تجهیزات فروشگاهی, مقالات

با سفارش گیر رستوران ، رستورانی دیجیتال و هوشمند بسازید

با سفارش گیر رستوران ، رستورانی دیجیتال و هوشمند بسازید
5/5 - (1 امتیاز)

کیوسک سفارش گیر دستگاهی می باشد که امروزه در همه دنیا به عنوان ابزار مهم در ارائه خدمات جذاب و خاص از سوی مکان های متفاوتی از جمله رستوران ها ، فست فود ها ، کافی شاپ ها مورد استفاده قرار گرفته است. کیوسک های سفارش گیر غذا یا سفارش گیر رستوران با قابلیت نصب کارتخوان و فیش پرینتر به یکی از تجهیزات مهم در رستوران های شلوغ تبدیل شده است.

شاید تا به حال برای سفارش غذا ، تعداد دفعات زیادی شلوغی صف را شاهد بوده اید و زمان زیادی را برای ثبت سفارش خود در صف گذرانده اید.

بسیاری از رستوران های با کیفیت و بزرگ به علت داشتن مشتریان زیاد و تعداد سفارشات بالا مجبور شده اند از تعداد پرسنل بیشتری استفاده نمایند تا سفارش مشتریان خود را دریافت کنند ، ولی باز هم به علت محدودیت تعداد صندوقدار بسیاری از فست فود ها و رستوران ها مشکل صف های طولانی برای دریافت سفارش را دارند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

کیوسک سفارش گیر ، نسل جدید و نوینی از تکنولوژی سفارش گیری در فست فود ها و رستوران ها می باشد که می توان با بهره گیری از آن در شرایطی که از نیروی انسانی کمتری استفاده می شود این قابلیت را به مشتری داد که در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت با مشاهده دقیق منو و عکس غذا ها در فرآیندی جذاب و سریع بهترین انتخاب را داشته باشد.

کیوسک سفارش گیر رستوران همانند کیوسک سفارش گیر تئاتر و سینما و یا کیوسک خدمات دهی در بیمارستان ها و یا بانک ها ، به دلیل رفاه حال مشتریان و همچنین پیشگیری از تلف شدن وقت آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

البته به این نکته مهم هم باید توجه داشت که رستوران ها نیز می توانند با داشتن دستگاه سفارش گیر رستوران در پرداخت هزینه های ماهیانه برای نیروی انسانی از قبیل گارسون ها و یا افرادی جهت سفارش گیری و همچنین صندوق دار به شکل قابل توجهی صرفه جویی کنند.

 

پروسه کار با دستگاه سفارش گیر رستوران

این که دستگاه های ثبت سفارش به چه شکل به شما و کسب و کار شما کمک می کنند به یک سوال مهم مبدل شده است.

در جواب این سوال می توان گفت که کافی است کیوسک سفارش گیر را در رستوران ، فست فود ، کافی شاپ و یا محل کسب و کار خود به برق متصل نمایید و آن را روشن کنید.

از همان لحظه یک صندوق دار یا یک متصدی با حوصله و مهربان مشغول به کار شده است که قابلیت این را دارد تا تمام اطلاعات را گرفته و سفارش مشتریان را به راحتی ثبت کند.

پروسه کار با دستگاه سفارش گیر رستوران

مشتریان به سادگی مانند یک گوشی موبایل و یا صفحه نمایش بسیار بزرگتر ، می توانند منوی غذا و یا لیستی از خدمات شما را به همراه توضیحات کامل ، تصاویر و همچنین قیمت می توانند مشاهده کنند که این اطلاعات و مشخصات توسط صاحب کسب و کار تنظیم می شود.

پس از انتخاب غذا ، کالا و یا خدمات مورد نظر در تعداد متفاوت سفارش برای مشتری به نمایش گذاشته می شود که مشتری سفارشات خود را تایید نماید.

مشتری توسط دستگاه POS و یا کارتخوان که بر روی دستگاه قرار داده شده است پرداخت را به آسانی انجام می دهد و فیش خود را دریافت می کند.

در این لحظه متصدی فروش و یا صندوق دار رستوران در سیستم ثبت سفارش ، از سفارش ثبت شده مطلع می شود و کار خود را شروع می کند.

به این شکل کیوسک های سفارش گیر هم به پرسنل فروش کمک می نمایند تا در زمان های شلوغی و پیک نفسی تازه کنند و هم رضایتمندی مشتریان را بالاتر میبرند.

 

حتما بخوانید!
قیمت روز انواع باسکول جاده ای نیسان کش ، کامیون کش و تریلی کش

قابلیت های دستگاه سفارش گیر رستوران غذا

کیوسک های لمسی ثبت سفارش دارای انواع و مدل های متفاوتی می باشند ولی اکثر آن ها از این قابلیت ها پشتیبانی می کنند:

  • قابلیت ثبت سفارش به شکل کامل توسط این سیستم
  • کاربری بسیار راحت شبیه به استفاده از دستگاه های عابر بانک
  • قابلیت نمایش منویی کامل از غذا ها ، خدمات و محصولات و همراه با توضیحات کامل و تصاویر آن ها.
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • قابلیت پرداخت به وسیله ی دستگاه POS‌ نصب شده بر روی این دستگاه
  • قابلیت چاپ فیش و فاکتور فروش
  • امکان سفارشی سازی رنگ ها ، تصاویر ، لوگو و …

قابلیت های دستگاه سفارش گیر رستوران غذارستورانی دیجیتال و هوشمند بسازید

کیوسک سفارش گیر با قابلیت نصب فیش پرینتر و کارت خوان دستگاهی می باشد که امروزه در تمام دنیا به عنوان یک ابزار مهم و کاربردی در ارائه خدمات خاص و جذاب مورد استفاده قرار گرفته است.

از دیگر مزیت ها و ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه منوی تعاملی و دیجیتال ، طراحی ظاهری جذاب ، صفحه نمایشگر لمسی بزرگ با تاچ خازنی و تاچ مادون قرمز ،  قابلیت نصب کارتخوان و فیش پرینتر ، نرم افزار مدیریت رستوران و فست فود می باشد که همه این مزیت ها موجب شده این کیوسک های لمسی مجموعه شما را به یک رستوران رباتیک ، دیجیتال و هوشمند تبدیل نماید که مشتری به سادگی بتواند در محیطی آرام غذای مورد نظر خود را را سفارش داده ، مبلغ را پرداخت کرده و غذا را تحویل بگیرد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

راه اندازی رستوران رباتیک و با منوی هوشمند ، می تواند راهکاری خوب و مفید جهت ایجاد یک فست فود یا یک رستوران خاص باشد.

یکی دیگر از مزیت های مهم دستگاه سفارش گیر رستوران این است که می تواند به شکل چشمگیری خطای انسانی در دریافت سفارشات را کاهش دهد.

این موضوع به این معنا است که در تایم های پرترافیک و شلوغ که تعداد مراجعه کنندگان زیادی در رستوران ها ، فست فود ها و یا کافی شاپ ها حضور دارند ، مشتریان مجبور هستند زمان انتظار زیادی را سپری کنند به این علت که سر متصدیان فروش حسابی شلوغ می باشد و این فشار روی صندوق دار ها باعث خطا هایی در ثبت سفارش شده و در نتیجه نارضایتی مشتریان را به همراه دارد.

در چنین شرایطی دغدغه مهم و اصلی صاحبان کسب و کار بالا بردن رضایت مشتریان می باشد و یکی از روش های کاربردی جهت رفع این مشکل بهره گیری از سفارش گیر رستوران می باشد. پیشنهاد بازرگانی اسپید به شما کیوسک های همه کاره bayamax هستند که می توانند نیاز های شما را در این زمینه برآورده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *