مقالات, نرم افزار حسابداری

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی برای فروشگاه و کسب و کار شما

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی برای فروشگاه و کسب و کار شما
3.5/5 - (4 امتیاز)

نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟ نرم افزار صندوق فروشگاهی یک برنامه پیشرفته است که بر روی صندوق فروشگاهی نصب می شود و به واسطه آن، بین سیستم و سخت افزار های مرتبط، رابط کاربری آسان و راحت فراهم می شود تا عملیات حسابداری به راحتی انجام شود.

آنچه که در معرفی نرم افزار صندوق فروشگاهی به عنوان یک موضوع کلیدی در نظر گرفته می شود، این است که این محصول دارای رابط کاربری آسان و راحت است. به این علت که اصناف مختلف بتوانند از قابلیت های متعدد آنها بهره­ مند شوند. به طور کلی، صندوق‌ های فروشگاهی که در کسب و کار های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، متشکل از سیستم ‌های یکپارچه نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری هستند. این محصولات دارای امکانات متفاوتی هستند و بسته به نوع کارکردی که دارند برای مشاغل متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

صندوق‌های فروشگاهی پیشرفته دارای دو نمایشگر مجزا هستند. یک مانیتور برای صندوق‌دار در نظر گرفته شده است و نمایشگر دوم به سمت مشتری نصب می شود. این در حالی است که دستگاه های جانبی دیگر مانند بارکد خوان، کارت خوان، پرینتر فاکتور و یا دستگاه پرداخت به صندوق های فروشگاهی متصل می شوند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

در مقایسه با سیستم ‌‎های سنتی که ساختاری ابتدایی دارند و مانند ماشین حساب و دستگاه صدور فاکتور عمل می کنند، صندوق ‌های فروشگاهی پیشرفته و مدرن به قابلیت های قابل توجهی مجهز هستند. با استفاده از این سیستم های پیشرفته، می توانید انواع عملیات حسابداری را انجام داده و بر جریان معاملات روزانه و ماهانه خود، نظارت بیشتری داشته باشید.

 

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

برنامه صندوق فروشگاهی در مشاغل و کسب و کار های مختلف، کاربرد زیادی دارد و به سادگی نمی توان نقش مهم آن را در سهولت بخشیدن به جریان معاملات تجاری، انکار کرد. زمانی که کسب و کار شما گسترش پیدا می کند و وارد دنیای تجارت بزرگ تر می شوید، به طور حتم داده های مالی شما نیز پیچیده تر شده و نیاز به حسابرسی دقیق تری دارند.

اینجاست که صندوق های فروشگاهی مفید واقع شده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کنند. اکنون دیگر زمان استفاده از سیستم های قدیمی برای حسابرسی در مشاغل مختلف به پایان رسیده است. در حال حاضر سیستم های پیشرفته و مجهزی روی کار آمده­اند که به سادگی، زیر و بم معاملات، تعداد محصولات فروخته شده و موجودی انبار را به شما گزارش می کنند.

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران یکی از پیشرفته ترین برنامه های حسابداری است که اخیرا مورد توجه زیادی قرار گرفته و روند خرید و فروش محصولات و کالا های مختلف را در کسب و کار های مختلف، سهولت می بخشد.

از مزایای اصلی نصب نرم افزار های پیشرفته حسابداری برای کاربران این است که هم می توانید پرداخت ‌های مشتریان را دریافت کنید و هم اینکه امکان صدور فاکتور فروش، فراهم است. علاوه بر این، امور مالی و حسابداری شما با سهولت بیشتری انجام گرفته و می توانید پاسخگویی بهتری به مشتریان خود داشته باشید.

سرعت بالای این نرم افزار نه تنها روند فروش را تسریع می کند بلکه در وقت مشتری نیز صرفه جویی کرده و نیازی نیست که مشتری وقت زیادی را در صف انتظار بماند. امکانات اختصاصی زیادی در این نرم افزار حسابداری در نظر گرفته شده است، تا حدی که کاربر می تواند آن را متناسب با نیاز های کاربری خود، شخصی سازی کند.

تجهیز بودن به نرم افزار حسابداری، امکان کنترل و مدیریت موجودی انبار، مدیریت چک‌ ها، باشگاه مشتریان ، پشتیبانی از قابلیت اتصال به کارتخوان، صدور فیش صندوق، اتصال خودکار به کالرآیدی نظرسنجی از مشتریان ، مدیریت مشتریان ، پیامک رسان و … را می توان از مهم ترین مشخصات و ویژگی های نرم افزار صندوق فروشگاهی باران در نظر گرفت.

اگرچه در گذشته، انجام محاسبات مرتبط با معاملات تجاری با سختی زیادی همراه بود اما اکنون با استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی باران به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید پیچیده ترین محاسبات مرتبط با مشاغل و کسب و کار خود را انجام دهید. برای مثال می توانید:

  • می توانید فیش چاپی فاکتور فروش را متناسب با سلیقه و نظر خود، شخصی سازی کنید.
  • محصولات پرفروش را شناسایی کنید و به این طریق سود خود را افزایش دهید.
  • در آن واحد می توانید سفارشات چند کاربر را ثبت کنید. در عین حال، امکان صدور فاکتور موقت برای چندین نفر به طور همزمان نیز میسر خواهد بود.
  • امکان نظارت بیشتر به تمام بخش ها و همچنین کارکرد پرسنل مجموعه میسر خواهد بود. در نتیجه می توانید مدیریت بهتری داشته باشید.
  • ظرف مدت زمان کوتاهی می توانید، اطلاعات مشتریان خود را ثبت کرده و اشتراک یا گروه بندی دلخواه ایجاد کنید.
  • به انواع ترازو ها متصل می شوند. در نتیجه می توانید وزن محصولات را مشخص کنید.
  • می توانید منوی فروش خود را خاص و منحصر به فرد کنید.
  • به راحتی بر روی انواع سخت افزار ها مانند صندوق فروشگاهی ، کامپیوتر ، لپ تاپ و… نصب می شود.
  • کاربران می توانند سطح قیمتی پیش فرض را انتخاب کنند. در عین حال، امکان ثبت ویژگی های گوناگون برای محصولات ممکن خواهد بود.
  • قابلیت اتصال به دستگاه های گوناگون ضبط صدا و کالر آیدی فراهم است.
  • امکان تخفیف دهی به مشتریان با روش های مختلف ممکن است.
  • می توانید کاربران دائمی خود را شناسایی کنید. به این دلیل که گزارش‌ های متنوع از خرید کاربران برای شما صادر می شود.
  • بدون نیاز به موس و کیبورد می توانید به سادگی از این سیستم های حسابداری استفاده کنید. به این دلیل که حساس به لمس هستند.
  • صدور فاکتور فروش و یا ثبت سفارش مشتری به واسطه استفاده از قابلیت های نرم افزار حسابداری باران در شیراز به راحتی امکانپذیر است.
  • اتصال به کارتخوان های بانکی ممکن خواهد بود. در نتیجه، انتقال مبلغ فاکتور فروش به صورت خودکار بر روی دستگاه کارتخوان انجام می گیرد.
  • امکان اتصال به صفحه نمایش مشتری برای شما فراهم است. همچنین امکان نمایش مبلغ فاکتور برای مشتری میسر خواهد بود. نکته مهم دیگر این است که می توانید پیام‌ های متنی را از طریق نرم افزار حسابداری باران در شیراز به مشتریان خود ارسال کنید.
  • حسابرسی پیک ها و فاکتور های انتقالی به راحتی و با سهولت بیشتری توسط برنامه صندوق فروشگاهی انجام می گیرد.
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری مختلف
  • از نسخه های مختلف ویندوز پشتیانی می کند.
  • علاقه مندی مشتریان به کالای خاص را گزارش می کند. در عین حال، مشخصات کاربر و بیشترین خرید آن ها در هنگام تماس را تعیین می کند.
  • مدیریت و ثبت حواله ها برای کاربران میسّر است. همچنین می توانید چک های پرداختی ، دسته چک ها و هزینه های جاری را مشخص نمایید.
  • شخصی سازی منو فروش برای هر کاربر
حتما بخوانید!
ترازو لیبل زن چیست و چه کاربردی دارد؟

برنامه صندوق فروشگاهی

اگر می خواهید این برنامه پیشرفته و مجهز را بر روی صندوق فروشگاهی خود داشته باشید همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه بازرگانی اسپید فارس تماس بگیرید.

 

این نرم افزار مناسب چه کسب و کاری است؟

آیا نرم افزار صندوق فروشگاهی فقط برای یک کسب و کار مشخص طراحی شده است؟ خیر، به طور کلی،  تمامی کسب ‌و‌کار های کوچک خانگی تا فروشگاه های زنجیره ای برای اطلاع داشتن از موجودی انبار، کالای فروخته شده، شناسایی مشتریان دائمی و … به برنامه صندوق فروشگاهی پیشرفته و مدرن نیاز دارند.

تنوع نیازهای کسب‌ و‌ کارهای مختلف باعث شده است تا طیف وسیعی از انواع نرم افزار صندوق فروشگاهی طراحی و عرضه شود.

آیا کسانی که صاحب یک فروشگاه محلی کوچک هستند و با محدودیت فضا مواجه می باشند، نمی توانند از قابلیت های نرم افزار صندوق فروشگاهی بهره­مند شوند؟ خبر خوب این است که کسب‌ و‌ کارهای خانگی و فروشگاه های کوچک که توان پرداخت هزینه های سنگین خرید برنامه صندوق فروشگاهی را ندارند و در عین حال به صدور فاکتور و اطلاع از موجودی کالای خود نیاز دارند، می توانند از نوع ساده نرم افزار فروشگاهی باران استفاده کنند.

در مقایسه با فروشگاه‌های کوچک محلی، مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی وجود دارند که لازم است نسبت به کالای فروخته شده و تعداد موجودی انبار، اطلاعات دقیق و مشخصی داشته باشند. این مشاغل معمولا به تجهیزات سخت افزاری پیشرفته و مدرن نیاز خواهند داشت تا بتوانند ثبت کالاها را با سرعت بیشتری انجام بدهند.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

مجموعه بازرگانی اسپید فارس

همچنین بتوانند از مزایای اتصال دستگاه بارکدخوان به منظور ورود کالای مشتریان در فاکتور آنها استفاده کنند. همچنین لازم است که صفحه نمایش مشتری برای رویت قیمت کالا و هزینه پرداختی وجود داشته باشد تا مشتریان خرید مطمئن تری را تجربه کنند.

در عین حال، اتصال به دستگاه‌های کارتخوان بانکی و داشتن کشو پول نقد نیز از دیگر نیاز های کاربری فروشگاه های زنجیره ای است که به واسطه استفاده از برنامه صندوق فروشگاهی باران پاسخ داده می شود.

برخی فروشگاه های بزرگ برای اینکه خدمات بهتری را در اختیار مشتری قرار بدهند، از کارتخوان ‌های اندرویدی قابل حمل استفاده می کنند که به نرم افزار صندوق فروشگاهی متصل می شود. این نرم افزار ها امکان ثبت فاکتور در محل را دارند.

در مجموع، همه کسب و کار ها صرف نظر از نوع کالا یا خدمتی که در اختیار مشتری قرار می دهند، به استفاده از بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی نیاز دارند. به خصوص اگر دارای چندین شعبه باشند. در ادامه به معرفی اصلی‌ترین مشاغلی که نیاز مبرم به استفاده از صندوق فروشگاهی دارند، می پیردازیم.

  • مراکز اقامتی (هتل‌ها، مهام سرا ها، هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ ها، باغ ویلا ها، اقامتگاه ‌های بین‌راهی و متل‌ها)
  • دفاتر خدمات الکترونیکی ( دفاتر پلیس+۱۰ ، دفاتر خدمات الکترونیک شهر، دفاتر خدمات پیشخوان دولت و خدمات الکترونیک قضایی)
  • میوه و تره بار فروشی ها
  • مجموعه های فرهنگی و ورزشی
  • نمایشگاه‌های خودرو و فروشگاه‌های وسایل نقلیه موتوری (به استثنای ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و کشاورزی)
  • آرایشگاه‎های مردانه و زنانه
  • آجیل و خشکبار فروشی‎ها، قنادی‌‎ها و شیرینی فروشی‎ها و…
  • لوازم تحریر و نوشت‌افزار فروشی‌ها
  • بازی‎های رایانه‌ای (گیم‌نت‌ها) و کافی‎نت ها
  • دفاتر خدمات ارتباطی (دفتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت و خدمات پستی)

 

نسخه دمو و رایگان یک نرم افزار صندوق فروشگاهی خوب

در خرید نرم افزارهای فروشگاهی، باید نکات خاصی را مد نظر قرار بدهید. از جمله اینکه محیط کاربری و امکانات طراحی شده در نرم افزار را به خوبی بشناسید. بدون اینکه به صورت کاملا عملی، پشت سیستم خود ننشینید و با تمام منوهای موجود در نرم افزار فروشگاهی، کار نکنید، به خوبی نخواهید توانست که قابلیت ‌های نرم افزار فروشگاهی را بشناسید و پاسخگویی خوبی برای نیاز کاربری خود دریافت نمایید.

به همین خاطر، اکیدا توصیه می شود قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی نهایی کنید، به صورت آزمایشی با نرم افزار مورد نظر کار کنید تا آشنایی کامل با محیط کاربری آن به دست بیاورید.

حتما بخوانید!
باسکول توزین ماشین های سنگین

نسخه دمو و رایگان یک نرم افزار

شناخت کامل و دقیق از منوهای طراحی شده در صندوق فروشگاهی، به شما کمک می کند تا از تمامی قابلیت های آن استفاده کامل را داشته باشید. همچنین می توانید از طریق کانال ‌های مختلف، در مورد نرم افزار فروشگاهی مورد نظر خود، اطلاعات لازم را دریافت کنید و نظرات سایر خریداران را جویا شوید.

البته توجه داشته باشید که نمی توان به طور کامل به نظرات و دیدگاه های دیگران به عنوان تنها معیار خرید، بسنده کرد. بهتر است به صورت عملی پشت سیستم بنشینید و آن را آزمایش کنید. انتخاب  بر اساس “تجربه شخصی” خرید مطمئن تر و رضایت بخش تر را برای شما ممکن می سازد.

برخی شرکت‌ ها امکان استفاده از دمو نرم افزار به صورت رایگان را  برای مشتریان خود در نظر می گیرند تا بتوانند به راحتی با قابلیت‌ ها و زیر و بم نرم افزار، آشنا شوند. صندوق فروشگاهی باران در شیراز با برخورداری از دمو نرم افزار، راحتی کار را برای کاربران فراهم می سازد.

مشاهده و کار کردن با دمو رایگان نرم افزار باران، فرصتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با در نظر گرفتن نیاز بخش ‌های مختلف کسب‌ و کار خود، سطح راحتی و میزان تناسب با بخش ‌های مختلف کسب ‌و کار خود  را به طور کامل بررسی کنند.

 

پشتیبانی شرکت نرم افزار حسابداری فروشگاهی

با توجه به اینکه، بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی که به عنوان نوعی از نرم افزار های حسابداری معرفی می شوند، باید از قابلیت ثبت و تحلیل مهم ‌ترین اطلاعات کسب ‌و کار شما پشتیبانی کنند، در نتیجه ارائه پشتیبانی نرم افزار حسابداری و خدمات ارائه شده پس از فروش نرم افزار، بسیار اهمیت داشته و مهم تلقی می شود.

خدمات پشتیبانی نرم افزار حسابداری این مزیت را دارد که کاربران می توانند تمامی سوالات خود را در رابطه با مشکلاتی که ممکن است در حین کار با نرم افزار رخ دهد، از آنها بپرسند و بهره ­وری بیشتری از نرم افزار داشته باشند.

پشتیبانی شرکت نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری باران با توجه به اینکه هر کسب و کاری، نیاز کاربری خاصی به صندوق های فروشگاهی دارد، قابلیت‌ های مختلفی را پشتیبانی می کند. در نتیجه مشاغل مختلف می توانند بسته به نوع نیاز کاربری خود، نرم افزار فروشگاهی مناسب را خیرداری نمایند. شما مشتریان محترم با توجه به صنف کاری، خود می توانید با تماس تلفنی و یا مراجعه به بازرگانی اسپید به عنوان نمایندگی نرم افزار حسابداری باران در شیراز؛ نرم افزار فروشگاهی مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین می توانید به صورت آزمایشی با محیط کاربری آن آشنا شوید.

 

قیمت نرم افزار صندوق فروشگاهی

عوامل متعددی بر قیمت برنامه صندوق فروشگاهی تاثیر دارند. از جمله: محیط کاربری و نوع پشتیبانی که توسط شرکت سازنده، عرضه می شود. همچنین نوع گزارشات ارائه شده در نرم افزار نیز بر روند قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد.

سیستم فروشگاهی باران در سه سطح ساده، پیشرفته و ویژه عرضه می شود تا کاربران متناسب با نباز کاربری خود، نوع مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

برخورداری از سطوح مختلف کاربری، در روند قیمت گذاری این نرم افزار فروشگاهی تاثیر دارد. همین الان با کارشناسان ما در بازرگانی اسپید فارس تماس بگیرد  و قیمت سطوح مختلف صندوق فروشگاهی باران را جویا شوید.

بازرگانی اسپید

خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی، موردی است که جامع ترین و کامل ترین سیستم حسابداری را شامل شود و روند معاملات روزانه و رسیدگی به محاسبات فروشگاه را ساده و راحت کند. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین برنامه صندوق های فروشگاهی- نرم افزار صندوق فروشگاهی باران– پرداختیم و قابلیت ها و مشخصات برتر این محصول را بیان کردیم.

این صندوق ضمن اینکه یک سامانه جامع الکترونیکی به شمار می رود، دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن است. امکان شخصی سازی بخش های مختلف را نیز برای کاربران فراهم می سازد. با وجود تمامی ویژگی های فوق العاده عالی که از این نرم افزار فروشگاهی سراغ داریم، با قیمتی بسیار ارزان در دسترس مشتریان قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید در کسب و کار های کوچک و بزرگ خود از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار بهره­مند شوید.

خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی

در حال حاضر، قانون کسب و کارف برخی مشاغل را  به استفاده از صندوق فروشگاهی مکانیزه با هدف شفافیت مالیاتی ملزم می کند. نرم افزار صندوق فروشگاهی باران با طراحی ساده و کاربردی خود برای تمامی کاربران از مبتدی تا پیشرفته قابل استفاده است.

برای به کار گیری این نرم افزار فروشگاهی نیازی به دور های آموزشی خاص نیست. حتی کاربران غیر متخصص در فروشگاه‌ های مختلف نیز می توانند از این محصول استفاده کنند و روند حسابرسی و خرید و فروش محصولات مختلفرا با سهولت بیشتر و در زمان کوتاه تر، انجام بدهند.

به شما صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ پیشنهاد می دهیم، کلیه امور حسابداری و مدیریت مالی خود را با نرم افزار فروشگاهی باران انجام دهید. به این علت که دقت شما را در رسیدگی به موجودی انبار، میزان کالای فروخته شده و … به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *