ترازو های دیجیتال, مقالات

ترازو چه مارکی خوبه ؟ معرفی بهترین ترازو ها

ترازو چه مارکی خوبه ؟
5/5 - (1 امتیاز)

ترازو چه مارکی خوبه ؟ اگر دغدغه خرید یک ترازوی با کیفیت ذهن شما را درگیر کرده است در این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا بهتر است با انواع ترازو آشنا شویم. امروزه ترازو ها در مدل های مختلف و متنوعی از جمله ترازو های فروشگاهی ، ترازو های وزن کشی ، ترازو های آشپزخانه و … تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های خاص خودشان را دارند و متناسب با موارد استفاده کاربران روانه بازار می شوند.

درست است که برند و مارک ترازو اهمیت خودش را دارد اما نباید از ویژگی های یک ترازوی خوب نیز غافل شد. بازرگانی اسپید با بیش از 30 سال تجربه در زمینه مشاوره و فروش انواع ترازو به شما کمک خواهد کرد تا با ترازو های مختلف و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید بهترین ترازو را جهت برطرف کردن نیاز خود خریداری کنید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

ترازو آشپزخانه چه مارکی خوبه ؟

ترازو آشپزخانه چه برندی خوب است و باید از چه فروشگاهی آن را تهیه کنیم؟ این سوال معمولا دغدغه کسانی است که اندازه‌گیری وزن مواد خوراکی جهت طبخ غذا ، شیرینی ، دسر و همینطور اندازه مواد در رژیم غذایی برایشان مهم است.

امروزه ترازوها با اندازه‌گیری ‌های دقیق خود مراحل آماده ‌سازی انواع غذا ها را آسان تر از گذشته کرده اند و به ابزاری کاربردی تبدیل شده‌اند که وجود آن ها در هر خانه ای ضروری می باشد.

مراحل اولیه آماده ‌سازی و تهیه خوراک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر روی پروسه کلی آشپزی تأثیر بسیار زیادی دارد ، در نتیجه آشپزان حرفه‌ای و با تجربه در تلاش هستند با واحد های تعیین ‌شده‌ای از مواد غذایی امر طبخ را به درستی انجام دهند تا کیفیت نهایی کار آن ها بدون نقص باشد.

از این رو آشپزان تازه کار نیز تلاش می کنند تا با الگوبرداری از این آشپزان حرفه ای ، در ابتدا وزن دقیق مواد غذایی را محاسبه کنند تا کاملاً حساب ‌شده کار خود را انجام دهند. به کمک ترازوهای آشپزخانه دیجیتال می توانید وزن مایعات ، مواد خشک یا هر چیزی را که می خواهید اندازه گیری کنید.

ترازو آشپزخانه چه مارکی خوبه ؟

 

قابلیت های ترازوی آشپزخانه

بهترین ترازوها آشپزخانه جدید نمایشگرهای دیجیتالی از نوع LCD یا LED دارند که در عرض چند ثانیه وزن دقیق کالا را به شما نشان می دهند.

بیشتر ترازوهای آشپزخانه با لمس انگشت روشن می شوند و در صورتی که از آن استفاده نکنید به صورت خودکار خاموش خواهند شد.

با استفاده از دکمه Tare در ترازو های دیجیتال ، می توانید ابتدا وزن ظرف را اندازه بگیرید تا در مرحله بعد تنها وزن مواد موجود در کاسه یا ظرف برای شما اندازه گیری شود و دیگر وزن ظرف با آن محاسبه نشود.

همچنین بعضی از ترازو های آشپزخانه دیجیتال می توانند وزن را به گرم ، اونس ، پوند و واحد های دیگر نیز به شما نشان دهند.

دقت کنید که ظرفیت اندازه گیری و دقت در ترازو های آشپزخانه متفاوت است و شما باید بسته به حجم کار خود ترازوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت ترازو های آشپزخانه معمولا یک گرم و ظرفیت اندازه گیری آن ها 5 الی 30 کیلوگرم می باشد.

در ادامه 3 نمونه از بهترین ترازو ها آشپزخانه را به شما کاربران گرامی معرفی خواهیم کرد.

 

ترازو آشپزخانه دیجیتال TS500

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری ترازو TS500 آشپزخانه 30 کیلوگرم و دقت اندازه گیری آن 1 گرم می باشد. کار با این دستگاه بسیار آسان است و مجهز به صفحه نمایشLCD  می باشد. لازم به ذکر است که بدنه اصلی آن از پلاستیک سنگین مهندسی شده ABS می باشد.

امکاناتی از جمله داشتن پارسنگ برای وزن کشی خالص مواد و امکان انتخاب واحد اندازه گیری از ویژگی ‌های این ترازوی دیجیتالی می باشد.

ترازو آشپزخانه دیجیتال TS500

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

 

ترازو آشپزخانه دیجیتال SH-150

ترازو آشپزخانه دیجیتال SH-150 ظرفیت اندازه گیری 10 کیلوگرم و دقتی در حدود 1 گرم دارد که فضای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می کند و دارای رنگ بندی متفاوتی می باشد. یک کاسه برای قرار دادن و اندازه گیری راحت مواد برای این ترازو تعبیه شده است.

این ترازو دارای 4 واحد اندازه گیری KG، LB، G، OZ می باشد و به دلیل دوام و کیفیت بالا ، زیبایی ساخت و عمر طولانی یکی از محصولات پرطرفدار بازرگانی اسپید به حساب می آید.

ترازو آشپزخانه دیجیتال SH-150

ترازو آشپزخانه دیجیتال Constant 14192-224B

ترازو آشپزخانه دیجیتال Constant 14192-224B دقت و دوام بالا ، ظاهری ساده و وزنی سبک دارد و فضای بسیار کمی را در پیشخوان آشپزخانه اشغال می کند.

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری این ترازو آشپزخانه دیجیتال 30 کیلوگرم و دقت اندازه گیری آن 2 گرم می باشد. این ترازو خانگی مانیتور LCD و سنسور بسیار دقیق فشار دارد و قابلیت صفر کردن خودکار (پارسنگ) نیز برای آن تعبیه شده است.

حتما بخوانید!
تنظیمات ترازو ویستا (ساده، پرینتردار و پلاس) + دفترچه راهنما

ترازو آشپزخانه دیجیتال Constant 14192-224B

در صورت نیاز به مشاهده تمامی ترازو های آشپزخانه روی لینک زیر کلیک کنید.

 

جهت مشاهده تمامی ترازو های آشپزخانه کلیک کنید

 

ترازو وزن کشی چه مارکی خوبه ؟

تناسب اندام و وزن با سلامت فرد ارتباط مستقیمی دارند و بی تفاوت بودن نسبت به وزن بدنمان باعث بروز بیماری های مختلفی از جمله ، فشار خون بالا ، قند خون و … خواهد شد ، از این رو بهترین بهتر است همیشه از وزن بدنمان مطلع باشیم و این کار تنها به وسیه ترازو های وزن کشی شدنی است.

ترازو وزن کشی چه مارکی خوبه ؟

مدل های متفاوت و مختلفی از ترازو های وزن کشی در بازار وجود دارند که انتخاب از بین آن ها شاید کمی سخت به نظر برسد. در انتخاب ترازو های وزن کشی حداکثر ظرفیت اندازه گیری با توجه به وزن شما اهمیت بسیاری دارد و باید دقت کنید که ترازویی با ظرفیت کمتر از وزنتان خریداری نکنید.

جدا از ترازو های معمولی که تنها وزن را نشان می دهند ، ترازو های هوشمند نیز وجود دارند که در ادامه به بررسی هر دو خواهیم پرداخت.

 

ترازوی وزن کشی هوشمند LWG یکی از بهترین ترازوها

این ترازو وزن کشی هوشمند به بلوتوث وصل می شود و می توانید از طریق یو اس بی آن را شارژ کنید. حداکثر ظرفیت اندازه گیری آن 180 کیلوگرم و حداقل 5 کیلوگرم می باشد.

امروزه ترازوهای وزن کشی هوشمند علاوه بر این که وزن را اندازه گیری می کنند ، می توانند اطلاعات مهمی درباره بدن شما از جمله چربی ، وزن عضله ، سن بدن در مقابل با سن خودتان ، وزن بدون چربی ، تراکم استخوان ، میزان پروتیین در بدن ، درجه چاقی ، چربی احشایی ، میزان متابولیسم پایه در بدن و آب بدن را در اختیار شما قرار دهند.

ترازوی وزن کشی هوشمند LWG یکی از بهترین ترازوها

لازم به ذکر است که نمایه یا شاخص توده بدنی (Body Mass Index) که به صورت خلاصه به آن BMI گفته می‌شود ، به وسیله این ترازو وزن کشی اندازه گیری می شود.

 

ترازوی وزن کشی دیجیتال QR-129

ترازو وزن کشی دیجیتال QR-129 ساخت کشور چین است و وزن تقریبی آن 1 کیلوگرم می باشد. این ترازو مجهز به صفحه نمایش LCD ، شیشه نشکن ، ساعت و دما سنج می باشد.

دقت اندازه گیری این ترازو 50 گرم و حداکثر ظرفیت قابل اندازه گیری با آن 180 کیلوگرم می باشد. این ترازو با 3 باطری 5/1 ولتی کار می کند و واحد اندازه گیری آن کیلوگرم است.

ترازو حمامی دیجیتال QR-129 دارای قابلیت Auto On/Auto Off می باشد. هنگامی که روی آن بایستید به صورت خودکار روشن می شود و بعد از توزین نیز با گذشت مدت زمان کوتاهی به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

 

ترازو فروشگاهی چه مارکی خوبه ؟

ترازو های فروشگاهی به ترازو هایی گفته می شوند که مطابق نیاز فروشگاه های کوچک و بزرگ طراحی و ساخته شده اند و دارای دقت ، ظرفیت و قابلیت های متفاوتی می باشند.

یک ترازو فروشگاهی پیشرفته و امروزی قابلیت متصل شدن به صندوق پول ، بارکد خوان ، دستگاه کارت خوان و دیگر تجهیزات را دارد و همچنین برخی از آن ها می توانند به وای فای متصل شوند.ترازو فروشگاهی چه مارکی خوبه ؟

 

ترازو فروشگاهی حافظه کافی برای ذخیره کردن تعداد معینی از محصولات را دارد و قادر به پرینت فاکتور و بارکد نیز می باشد. دسته دیگری از ترازوهای فروشگاهی وجود دارند که لیبل یا برچسب نیز تولید می کنند.

نمونه های مدرن تر و جدیدتر ترازوهای فروشگاهی نمایشگرهایی تمام لمسی نیز دارند که کار را بسیار راحت کرده اند.

در ادامه به بررسی 3 نمونه از پرفروشترین ترازو های فروشگاهی بازرگانی اسپید می پردازیم .

 

ترازو فروشگاهی ساده پند PX3000

این ترازو که یکی از شناخته شده ترین و بهترین ترازوها در رده ترازو های فروشگاهی ساده با قابلیت های کم و قیمت پایین قرار می گیرد ، از قابلیت پرینت فاکتور یا لیبل بهره نمی برد اما قابل اتصال به چاپگر و یا صندوق فروشگاهی می باشد.

این ترازوی علمک دار بدنه بسیار مقاوم و مستحکمی دارد و ظرفیت آن 30 کیلوگرم است. بدنه ترازو فروشگاهی ساده پند PX3000 از پلاستیک فشرده ABS نشکن با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است.

ترازو فروشگاهی ساده پند PX3000

این ترازو دقت 5 گرم برای وزن های 5 الی 30 کیلوگرم و دقت 1 گرم برای وزن های 0 تا 5 کیلوگرم دارد.

باتری که برای این ترازو قرار داده شده است این قابلیت را دارد که انرژی برق را ذخیره کند و آن را با کارکرد پشت سرهم 4 الی 5 ساعت تخلیه کند ، در نتیجه هنگام قطعی برق می توانید از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید!
بهترین شرکت های سازنده باسکول جاده ای کدامند ؟ از کدام شرکت باسکول بخریم ؟

ترازو فروشگاهی PX3000 علاوه بر وزن کشی می تواند به شمارش قطعات بپردازد و به عنوان ترازو قطعه شمار نیز عمل کند. این ویژگی در بسیاری از فروشگاه های پیچ مهره و بسته بندی کاربرد دارد.

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 6700

در برابر ضربه ، ترازو چه مارکی خوبه ؟ در طراحی و ساخت این ترازو فروشگاهی از پلاستیک فشرده ABS استفاده شده است ، در نتیجه در برابر ضربه از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این محصول با کم ترین ظرفیت اندازه گیری 100 گرم و بیشترین ظرفیت 40 کیلوگرم عمل وزن کشی را انجام می دهد. کاربر توانایی این را دارد که میزان دقت ترازوی خود را روی دقت های 2 ، 5 و 10 گرم تنظیم کند.

این مدل ترازو به ترازو پرینتردار یا بارکد پرینتر نیز معروف است به این دلیل که بارکدها به صورت سطری و تجمیعی پرینت می شوند.

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 6700

با استفاده از چاپگر داخلی که در این ترازو تعبیه شده است ، امکان چاپ فاکتور مهیا شده است. عملکرد چاپگر به صورت حرارتی می باشد و امکان ثبت قیمت و اطلاعات کالا روی فاکتور ترازو وجود دارد. همچنین این ترازو فروشگاهی گزارش روزانه را در دو نوع کلی و تفکیکی ارائه می دهد.

با داشتن این ترازو می توانید هم زمان به درخواست 3 کاربر پاسخگو باشید. اطلاعات بیشتر این محصول را از طریق لینک ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 6700 مشاهده نمایید.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

به عنوان یکی از بهترین ترازوها علاوه بر تولید بارکد سطر ( آفلاین ) ویژگی پرینت بارکد تجمیعی ( آنلاین ) را دارد که این قابلیت در بالا بردن سرعت ، بهینه کردن و کم کردن خطاها در سرویس دهی به کاربران فروشگاه تاثیری بسیار زیادی دارد

همچنین با در اختیار داشتن این ترازو می توانید هم زمان به درخواست 4 کاربر پاسخگو باشید. ظرفیت اندازه گیری این ترازو فروشگاهی ۳۰ کیلوگرم و دقت آن ۲ تا ۱۰ گرم در نظر گرفته شده است.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

قابلیت اتصال به کشوی پول و اتصال به کارت خوان های بانکی کشور از جمله امکانات این ترازو فروشگاهی می باشد. لازم به ذکر است که پورت های سریال ، شبکه ، کشوی پول و USB در این دستگاه تعبیه شده است.

این ترازو دارای نمایشگر ال سی دی می باشد که ۷ رقم قیمت کل ، ۶ رقم قیمت واحد ، ۵ رقم وزن و ۴ رقم پارسنگ را می تواند به شما نشان دهد.

در صورت نیاز می توان قابلیت وای فای را نیز به دستگاه اضافه نمود. جهت مشاهده محصول روی لینک ترازو فروشگاهی LSG15A کیلک کنید.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر دیبال Tower یکی از بهترین ترازوها

در جواب این که ترازو خارجی چه مارکی خوبه ، قطعا پیشنهاد ما دیبال اسپانیایی است. ظرفیت اندازه گیری این ترازو فروشگاهی ۳۰ کیلوگرم و دقت آن 5 گرم در نظر گرفته شده است و با در اختیار داشتن این ترازو می توانید هم زمان به درخواست 10 مشتری پاسخگو باشید.

از قابلیت های این ترازو فروشگاهی می توان به قابلیت چاپ رسید یا لیبل با سرعت و کیفیت بالا ، قابلیت گزارش گیری در فرمت ، امکان تعویض سریع و آسان کاغذ و لیبل ، قابلیت کارکرد در شبکه به صورت  Ethernet ، قابلیت کارکرد در شبکه به صورت Wireless یا Homeplug در صورت درخواست مشتری ، امکان تعریف و چاپ بارکد در رسید یا لیبل توسط ترازو و بدون نیاز به کامپیوتر و امکان صدور رسید دوم جهت فروشنده اشاره کرد.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر دیبال Tower

نمایشگر این ترازو فروشگاهی از نوع ال سی دی می باشد و قابلیت نمایش لوگو ، تصاویر گویای تبلیغاتی و متن روان در نمایشگر را دارد.

از قابلیت های دیگر این ترازو می توان به قابلیت فروش وزنی ، تعدادی ، وزن ثابت/درصدی از پارسنگ ، مرجوعی و امکان ردیابی کردن کالاها اشاره کرد. این ترازو فروشگاهی 140 کلید مستقیم برای دسترسی به حافظه دارد.

در صورت نیاز می توانید از طریق لینک زیر تمامی ترازو های فروشگاهی را مشاهده و مقایسه نمایید.

 

جهت مشاهده و مقایسه تمامی ترازو های فروشگاهی کلیک کنید

 

فروشگاه بازرگانی اسپید یکی از بزرگ ترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در زمینه خرید بهترین ترازوها اعم از ترازو های فروشگاهی ، ترازو های آشپزخانه ، ترازو های وزن کشی ، ترازو های آزمایشگاهی و … می باشد که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از طریق شماره تماس های موجود در بالای وبسایت یا چت آنلاین با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *