مقالات, نرم افزار حسابداری

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کار ها

عنوان : معرفی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کار ها
5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار فروشگاهی دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟ این نرم افزار، نوع خاصی از نرم افزار حسابداری است که رسیدگی به امور خرید و فروش را برعهده دارد. علاوه بر این، به لطف این نرم افزار پر کاربرد می توانید، اقدامات مرتبط به خرید و فروش کالا های مختلف در فروشگاه ها و مراکز خرید را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهید.

امروزه، کسب و کار های مختلف نسبت به گذشته، روند رو به رشدی را طی می کنند و شرایط آن ها در مقایسه با گذشته، کاملا تغییر پیدا کرده است. از این رو استفاده از نرم افزار های تکامل یافته و مدرن برای پیش برد کار فروشگاه ها و مراکز خرید، الزامی شده است. یک نرم افزار جامع فروشگاهی در افزایش میزان درآمد و فروش شما، تاثیر بسزائی خواهد داشت. در واقع، به شما کمک می کند تا برنامه ریزی هایی را که در زمینه افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر در ذهن می پرورانید، تحقق بخشید.

اگر می خواهید کارها هر چه سریع‌ تر و البته آسان‌ تر پیش رود، راهکار نهایی در استفاده از نرم افزار های فروشگاهی خواهد بود. بازرگانی اسپید از این نظر که بیش از 30 سال است با فروشندگان کسب و کار ها و صنف های مختلف در ارتباط است و دائما در حال ارائه تجهیزات فروشگاهی به صاحبان این کسب و کار ها می باشد، از دغدغه های صاحبان مشاغل کاملا با خبر است. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله ، بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که خودمان نماینده ویژه آن هستیم و در این مدت توانسته ایم با ارائه این محصول و پشتیبانی آن به صورت شبانه روزی ، مشتریان خود را راضی نگاه داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

مزایای استفاده از نرم افزار فروشگاهی

در گذشته های نه چندان دور، صاحبان مغازه و فروشگاه ها، تمامی حساب ‌و کتاب های خود را به ‌صورت دفتری یادداشت می ‌کردند. ثبت اطلاعات مرتبط با خرید و فروش کالا ها به صورت دفتری مشکلات زیادی را به همراه داشت. از جمله اینکه احتمال گم کردن دفتر حساب زیاد بود. همچنین پیدا کردن اطلاعات مربوط به یک مشتری در بین یادداشت های مختلف، چندان ساده و راحت نبود. امروزه در فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش، از نرم افزار های حسابداری استفاده می شود که بسیار تکامل یافته و پیشرفته هستند.

مزایای استفاده از نرم افزار فروشگاهی

دیگر سختی پیدا کردن اطلاعات برای صاحب فروشگاه وجود ندارد زیرا در کسری از زمان و با کلیک چند دکمه می تواند، حجمی از اطلاعات مرتبط با خرید ها، فروش‌ کالا ها و محصولات مختلف، میزان سود و زیان، موجودی کالا یا انبار و… را برآورد کند.

روی کار آمدن نرم افزار فروشگاهی تا حد زیادی توانسته از ضرر های مالی و ورشکستگی افراد جلوگیری کند و به آنها کمک نماید تا کسب و کار پر رونقی داشته باشند. مهمترین مزایای استفاده از این نرم افزار های فروشگاهی را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • فراهم آوردن امکان ثبت تمامی اطلاعات مرتبط با مشتریان به همراه حساب هر یک از آنها
  • برخورداری از قابلیت کنترل موجودی انبار
  • قابلیت محاسبه میزان حقوق پرداختی
  • امکان صدور پیش ‌فاکتور برای مشتری
  • قابلیت ثبت چک و یادآوری زمان پاس چک
  • قابلیت زدن فاکتور چاپی و ذخیره آن در سیستم
  • قابلیت ارائه گزارش‌ های سالانه، ماهانه و هفتگی فروش
  • قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه بارکد خوان

 

انواع نرم ‌افزار فروشگاهی با توجه به کسب و کار

خریداران نرم افزار فروشگاهی را می توان در دسته بندی زیر جای داد:

 

کسب و کارهای کوچک

صاحبان کسب و کار های کوچک، معمولا کالا های محدود تری برای فروش دارند. به این معنی که نیاز های حسابداری آنها معمولا ساده و بدون پیچیدگی است. در نتیجه بهتر است نرم افزار های مقرون به صرفه ‌تر که طراحی ساده تری دارند را به صندوق فروش خود اضافه کنند.

حتما بخوانید!
انواع چاپگر فیش رستوران + قابلیت های آن ها

انواع نرم ‌افزار فروشگاهی با توجه به کسب و کار

کسب و کارهای متوسط

فروشگاه ‌های متوسط در مقایسه با نمونه قبل، سرمایه‌ گذاری‌ های قابل‌ توجهی در کسب و کار خود وارد می کنند و نیاز دارند که به طور کاملا دقیق در مورد کنترل موجودی و میزان فروش کالا های خود، مطلع باشند. سیستم های مورد استفاده برای این کسب و کار های متوسط به طور قابل توجهی باید به پارامتر های کلیدی همچون مقیاس‌ پذیری، ادغام و انعطاف ‌پذیری تجهیز شده باشد.

 

کسب و کارهای بزرگ

داشتن سیستم یکپارچه کامل، به گونه ای که صاحبان کسب و کار ها بتوانند کنترل کاملا دقیقی بر روند حسابداری، فروش و کنترل موجودی داشته باشند، نیاز اصلی صاحبان کسب و کار های بزرگ است. به عبارت دقیق تر، کسانی که صاحب کسب و کار های بزرگ هستند، به مدیریت چند کاناله نیاز دارند.

 

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی کدام است؟

بدون تردید، نرم افزار های حسابداری از هر نوعی که باشند؛ چه نرم افزار حسابداری شرکتی و چه نرم افزار حسابداری فروشگاهی، در حال حاضر به عنوان عضو لاینفک همه کسب‌ و کارها، معرفی می شوند. از این رو، صاحبان کسب‌ و کار های تجاری و مدیران مالی آنها با این چالش روبرو هستند که چگونه می توان بهترین نرم افزار جامع فروشگاهی را در اختیار داشته باشند؟ نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا در معرفی بهترین نرم افزار حسابداری به شما کمک کنیم.

 

پیشنهاد ما به شما نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران می باشد.

نرم افزار فروشگاهی باران یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری است که امروزه در طیف گسترده ای از کسب و کار های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. جالب تر اینکه، پشتیبانی فوق العاده خوبی نیز توسط شرکت سازنده برای این نرم افزار حسابداری انجام می گیرد.

نرم افزار جامع فروشگاهی

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

اعضای تیم تخصصی نرم‌افزاری باران، تکنسین های کاملا حرفه ای و مجرب هستند که از دانش تخصصی و تجربه کاری فوق العاده عالی برخوردار می باشند. گروه نرم افزاری باران، فعالیت رسمی خود را از سال 1393 آغاز کرد و تا کنون توانسته بهترین سطح خدمات را به مشتریان خود در سر تا سر کشور ارائه بدهد.

به لطف نرم افزار فروشگاهی باران، صاحبان کسب و کار ها می توانند به صورت موفقیت آمیز تر در تهیه گزارش ‌های عملیاتی فروش و حسابداری، عمل کنند.

بازرگانی اسپید به عنوان نمایندگی مجاز نرم افزار فروشگاهی باران، آماده خدمت رسانی به شما مدیران و صاحبان کسب و کار های تجاری است تا بتوانید امور مالی خود را هوشمندانه تر انجام دهید و سود بیشتری به دست بیاورید. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان تیم نرم افزاری باران، راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

 

معرفی نرم افزار جامع فروشگاهی باران

نرم افزار حسابداری باران زمینه ای را فراهم می سازد تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون معطل کردن مشتریان، پرداخت‌ های آنها را دریافت کرده و فاکتور فروش را برای آنها صادر نمایید. علاوه بر این، انجام امور مالی و حسابداری را نیز برای مدیران مالی شرکت ها و مراکز خرید، آسان تر می کند. سرعت عملکرد این نرم افزار به قدری بالاست که به راحتی می توانید فاکتور های لازم را ثبت کنید.

جالب است بدانید که در طراحی این نرم افزار، امکانات اختصاصی و قابل توجهی لحاظ شده است. در نتیجه حسابدار این امکان را دارد تا نرم افزار را برای انجام امور پر کاربرد خود شخصی سازی کند. تجهیز شدن به سیستم حسابداری ، مدیریت چک‌ ها ، کنترل و مدیریت موجودی انبار ، متصل شدن به کارتخوان ، صدور فیش صندوق ، باشگاه مشتریان ، نظرسنجی از مشتریان ، مدیریت مشتریان ، اتصال خودکار به کالرآیدی ، پیامک رسان و غیره از مهمترین امکانات و ویژگی های اختصاصی نرم افزار فروشگاهی باران است.

حتما بخوانید!
نصب باسکول جاده ای نيسان کش ، كاميون کش و تريلی كش

باران

مهم ترین مزیت استفاده از برنامه حسابداری در شرکت های تجاری و مراکز خرید این است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا به سادگی بتوانند تراکنش های مالی را پیگیری نمایند و گزارش های مالی مختلف را تهیه کنند. به معنای دقیق تر اینکه نرم افزار حسابداری کلیه وظایف خود را به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می دهد؛ هزینه های حسابداری را کاهش می دهد و امکان  تصمیم گیری های مالی بهتر را به واسطه گزارش دهی بلادرنگ ممکن می سازد.

در صورتی که سفارشات مکرر دریافت می کنید، این امکان وجود نخواهد داشت که فاکتور های فیزیکی برای هر بار خرید مشتری از شما وجود داشته باشد. علاوه بر این، بدون وجود نرم افزار جامع فروشگاهی امکان ردیابی فاکتور ها و یادآوری پرداخت های معلق به مشتریان نیز ممکن نخواهد بود.

در مجموع، افزایش دقت و کاهش یا حذف خطا های انسانی در محاسبه مهمترین مزایایی هستند که با در اختیار داشتن نرم افزار حسابداری باران تجربه می کنید. همانطور که می دانید، فرآیند های حسابداری دستی، احتمال حساب و کتاب اشتباه را به همراه دارد. یک محاسبه نادرست باعث می شود که تمامی حساب و کتاب های شما بهم بریزد. بنابراین ادغام نرم افزار حسابداری باران به صندوق فروشگاهی شما می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

 

نرم افزار فروشگاهی ارزان – نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده

جالب است بدانید که سیستم فروشگاهی باران دارای پلن های متنوعی از سطح ساده تا پیشرفته است. امکانات و ویزگی های اختصاص یافته به هر کدام متفاوت است و شما می توانید متناسب با نیاز کاربری خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

در صورتی که کسب و کار شما آنقدر بزرگ نیست که به سیستم های پیشرفته حسابداری نیاز داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که نسخه ساده این نرم افزار را استفاده کنید( نسخه ساده نرم افزار حسابداری باران شامل تمامی امکانات پایه می باشد. ضمن اینکه از 12 ماه پشتیبانی رایگان برخوردار است).

حسابداری فروشگاهی ساده

قیمت نرم افزار فروشگاهی

علاوه بر تمامی ویژگی ها و مزایای عالی که در مورد نرم‌ افزار باران سراغ داریم، قیمت مقرون به صرفه آن نیز، یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود. اگر تمامی جوانب خرید برنامه باران را در نظر بگیرید و ببینید که چه مزایای را برای کسب و کار شما به همراه دارد، به طور حتم برای خرید آن، عجله خواهید کرد.

در مجموع، قیمت نرم‌ افزار باران نسخه ساده و پیشرفته در مقایسه با سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه است. ضمن اینکه به امکانات و ویژگی های فوق العاده عالی مجهز می باشد.

توجه داشته باشید که در مقایسه با نسخه ساده و پیشرفته، قیمت نسخه ویژه باران گران تر است و این به دلیل تجهیز شدن به امکانات پیشرفته تر است.

بازرگانی اسپید

خرید نرم افزار فروشگاهی و پشتیبانی آن

بازرگانی اسپید بر این باور است که فروش پایان یک معامله نیست. ارائه خدمات پس از فروش توسط این مجموعه به شما کمک می کند تا بتوانید حسابداری کسب و کار خود را به خوبی مدیریت کنید. ما، ابتدا به شما آموزش می دهیم که چگونه با نرم افزار باران کار کنید. سپس با منو های نرم افزار آشنا خواهید شد.

همزمان با خرید نرم افزار فروشگاهی، از یکسال گارانتی رایگان برخوردار خواهید شد. هر گونه سوالی در مورد عملکرد نرم افزار باران دارید، می توانید از کارشناسان ما در بازرگانی اسپید بپرسید. کارشناسان ما به طور کاملا دقیق و به بیانی ساده، آموزش استفاده از نرم افزار باران را در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهند.  جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تماس های ما 07132335030 – 07132308445 ارتباط برقرار کنید. در کنار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *