مقالات, نرم افزار حسابداری

نمایندگی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رستورانی باران در شیراز

نمایندگی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رستورانی باران در شیراز
4.6/5 - (8 امتیاز)

اهمیت یک نرم افزار خوب حسابداری و فروشگاهی بر کسی پوشیده نیست. همان طور که تجارت شما گسترش می یابد، داده های مالی شما نیز پیچیده تر می شود. برای انطباق با داده های مالی پیچیده، صاحبان مشاغل باید به فراتر از حسابداری سنتی فکر کنند. راه حل، نرم افزار حسابداری باران در شیراز است که توسط بازرگانی اسپید به عنوان نماینده این نرم افزار ارائه می شود و سهولت زیادی را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند.

با ما باشید تا اهمیت نرم افزار حسابداری باران و مزایای استفاده از آن را بررسی کنیم.

کاربرد های نرم افزار حسابداری باران در شیراز

به کمک این نرم افزار حسابداری شما می توانید پرداخت‌های مشتریان را دریافت کرده و برای آن ها فاکتور فروش صادر نمایید. همچنین لازم به ذکر است که امور مالی و حسابداری را برای شما راحت تر خواهد کرد. سرعت این نرم افزار بالا بوده و شما می توانید فاکتور های لازم را سریعا ثبت کنید.

همچنین در این نرم افزار امکانات اختصاصی وجود دارد و حسابدار می تواند آن را برای انجام امور پرکاربرد خود شخصی سازی کند. از امکانات اصلی این نرم افزار فروشگاهی می توان به حسابداری ، مدیریت چک‌ها ، کنترل و مدیریت موجودی انبار ، متصل شدن به کارتخوان ، صدور فیش صندوق ، باشگاه مشتریان ، نظرسنجی از مشتریان ، مدیریت مشتریان ، اتصال خودکار به کالرآیدی ، پیامک رسان و غیره اشاره کرد.

استفاده از برنامه حسابداری به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا تراکنش های مالی را ردیابی کنند و بلافاصله گزارش های مالی مختلف را تهیه نمایند به عبارت دیگر ، نرم افزار حسابداری وظایف را خودکار می کند، هزینه های حسابداری را کاهش می دهد و تصمیم گیری های مالی بهتری را از طریق گزارش دهی بلادرنگ امکان پذیر می کند.

کاربرد های نرم افزار حسابداری باران در شیرازهنگامی که سفارشات مکرر دارید ، ایجاد فاکتور های فیزیکی برای هر بار خرید مشتری از شما امکان پذیر نیست. همچنین ردیابی فاکتور ها و یادآوری پرداخت های معلق به مشتریان بدون نرم افزار خودکار دشوار است.

نرم افزار حسابداری باران در شیراز توسط مجموعه بازرگانی اسپید ارائه شده و به طور موثر به این مسائل رسیدگی می کند و ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می دهد که در نهایت کار شما را آسان­تر می کند.

پیش بینی مالی یکی از ضروری ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری باران است. از آنجایی که هر کسب و کاری به دنبال برآورد هزینه های دقیق خود است، نرم افزار حسابداری باران کمک می کند تا امور مالی را هوشمندانه کنترل کنید، هزینه های غیر ضروری را حذف کنید و سود را بهینه نمایید.

از مزایای دیگر نرم افزار حسابداری باران افزایش دقت و کاهش یا حذف خطاهای انسانی در محاسبه است. فرآیند های حسابداری دستی شامل انجام بسیاری از محاسبات ریاضی با دست است. یک محاسبه نادرست در اوایل فرآیند می تواند تأثیر زیادی بر حساب و کتاب نهایی داشته باشد.

حتما بخوانید!
مرکز فروش انواع ترازو دیجیتال و ارسال به سراسر کشور

نرم افزار حسابداری باران در شیراز برای چه مشاغلی مناسب است؟

عمده فروشی های بزرگ و خرده فروش ها، مغازه های عرضه کننده آجیل و خشکبار، قنادی ها، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها، رستوران ها و فست فود ها ، بوتیک ها، کفش فروشی ها، دوچرخه فروشی ها، موتور سیکلت فروشی ها و به طور کلی هر کسب و کاری می توانند این نرم افزار را روی کامپیوتر یا صندوق های فروشگاهی خود نصب کنند و همینطور توسط آن به ترازو متصل شوند و از مزایای بی شمار این برنامه محسباتی بهره مند شود.

در واقع، نرم افزار باران نه تنها به انجام موفقیت آمیز فرآیند حسابداری کمک می کند، بلکه دشواری های مرتبط با راه اندازی مشاغل مختلف را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد.

به این ترتیب ، صاحبان مشاغل می توانند وقت بیشتری را برای ارائه خدمات به مشتریان خود اختصاص داده و در عین حال، روند حسابداری مالی را نیز با اطمینان کامل انجام دهند.

نرم-افزار-باران

نرم افزار فروشگاهی باران چه امکاناتی را ارائه می دهد؟

بسیاری از کار های بالقوه پر دردسر که زمانی باید با دست انجام می‌شد ، اکنون می ‌توانند با استفاده از این برنامه به آسانی انجام شوند ، از جمله:

  • سفارشی سازی ظاهر فیش چاپی فاکتور فروش بر اساس نوع فاکتور و همچنین به دلخواه شما
  • ثبت سفارشات مشتریان همراه با صادر کردن فاکتور فروش در بازه زمانی کم با کمک نرم افزار حسابداری باران در شیراز
  • ثبت سفارشات هم زمان چند کاربر و امکان صدور فاکتور موقت
  • مدیریت کاربران و کنترل دسترسی آن ها به تمام بخش ها و همچنین پرسنل مجموعه
  • ثبت اطلاعات مشتریان و ایجاد اشتراک با ایجاد گروه بندی دلخواه در مدت زمان اندک
  • منوی فروش منحصربه فرد و بسیار زیبا و ایده آل
  • امکان نصب روی انواع سخت افزارها از جمله صندوق فروشگاهی ، کامپیوتر ، لپ تاپ و…
  • انتخاب سطح قیمتی پیش فرض برای کاربران و محصولات و ویژگی ثبت سطوح قیمتی گوناگون برای محصولات
  • متصل شدن به دستگاه های گوناگون ضبط صدا و کالر آیدی
  • ثبت و مدیریت مشخصات کالا ها و محصولات
  • تخفیف دهی به مشتریان به صورت روش های مختلف
  • گزارش‌های متنوع از خرید کاربران برای شناسایی کاربران دائمی
  • شناسایی محصولات پرفروش با سود بهتر از گزارش‌های مختلف از فروش محصولات
  • ویژگی تعریف کارتخوان های بانکی و متصل شدن آن ها به نرم افزار برای انتقال مبلغ فاکتور فروش به صورت خودکار بر روی دستگاه کارتخوان
  • ویژگی متصل شدن به صفحه نمایش مشتری و نمایش مبلغ فاکتور برای مشتری و همچنین پیام‌ های متنی شما به وسیله نرم افزار حسابداری باران در شیراز
  • تسویه و مدیریت حساب راحت و آسان پیک ها و فاکتورهای انتقالی
  • پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری گوناگون
  • عملکرد راحت و آسان بدون نیاز به موس و کیبورد در سیستم های لمسی
  • ویژگی متصل شدن به انواع ترازوها و دریافت وزن محصولات
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
  • نشان دادن علاقه مندی ها ، مشخصات کاربر و بیشترین خرید آن ها در هنگام تماس
  • رنگ بندی دلخواه منو فروش برای هر کاربر
  • مدیریت و ثبت حواله ها ، چک های پرداختنی ، دسته چک ها و هزینه های جاری
حتما بخوانید!
قیمت خرید ترازوی دیجیتال چه قدر است؟

 

تعدادی از مشتریان ما که با این نرم افزار حسابداری تجهیز شده و بسیار راضی هستند:

پاسخ به سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید

آیا این نرم افزار به اینترنت نیاز دارد؟

خیر ، برای استفاده از این سیستم به اینترنت نیازی نمی باشد.

 

آیا نرم افزار حسابداری باران در شیراز به کارتخوان‌ها وصل می شود؟ و کدام کارتخوان ها می باشند؟

بله. این نرم افزار به تمامی کارتخوان های معتبر کشور وصل می شود و به صورت خودکار مبلغ فاکتور را به کارتخوان منتقل می کند تا کاربر تنها با ورود رمز کارت اقدام به پرداخت نماید و مرحله تسویه حساب راحت تر باشد

پرداخت الکترونیک سداد ، تجارت الکترونیک پارسیان ، پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، پرداخت الکترونیک سامان کیش ، پرداخت نوین ، ایران کیش فن آوا کارت ، توسعه و نوآوری شهر ، آسان پرداخت و پرداخت ملت از جمله کارتخوان هایی هستند که با نرم افزار باران سازگار می باشند

 

تخصص خاصی برای کار با نرم افزار باران نیاز است؟

استفاده از این نرم افزار آسان و راحت می باشد به این دلیل که با رابط کاربری بسیار ساده طراحی شده است. همین که صندوق دار با کامپیوتر آشنایی داشته باشد می تواند به راحتی امور روزانه مجموعه از جمله ثبت و صدور فاکتور را انجام دهد و کار کردن با آن به تخصص خاصی نیاز ندارد.

 

آیا نرم افزار حسابداری باران در شیراز به سیستم کالر آیدی وصل می شود؟

بله این نرم افزار به کالر آیدی وصل شده و به محض برقراری تماس از سمت کاربر ، اطلاعات ثبت شده در سیستم ، ازجمله شماره ، نام ، سابقه خرید و… را روی صفحه به صندوق دار نشان می دهد.

 

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

سیستم فروشگاهی باران در سه سطح ساده، پیشرفته و ویژه طراحی شده که امکانات ان ها متفاوت است. شما کاربران گرامی میتوانید با تماس با کارشناسان ما در نمایندگی بازرگانی اسپید، اطلاعات بیشتری در زمینه این نرم افزار کسب کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *