تجهیزات فروشگاهی, مقالات

نمایندگی کالباس بر پارس برش در شیراز و استان فارس

نمایندگی کالباس بر پارس برش در شیراز و استان فارس
3/5 - (2 امتیاز)

محصولات پارس برش از تولیدات داخلی کشورمان ایران است که در صدر تولیدات این کارخانه کیفیت و در کنار آن قیمت مناسب حرف اول را می زنند. کالباس بر پارس برش با هدف رفع نیاز مصرف کننده برای ورقه ورقه کردن و اسلایس کردن ژامبون، عرضه می شود. استفاده از این محصول، باعث می شود که ورقه های ژامبون به طور یکنواخت و هم اندازه خرد شوند. از این رو، نمای زیبایی به غذا در جهت سرو کردن می دهد. بازرگانی اسپید به عنوان نمایندگی کالباس بر پارس برش مجموعه ای از خدمات برتر همچون؛ تیم پشتیبانی قوی برای فروش و ارائه خدمات تعمیر و سرویس دستگاه برش، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد. از این رو، به عنوان یک مجموعه فروشگاهی معتبر شناخته می شود و کلیه خدمات خود را با هدف جلب رضایت مشتری، به نحو احسن انجام می دهد.

اگر این دستگاه برش را از نمایندگی معتبر خریداری کنید، چند مزیت مهم به دست می آورید. اول از همه این که، از کیفیت محصول مطمئن خواهید بود. دیگر اینکه در صورت نقص کارکرد دستگاه، می توانید از تکنسین های فعال در نمایندگی بخواهید تا مشکل را شناسایی و برطرف کنند.

 

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

درباره شرکت پارس برش

پارس برش یک تولید کننده موفق داخلی است که بهترین دستگاه های برش را تولید و عرضه می کند. تمرکز اصلی این مجموعه بر ساخت محصولاتی است که با داشتن کیفیت برتر برای رستوران ها و فست فود ها مناسب باشد.

استحکام و مقاومت دستگاه های برش این برند معروف ایرانی در حدی است که برای مدت زمان طولانی، سالم باقی می مانند و کیفیت خود را حفظ میکنند. پارس برش دارای گارانتی و ضمانت نامه است تا مشتری با خیال راحت، اقدام به خرید کند.

 

کالباس بر پارس برش تیغه ایتالیایی

کالباس بر پارس برش تیغه ایتالیایی یکی از تولیدات برجسته این برند معروف ایرانی است که در جهت اسلایس کردن ژامبون مورد استفاده قرار می گیرد. اگر صاحب یک رستوران یا فست فود هستید، حتما این وسیله پر کاربرد را در لیست تجهیزات آشپزخانه خود داشته باشید.

در ساخت این محصول از تیغه ساخت کشور ایتالیا استفاده می شود تا برندگی آن، بهترین نتیجه را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد. این تیغه ها، علاوه بر تیز بودن، دارای قابلیت شست و شو بدون کوچک ترین زنگ زدگی هستند. با توجه به اینکه، تسمه این محصول ساخت آلمان است، کالباس بر پارس برش تیغه ایتالیایی را محصول مشترک سه کشور ایران، ایتالیا و آلمان معرفی می کنند.

حتما بخوانید!
به دنبال آدرس معتبرترین فروشگاه ترازو در شیراز میگردید ؟

نمایندگی کالباس بر پارس برش در بیان مشخصات این محصول با کیفیت، سایز تیغه را در اندازه ی 275 میلیمتر یا همان 27.5 سانتی متر گزارش می دهد. با توجه به چنین ویژگی می توان گفت که این محصول برای مکان هایی نظیر فروشگاه های پروتئینی کوچک، سوپرمارکت ها و … بیشترین کارایی را دارد.

به منظور اینکه در نوبت های بعدی بتوانید تیغه را تیز کنید، بر روی این اسلایسر پارس برش، تیز کنی وجود دارد که بسیار پر کاربرد خواهد بود. به کمک این تیز کن، می توانید تیزی تیغه ها را بازیابی کنید و برش هایی یکدست و تمیز از کالباس با ضخامت 2 میلی متر الی 2 سانتی متر داشته باشید.

عملکرد بی نظیر این سیستم مدیون قدرت موتور 180 وات است. بدنه آلومینیومی آن به اندازه کافی محکم است که برای مدت زمان طولانی سالم بماند. سایر قطعات تشکیل دهنده دستگاه برش کالباس عبارتند از: حلزونی، کوسه ای، انگشتی، موتور، دسته صندلی، تیغ، شفت فولی، خورشیدی، دسته درجه، تیز کن کالباس بر، پیچ رگلاژ موتور، پایه های کالباسبر، چنگکی و کالباس گیر.

چنگکی یکی از اجزای تشکیل دهنده پارس برش است که کالباس را تا قسمت انتها برای برش ثابت نگه می دارد. دو جز دیگر یعنی دسته درجه ضخامت کالباس و دسته صندلی به منظور برش کالباس مورد استفاده قرار می گیرند. این اجزا نیاز به تکان دادن به صورت افقی دارد. قسمت دیگر یعنی حلزونی با دسته درجه مرتبط است.

کالباس بر پارس برش تیغه ایتالیایی

دیگر مزایای مهم این وسیله کاربردی، ابعاد جمع و جور آن است. به طوری که به راحتی حمل می شود و فضای کمی را اشغال می کند. می توانید این کالباس بر را بر روی میز بگذارید و در صورت نیاز به اسانس جابه جا کنید.

عملکرد محصول به شکل دستی انجام می شود. به این معنی که شما به وجود یک شخص در کنار دستگاه نیاز است تا دسته صندلی را به سمت تیغه ببرد و عملیات خرد کردن ژامبون با تیغ را انجام بدهد.

در مقایسه با دیگر نمونه های مشابه، پارس برش هیچگونه آلودگی صوتی ندارد و در عین حال بسیار نیز بهداشتی و تمیز است. به عبارت ساده تر اینکه، بدنه آن مانع از تجمع آلودگی و میکروب می شود. به دلیل کیفیت فلزی که در ساخت محصول بکار رفته است، فرآورده های پروتیئنی به بدنه آن نمی چسبد.

 

قیمت کالباس بر پارس برش

شاید در نگاه نخست چنین به نظر می رسد که دستگاه پارس برش، قیمت زیادی دارد اما چنین نیست. با وجود تمام مزایا و ویژگی های منحصر به فرد که از این محصول سراغ داریم، قیمت بسیار مناسبی دارد. ارزان بودن این دستگاه به این علت است که نمایندگی کالباس بر پارس برش تمام سعی خود را به کار می برد تا محصول با کیفیت و ارزان قیمت را در اخیتار مشتری قرار بدهد.

حتما بخوانید!
کاربرد ترازو در زندگی چیست؟

این کمپانی در طول سال های فعالیت خود ثابت کرده است که تمام تلاش خود را به کار می برد تا از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری نموده و در عین حال با بهره­گیری از بهترین فناوری های روز دنیا، کیفیت محصولات خود را تضمین کند.

 

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

تعمیر کالباس بر پارس برش در شیراز

آیا اسلایسر پارس برش نیاز به تعمیر هم دارد؟ البته، هر دستگاهی به مرور زمان ممکن است دچار نقص فنی شود و عملکرد اولیه را از دست بدهد. برای اینکه کیفیت و مرغوبیت محصول مجدد، احیا شود و کارایی اولیه را باز یابد، نیاز به سرویس یا تعمیرات خواهید داشت.

در مورد کالاس بر پارس برش، چیزی که ممکن است نیاز به تعمیر را ضرورت بدهد، کند شدن تیغه ها در طول زمان است. در صورت نیاز به تیز کردن تیغه ها، لازم است که به نمایندگی کالباس بر پارس برش مراجعه نمایید.

نمایندگی کالباس بر پارس برش

مشکل دیگری که ممکن است در کارایی این دستگاه ایجاد اختلال کند و خیلی خیلی کم پیش می آید، امکان ضعف عملکرد موتور پس از چندین سال کار متوالی است. در این صورت، مراجعه محصول به یک نمایندگی حرفه ای، کاملا ضروری است.

از کجا بفهمیم که موتور دستگاه اشکال دارد؟ ساده است. وقی متوجه صدا دادن دستگاه در زمان کار کردن می شوید، باید نسبت به تعمیر آن اقدام فوری به عمل بیاورید.

کج و نامیزون بریدن کالباس، به علاوه مشکلات تنظیم دسته درجه و یا شکستن حلزونی و … مواردی هستند که برای رفع آنها بهتر است به نمایندگی کالباس بر پارس برش مراجعه کنید. تکنسین های ما در بازرگانی اسپید به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر کالباس بر هستند. در صورت مشاهده هر گونه نقص کارایی دستگاه فورا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *