تجهیزات فروشگاهی, مقالات

بازرگانی اسپید | نمایندگی ترازو فروشگاهی و ارسال به تمام نقاط کشور

نمایندگی ترازو فروشگاهی
5/5 - (1 امتیاز)

بازرگانی اسپید با 30 بیش از سال سابقه و به عنوان مجهزترین نمایندگی ترازو فروشگاهی ، عرضه کننده محصولات در زمینه ترازو های فروشگاهی دیجیتال ( ساده ، پرینتردار، لیبل پرینتر) ، ترازوهای خانگی و آزمایشگاهی ، باسکول های دیجیتال ( صنعتی ، کفی ، آویز) ، تجهیزات فروشگاهی (کیوسک سفارش گیر ، صندوق فروشگاهی ، چاپگر لیبل ، بارکد خوان و… ) می باشد. به طور کلی هر آن چه را که برای راه اندازی یک فروشگاه ایده آل نیاز دارید ، برای شما فراهم خواهیم کرد.

بازرگانی اسپید امکان خرید محصول به صورت آنلاین را نیز برای شما کاربران گرامی فراهم کرده است تا جهت خرید ترازو مورد نظر خود نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نداشته باشید و با صرف کم ترین وقت بتوانید به مشاهده تمامی محصولات در مرکز فروش ترازوهای فروشگاهی بپردازید و با تمامی مشخصات ، ساختار ظاهری و ویژگی های محصول آشنا شوید.

همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان و کامل تر می توانید با برقراری تماس تلفنی ، از کارشناسان ما مشورت بگیرید تا شما را در زمینه های مختلف راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

انواع ترازو های دیجیتال فروشگاهی

ترازو فروشگاهی ساده

این نوع ترازو های فروشگاهی در فروشگاه هایی با حجم کاری پایین برای وزن کشی مورد استفاده قرار می گیرند. ترازو فروشگاهی های ساده معمولا در ظرفیت های وزن کشی 10 کیلو ، 30 کیلو و 50 کیلو و دقت توزین 1 گرم تا 10 گرم در بازار موجود می باشند.

ترازوهای فروشگاهی ساده که به دو نوع علمکدار و بدون علمک ساخته و روانه بازار می شوند ، قابلیت چاپ لیبل یا پرینت فاکتور را ندارند اما می توانند به وسیله درگاه های ارتباطی به چاپگر لیبل یا فیش پرینتر وصل شوند.

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار در نمایندگی ترازو فروشگاهی

همان طور که از نام این ترازو پیداست ، ترازو فروشگاهی پرینتردار مجهز به چاپگر یا پرینتر می باشد. این نوع ترازو به دلیل فراهم آوردن امکان پرینت رسید یا فاکتور برای خریدار ، طرفداران بسیار زیادی در میان فروشندگان و کاربران دارد.

انواع علمک دار و بدون علمک ترازو فروشگاهی پرینتردار با دقت های 1 الی 10 گرم و در ظرفیت های 30 الی 70 کیلوگرم در بازرگانی اسپید موجود می باشند.

ترازو فروشگاهی پرینتردار

ترازو فروشگاهی دیجیتال لیبل پرینتر

این نوع ترازو کامل‌ترین ترازو در دسته ترازوهای دیجیتال فروشگاهی به حساب می آید که در مرکز فروش ترازوهای فروشگاهی به ترازو لیبل زن نیز معروف است و می تواند تمام نیازهای یک فروشگاه بزرگ را برآورده کند.

پرینت بارکد تک بعدی ، دو بعدی و تجمیعی ، چاپ فاکتور ، رسید و همین طور پرینت برچسب محصول از مهم ترین امکانات یک ترازوی لیبل پرینتر محسوب می شود.

 

وجه اشتراک هر 3 مدل ترازو

هر سه نوع ترازو های فروشگاهی ساده ، پرینتر دار و لیبل پرینتر بسته به مدلشان ، به فناوری‌ها و امکانات زیادی تجهیز شده اند که از جمله آن ها می توان به قابلیت اتصال به تمامی دستگاه‌های جانبی از جمله کامپیوتر و صندوق فروشگاهی ، بارکد خوان ، کارت خوان و داشتن پورت های ارتباطی متعدد مانند  RS 232، USB ، Serial و Parallel ، امکان ارتباط از طریق بستر‌های ارتباطی بی‌سیم از جمله بلوتوث ، وای ‌فای و صد ها امکانات دیگر اشاره کرد.

حتما بخوانید!
انواع ترازو فروشگاهی با دقت بالا 1 ، 2 ، 5 و 10 گرم

علاوه بر نکات ذکر شده ، نمونه ‌های جدید ترازوهای فروشگاهی لیبل پرینتر و پرینتر دار که در نمایندگی ترازو فروشگاهی بازرگانی اسپید موجود هستند ، قابلیت صفحه نمایش لمسی ، امکان مدیریت تنظیمات ، رصد کردن موجودی انبار ، قابلیت فروش وزنی / تعدادی /  وزن ثابت / درصدی از پارسنگ / مرجوعی ، ایجاد دسته بندی برای محصولات ، امکان ردیابی کردن کالاها ، تعریف کاربر ، حافظه های مستقیم و غیر مستقیم ، انواع گزارش های فروش و ویژگی های بی شمار دیگری دارند که در صفحه هر محوصل می توانید با قابلیت های آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

نکات مهم هنگام خرید انواع ترازو از مرکز فروش ترازوهای فروشگاهی

در ادامه به نکات مهمی میپردازیم که هنگام خرید انواع ترازو فروشگاهی باید به آن ها دقت کنید تا برای فروشگاه و کسب و کار خود خود دقیقا محصولی را که به آن نیاز دارید تهیه نمایید.

 

انتخاب برند ترازو

انتخاب برند با سابقه و همینطور با تجربه در وهله اول از مهمترین موارد است. در حال حاضر برند هایی که مورد تایید بازرگانی اسپید می باشند ، به شرح زیر هستند:

  • دیبال
  • رادین
  • پند
  • توزین صدر
  • پاندو
  • صبا

مرکز فروش ترازوهای فروشگاهی

انتخاب نوع ترازو مورد نظر

دومین موردی که در حین خرید ترازو هوشمند فروشگاهی باید آن را مد نظر داشته باشید ، انتخاب نوع ترازو می باشد که در ابتدا به صورت کامل به آن پرداختیم. مشخص کنید که از سه نوع ترازو ساده ، پرینتر دار و لیبل پرینتر کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

ابعاد ترازو

در مرحله سوم ابعاد محلی که قرار است ترازو مورد نظر خود را در آن جا قرار دهید در نظر داشته باشید و متناسب با فضایی که در اختیار دارید ، ترازویی بخرید که اندازه و ابعاد آن با محیط شما سازگار باشد.

 

میزان دقت ترازو

اگر بخواهیم اهمیت دقت ترازو را به خوبی برای شما توضیح دهیم ، می توان گفت که اگر بهترین ترازو فروشگاهی را نیز از نمایندگی ترازو فروشگاهی خریداری کنید اما دقت ترازو با کسب و کار شما سازگار نباشد ، مطمن باشید که به مشکل خواهید خورد و مشتریانتان را از دست خواهید داد. دقت ترازو های فروشگاهی از 1 گرم الی 10 گرم می باشند.

دقت ترازو ، اهمیت بسیار زیادی دارد و امروزه برخی از ترازو های موجود در بازرگانی اسپید میزان دقت ۱ گرم دارند ، بنابراین در هنگام خرید ترازو به دقت توجه ویژه کنید.

حتما بخوانید!
وزن ، جرم و چگونگی اندازه گیری آن

 

دقت به بیشترین وزن قابل تحمل هنگام خرید از مرکز فروش ترازوهای فروشگاهی

حداکثر ظرفیت توزین یکی از ویژگی های مهم ترازوهای فروشگاهی به حساب می آید. در هنگام خرید ترازو فروشگاهی دقت کنید که ترازو شما چه محصولاتی را قرار است توزین و وزن کشی نماید.

به عنوان مثال اگر مغازه میوه فروشی دارید ، هنگام وزن کشی میوه ای مانند طالبی یا هندوانه که وزن آن ها نسبت به دیگر میوه ها بیشتر است ، بهتر است ترازویی با ظرفیت توزین بالا را انتخاب کنید که بتواند محصولات و اقلام سنگین را به راحتی و بدون مشکل وزن کشی کند.

دقت به بیشترین وزن قابل تحمل هنگام خرید

جنس بدنه ترازو

از موارد دیگری که در هنگام خرید ترازو باید مد نظر داشته باشید ، وزن و جنس ترازو می باشد. عموما درساخت ترازو از پلاستیک فشرده استفاده می شود.

پلاستیک فشرده باعث می شود ترازو مقاومت و استحکام کافی در برابر ضربه را به دست آورد.

 

مشخصات سینی ترازو هنگام خرید از نمایندگی ترازو فروشگاهی

ترازو های فروشگاهی که روانه بازار می شوند ، بسته به مدل و نوعشان، از سینی تخت یا سینی لبه دار بهره می برند. در نتیجه با توجه به نوع کسب و کاری که دارید بهتر است ترازویی را تهیه کنید که نوع سینی آن جوابگوی کار شما باشد.

 

صفحه نمایش ترازو

این روز ها تمامی ترازو هایی که در مرکز فروش ترازوهای فروشگاهی موجود می باشند ، صفحه نمایش LCD بزرگ یا کوچکی دارند که اطلاعاتی از قبیل قیمت کل ، قیمت واحد ، وزن و مشخصاتی از این دست را به مشتری و فروشنده نمایش می دهند.

علاوه بر این که تمام ترازو های موجود در بازار صفحه نمایش دارند و داشتن صفحه نمایش بسیار اهمیت دارد ، کیفیت آن نیز در اولویت می باشد تا بتوان اعداد و ارقام را به راحتی خواند و در خواندن آن دچار اشتباه و یا خطا نشد.

همچنین تعداد ارقامی که صفحه نمایش ترازو فروشگاهی می تواند نمایش دهد نیز بسیار مهم است.

نمایندگی ترازو فروشگاهی

منبع تغذیه ترازو

در حال حاضر تمامی ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار از برق شهری استفاده می کنند. با این حال ترازوهای فروشگاهی نیز هستند که در کنار منبع تغذیه برق شهری ، از باتری قابل شارژ بهره می برند تا در زمان قطعی برق نیز بتوان از آن ها استفاده کرد.

البته که صدها امکانات دیگر بسته به نیاز فروشگاه می توانند جزو موارد مهم هنگام خرید به حساب بیایند ، اما در این مطلب سعی کردیم به بیان مهمترین نکات بپردازیم. حال که با انواع ترازوی فروشگاهی و امکانات آن ها آشنا شدید ، بهتر می توانید ترازو متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. بازرگانی اسپید به عنوان نمایندگی ترازو فروشگاهی در شیراز پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *