ترازو های دیجیتال, مقالات

بهترین ترازو های فروشگاهی هوشمند با قابلیت های بی نظیر

بهترین ترازو فروشگاهی
4/5 - (5 امتیاز)

کاربر گرامی اگر در جستجوی بهترین ترازو فروشگاهی به وبسایت بازرگانی اسپید رسیده اید در ادامه با ما همراه باشید تا انواع ترازو فروشگاهی و بهترین نمونه های موجود در بازار را با هم بررسی کنیم.

ترازو های فروشگاهی جدید و هوشمند متناسب با نیاز فروشگاه های مختلف از جمله میوه فروشی ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، سوپرمارکت ها ، فروشگاه های آجیل و حبوبات ، قنادی ها و … با قابلیت های متفاوت طراحی و تولید می شوند که می توان آن ها را بر اساس کاربرد به سه دسته ترازو فروشگاهی ساده ، ترازو فروشگاهی پرینتردار و ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر تقسیم کرد.

بازرگانی اسپید با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش انواع ترازو و تجهیزات فروشگاهی در خدمت شما عزیزان می باشد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

ترازو هوشمند فروشگاهی پرینتردار

ترازویی که دارای پرینتر یا چاپگر باشد ، ترازو فروشگاهی پرینتردار نامیده می شود. قابلیت فراهم کردن فاکتور یا چاپ رسید برای خریدار ، این مدل از ترازو فروشگاهی را به ترازویی محبوب برای متقاضیان تبدیل کرده است.

انواع علمک دار و بدون علمک این ترازو ها برحسب نیاز فروشگاه ها و خرده فروشی ها تولید می شوند. امروزه ترازو های فروشگاهی پرینتردار دیجیتال از قابلیت های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند که تمامی نیاز های یک فروشگاه را در این زمینه مرتفع می کنند.

 

ترازو هوشمند فروشگاهی لیبل پرینتر

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر که به ترازو لیبل زن نیز معروف است ، بهترین و کامل‌ترین ترازو در گروه ترازوهای فروشگاهی به حساب می آید.

از مهم ترین ویژگی‌های ترازوی لیبل پرینتر می توان به چاپ بارکد تک بعدی ، دو بعدی و تجمیعی ، چاپ برچسب محصول و چاپ فاکتور و رسید اشاره کرد.

 

ترازو فروشگاهی ساده

بهترین ترازو های فروشگاهی ساده قابلیت پرینت یا چاپ لیبل ندارند اما می توانند از طریق پورت های ارتباطی به دستگاه فیش پرینتر یا لیبل پرینتر متصل شوند و عملیات مورد نظر را انجام دهند.

هر سه دسته ترازو های فروشگاهی می توانند امکان ارتباط از طریق بستر‌های ارتباطی بی‌سیم مانند وای‌فای ، بلوتوث و پورت های ارتباطی مانند RS 232 و USB و Serial و Parallel را داشته باشند.

نمونه‌های جدید و پیشرفته تر ترازو های فروشگاهی صفحه‌های نمایش لمسی ، امکان مدیریت تنظیمات ، رصد کردن موجودی انبار ، ایجاد دسته بندی برای محصولات ، تعریف کاربر ، حافظه های مستقیم و غیر مستقیم ، قابلیت فروش وزنی / تعدادی / وزن ثابت / درصدی از پارسنگ / مرجوعی ، امکان ردیابی کردن کالاها ، انواع گزارشات فروش و صد ها قابلیت دیگر دارند که در ادامه هنگام بررسی بهترین ترازو ها با آن ها آشنا خواهید شد.

 

بهترین ترازو های فروشگاهی

ترازو هوشمند فروشگاهی پرینتردار پند PX7500P

ترازو پند Px7500P دو ظرفیت 30 و 50 کیلوگرمی دارد و همچنین چاپگری داخلی با سرعت بالا و کاملا فارسی دارد.

میزان دقت برای ظرفیت 15 الی 50 کیلوگرم این ترازو ، 10 گرم و میزان دقت ظرفیت 100 گرم تا 15 کیلوگرم این ترازو ، 5 گرم در نظر گرفته شده است.

ترازو فروشگاهی پرینتردار پند PX7500P

ترازو پند Px7500P این توانایی را دارد که اطلاعات 84 محصول را درون حافظه مستقیم خود قرار دهد و اگر مقدار گفته شده برای حجم کالاهای داخل فروشگاه به اندازه نباشد ، این توانایی را دارد که با استفاده از حافظه های غیر مستقیم این میزان را تا 999 محصول بالا ببرد.

حتما بخوانید!
تعمیر ، تعویض و خرید باتری انواع ترازو

ویژگی ارتباط ترازو با کارت خوان و گزارش دهی به صورت ماهانه ، هفتگی و روزانه برای این ترازو تعبیه شده است. همچنین لازم به ذکر است که این ترازو می تواند به طور هم زمان به 3 مشتری پاسخگو باشد.

بدنه این ترازو بعنوان یکی از بهترین ترازو های فروشگاهی ، استحکام و مقاومت خوبی دارد. به دلیل آلیاژهای فلزی به کار رفته در آن ، در محیط های صنعتی به خوبی عمل می کند و در برابر پوسیدگی ، لکه های مواد غذایی و همچنین خوردگی مقاوم می باشد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

نمایشگر LED به کار رفته در ترازو پند  Px7500P قیمت ، قیمت کل و وزن را در سه سطر جداگانه و در بالاترین میزان خود به ترتیب با اعداد 6 ،7 و 8 رقمی نشان می دهد.

این دستگاه به راحتی به کامپیوتر ، چاپگرهای خارجی و صندوق پول توسط پورت های سریال و USB متصل خواهد شد و امکاناتی مانند چاپ فاکتور ، مدیریت حساب ها ، پردازش اطلاعات و چاپ گزارش های مالی را به راحتی برای کاربر انجام خواهد داد.

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 6700

ترازو رادین 6700 در برابر ضربه از استحکام بسیار بالا و مقاومت خوبی برخوردار است و از پلاستیک فشرده ABS  ساخته شده است.

این ترازو با کم ترین ظرفیت 100 گرم و بیشترین ظرفیت 40 کیلوگرم عمل توزین را انجام می دهد. همچنین دقت های این ترازو شامل 2 ، 5 و 10 گرم می باشد.

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 6700

ترازو رادین 6700 در سه نمونه

  • Plus : بدون قابلیت نصب سیم کارت و بدون WIFI
  • GSM : با قابلیت نصب سیم کارت و ارسال SMS به تلفن همراه و
  • WIFI : با امکان اتصال به شبکه از طریق WIFI در بازرگانی اسپید موجود می باشد.

امکان چاپ فاکتور به دلیل استفاده از چاپگر داخلی ترازو دیجیتال بارکد پرینتر مهیا شده است. کارکرد این چاپگر به شکل حرارتی می باشد و امکان ثبت اطلاعات کالا و قیمت روی فاکتور وجود دارد. این ترازو می تواند بارکدها را به صورت سطری و تجمیعی چاپ نماید.

در این ترازو گزارش روزانه به دو صورت کلی و تفکیکی ارائه می شود. این ترازو هوشمند فروشگاهی 350 حافظه داخلی و مستقیم دارد. همچنین شمارش تعداد اقلام علاوه بر وزن کشی از امکانات دیگر این ترازو می باشد. این ترازو می تواند به طور هم زمان به 3 مشتری پاسخگو باشد.

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 8800 70KG

حداقل مقدار اندازه گیری شده به وسیله این ترازو رادین 200 گرم بوده و ظرفیت توزین آن 70 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. دو نوع نمایشگر ال ای دی و ال سی دی در این ترازو وجود دارد که نمایشگر LED اطلاعات مربوط به قیمت ، وزن و قیمت کل را نشان می دهد و نمایشگر LCD اطلاعات مندرج در فاکتور را نشان می دهد.

ویژگی WiFi در ترازو رادین 70kg 8800 از مهم ترین و بهترین خصوصیات این دستگاه به عنوان یکی از بهترین ترازو های فروشگاهی به حساب می آید و توسط آن می توانید ترازو را به دستگاه های جانبی مانند چاپگر ، کامپیوتر و لپ تاپ وصل کنید.

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 8800 70KG

تعداد حافظه مستقیم این ترازو 70 و حافظه غیرمستقیم آن 100 هزار عدد در نظر گرفته شده است. امکان ثبت اطلاعاتی مانند تخفیف ، قیمت محصول ، نام محصول و موجودی محصول در حافظه این ترازو وجود دارد.

پورت های ارتباطی زیادی از جمله  USB ، PS2 و Cash برای این ترازو تعبیه شده که رابط USB مهم ترین آن ها به حساب می آید.

چاپ بارکد تجمیعی و بارکد سطری و چاپ فاکتور فروش از امکانات دیگر چاپگر ترازوی رادین محسوب می شود.

این ترازو نیز مانند ترازوی 6700 ، در سه نمونه PLUS ، GSM و WIFI تولید و روانه بازار شده است. ترازو رادین 8880 در نمونه 40 کیلویی نیز موجود است.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG از بهترین ترازو های فروشگاهی

دقت این ترازو 2 ، 5 الی 10 گرم و ظرفیت وزن کشی آن 40 کیلوگرم می باشد. نمایشگر ترازو لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG به صورت دو طرفه و به صورت LCD طراحی شده و هم فروشنده و هم مشتری می توانند اطلاعات را مشاهده کنند.

حتما بخوانید!
انواع ترازوی آزمایشگاهی را بهتر بشناسید

صفحه نمایشگر این ترازو قیمت کل را تا 9 رقم ، قیمت واحد محصول را تا 8 رقم و وزن محصول را تا 6 رقم نمایان می کند و با عملیات چاپ اطلاعات بر روی برچسب یا لیبل ، شرایط بسته بندی را به وجود آورده است.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG از بهترین ترازو های فروشگاهی

ارتباط ترازو به پوز بانکی یا کارت خوان بانکی و قابلیت متصل شدن به بارکد خوان از طریق پورت PS2از دیگر مزیت های این محصول در بین انواع ترازوهای فروشگاهی می باشد.

گزارش گیری های دلخواه به صورت جزئی ، کلی ، موردی و هفتگی در ترازو MK2 امکان پذیر است. این ترازو می تواند به طور هم زمان به 3 مشتری پاسخگو باشد.

این دستگاه از طریق درگاه USB می توان اطلاعات و گزارشات فروش را دریافت و درکامپیوتر ذخیره کند و به وسیله همین پورت می توان دستگاه را نیز آپدیت کرد.

درصد گیری محاسبه مالیات و تخفیفات موردی بر روی سیستم ترازو رادین MK2 لیبل پرینتر امکان پذیر می باشد. ترازو MK2 در نوع بی ستون نیز موجود است.

 

ترازو هوشمند فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

بدنه ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A مستحکم و صنعتی می باشد که برای استفاده در فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی بسیار توصیه می شود.

دقت این ترازو فروشگاهی 2 گرم و ظرفیت وزن کشی آن 30 کیلوگرم می باشد و می تواند به صورت هم زمان به 4 مشتری پاسخگو باشد.

این ترازو با امکان تولید بارکد واقعی بر روی کاغذ برچسب یا پشت چسب دار در امور بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازو لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

نمایشگر این ترازو  LEDمی باشد که تعداد نمایشگر وزن نیز شامل 5 رقم ، ارقام قیمت 6 رقم و ارقام قیمت کل آن 7 رقم می باشد. پورت های ارتباطی این محصول شامل پورت های USB ، LAN و سوکت ارتباط ترازو به سیستم های پوز و صندوق می باشد.

لازم به ذکر است که گزارش های تفکیکی ، گزارش های جزئی و کلی برای کاربران با فرمت دلخواه امکان پذیر می باشد

همچنین این ترازو هوشمند فروشگاهی صفحه کلید میکروسوئیچی دارد که در صورت خراب شدن نیاز به تعویض ندارد و به راحتی کلیدهای معیوب تعمیر خواهند شد. در صورت درخواست کاربر می توان قابلیت وای فای نیز به این دستگاه اضافه کرد.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر دیبال FLAT از پر امکانات ترین  و بهترین ترازو های فروشگاهی

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر دیبال FLAT با بدنه کاملا مقاوم و صنعتی قابلیت تولید بارکد واقعی برای هر کالا بر روی رول حرارتی و لیبل را دارد و با طراحی فوق العاده یکی از ترازو های فروشگاهی با بیشترین امکانات نرم افزاری می باشد.

ترازو لیبل پرینتر دیبال FLAT

نمایشگر ال سی دی گرافیکی این محصول به صورت دو طرفه بر روی بدنه طراحی شده است و در گروه ترازو های بدون علمک قرار گرفته است و به دلیل اشغال کم ترین فضای ممکن در کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترازو در نمونه ستون دار Tower نیز موجود است.

امکان ثبت و نگه داری 5000 تا 10000 قلم محصول در حافظه این ترازو و همچنین امکان گزارش گیری فروش به صورت گروه کالایی یا تفکیک محصول در این دستگاه وجود دارد.

این ترازو هوشمند فروشگاهی نرم افزار فارسی برای مدیریت اطلاعات را دارد و همچنین قابلیت نمایش لوگو ، تصاویر گویای تبلیغاتی و متن روان در نمایشگر آن تعبیه شده است.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قابلیت چاپ رسید یا لیبل با سرعت و کیفیت بالا ، امکان تعویض سریع و آسان کاغذ و لیبل و همچنین قابلیت کارکرد در شبکه به صورت Ethernet اشاره کرد.

در زمینه گزارش دهی این ترازو می توان به قابلیت گزارش فروش دوره ای ، گزارش فروش به تفکیک محصول یا گروه کالایی ، گزارش فروش به تفکیک هر صندوق دار ، گزارش صندوق پول ، گزارش لیست محصولات ، گزارش فروش بر مبنای قیمت کالاها ، گزارش فروش کالاها در ساعات خاص و گزارشات موجودی کالا اشاره کرد.

همچنین امکان ردیابی کردن کالاها ، قابلیت های انبارداری و قابلیت های فروش وزنی ، تعدادی ، وزن ثابت ، درصدی از پارسنگ ، مرجوعی در این ترازو قرار داده شده است.

جهت مشاهده ، مقایسه و خرید بهترین ترازو های فروشگاهی میتوانید از قسمت فروشگاه آنلاین ترازو های دیجیتال بازرگانی اسپید ،  اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

2 نظر در “بهترین ترازو های فروشگاهی هوشمند با قابلیت های بی نظیر

  1. سلام … میخواستم بدونم توی نمونه هاتون از برند محک اسم نبردید … من چند ساله استفاده می کنم و راضی هستم …ممنون از سایت خوب تون

    1. speed-co گفت:

      بله برند هم در برند های ایرانی معروف هست ولی برند های ذکر شده کیفیت بالاتری دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *