می شوند.

 

سفارش ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر که به ترازو لیبل زن نیز معروف است ، کامل‌ترین ترازو در دسته ترازوهای فروشگاهی به حساب می آید و می تواند تمام نیازهای یک فروشگاه پیشرفته را پاسخگو باشد.

پرینت بارکد تک بعدی ، دو بعدی و تجمیعی ، پرینت رسید ، فاکتور و همین طور پرینت برچسب محصول از مهم ترین ویژگی‌های این نوع ترازو محسوب می شود و از معدود فرق های آن با ترازو پرینتر دار می توان به قابلیت لیبل زدن این نوع اشاره کرد که ترازو پرینتر دار این ویژگی را ندارد.

جهت خرید انواع ترازو از مرکز فروش ترازو فروشگاهی بازرگانی اسپید ، کافیست از قسمت دسته بندی ها به مشاهده محصولات بپردازید یا با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *