ترازو های دیجیتال, مقالات

بهترین ترازو های فروشگاهی بدون علمک بازار

بهترین ترازو های فروشگاهی بدون علمک بازار
3.5/5 - (13 امتیاز)

ترازو فروشگاهی بدون علمک به ترازویی گفته می شود که ستون نمایشگر ندارد و نمایشگر به صورت یک طرفه یا دو طرفه بر روی بدنه ترازو تعبیه شده است. قیمت این نوع ترازو ها معمولا نسبت به ترازوهای علمک دار مناسب تر می باشد. ترازو بدون علمک عموما در ظرفیت های 30 ، 40 ، 50 و 60 کیلو گرم طراحی می شوند و دقت های اندازه گیری متفاوتی دارند.

ترازوی بدون علمک به دلیل حذف ستون نمایشگر ، جمع و جور می باشد و فضای کم تری را اشغال می کند. همچنین به راحتی می توان این نوع ترازو را جا به جا نمود. تمامی امکاناتی که مورد نیاز یک فروشگاه است، در ترازو های بی ستون نیز گنجانده شده است و با حذف ستون، امکانات آن ها حذف نشده است.

زمانی که ترازو از نوع علمک دار می باشد ، ستون نمایشگر برای قنادی ها و یا مکان هایی که محصول را با جعبه اندازه گیری می کنند مشکل ایجاد می کند و ستون مانع از قرار گیری کامل محصول روی ترازو می شود، در نتیجه عملیات توزین با موفقیت انجام نخواهد شد. از این رو در این نوع مصارف نداشتن ستون نمایشگر ایده ال تر بوده و باعث تسهیل در عملیات توزین می شود.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

بهترین ترازوهای بدون علمک (بی ستون) فروشگاهی

در زیر بهترین های ترازو فروشگاهی بدون علمک را گرد هم آورده ایم تا شما کاربر گرامی را از جستجو بی نیاز کنیم. در هر بخش توضیحات مختصری از هر ترازو آورده شده است و با کلیک روی لینک پایین هر بخش میتوانید به صفحه اصلی هر محصول وارد شوید. با ما همراه باشید.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15B بی ستون

این ترازو علمک ندارد و با ظرفیت توزین 30 کیلوگرم و دقت 5 گرم محصولات را اندازه گیری می کند. این ترازو در فروشگاه بازرگانی اسپید از یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار است برای فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارک ها گزینه ای بسیار مناسب است.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15B بی ستون

سینی توزین این ترازو از جنس استیل ضد زنگ و بدنه آن از پلاستیک فشرده از نوع ABS ساخته شده است. صفحه نمایشگر LED از نوع 7 SEGMENTS در این ترازو بدون علمک تعبیه شده و امکان مشاهده قیمت کل ، قیمت و وزن را برای مشتری و کاربر فراهم کرده است.

حتما بخوانید!
ترازو آزمایشگاهی چیست؟

چاپ فاکتور ، بارکد و لیبل توسط چاپگر داخلی این ترازو قابل انجام است. به منظور سرعت بخشیدن به تعداد بالای محصولات ، چاپ بارکد به دو شکل تجمیعی و خطی انجام می شود و همچنین بارکدها قابلیت چاپ بر روی لیبل و فاکتور را نیز دارند

این ترازو فروشگاهی بدون علمک به دلیل ارائه گزارش های متنوع برای رصد ورودی ها و خروجی ها و انبارگردانی بسیار مفید است. همچنین این دستگاه 186 حافظه عملیاتی داخلی و مستقیم و 6000 حافظه خارجی و غیرمستقیم دارد.

شبکه ، کشوی پول ، رابط سریال و USB از پورت های این ترازو می باشند. از دیگر مزیت های این ترازو می توان به بارکد خوان خارجی ، چاپگر ، کامپیوتر و دستگاه POS نیز اشاره کرد. همچنین این ترازو می تواند هم زمان به 4 کاربر پاسخگو باشد

 

مشاهده جزییات بیشتر ترازو فروشگاهی LSG15B بدون علمک + خرید محصول

 

ترازو فروشگاهی بدون علمک لیبل پرینتر لمسی دیبال D900 بی ستون

این ترازو در مدل بدون ستون طراحی شده و نمایشگری از نوع TFT گرافیکی با رنگ های زنده به صورت دو طرفه بر روی بدنه آن تعبیه شده است که از تکنولوژی لمسی بهره می برد. این ترازو تنها با لمس انگشتان شما عمل خواهد کرد به این دلیل که در ساخت و طراحی آن از هیچ گونه دکمه ای استفاده نشده است.

این ترازو با ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت های 5 و 10 گرم عملیات توزین را انجام می دهد و از پلاستیک فشرده ABS مقاوم ساخته شده است. کفه توزین این ترازو از نوع استیل تخت انتخاب شده و امکان اعمال مالیات و تخفیف را نیز میسر می سازد.

ترازو فروشگاهی بدون علمک لیبل پرینتر لمسی دیبال D900 بی ستون

در این ترازو با استفاده از پورت های گوناگون قابلیت اتصال ترازو به دیگر تجهیزات فروشگاهی از جمله چاپگر ، کامپیوتر ، پوز بانکی ، دستگاه بارکدخوان خارجی و صندوق پول مهیا شده است.  VCD 24، RS 232 ، USB و اترنت پورت های تعبیه شده این ترازو می باشند.

این ترازو فروشگاهی بدون علمک ۱۰٫۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و ۹۹۹ حافظه مستقیم دارد. از مزایای این ترازو می توان به سرعت بالای چاپ کاغذ (رسید حرارتی) و چاپ لیبل (برچسب کاغذی حرارتی) برای امور بسته بندی اشاره کرد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

امکان جستجو در حافظه بر اساس نام یا کد ، امکان دسترسی به تمامی توابع منو های کاربر از روی صفحه نمایش فروشنده (از طریق رمزهای عبور امنیتی) ، طراحی صفحه نمایش با رنگ و آرم شرکت ، امکان ارتباط سریع و مطمئن ترازو با کامپیوتر و دستگاه های تلفن همراه از طریق (DWS) ، امکان ثبت تخفیف در هر خط و یا در جمع کل و امکان ثبت قیمت اصلی و قیمت با تخفیف برای هر کالا از دیگر ویژگی های مهم این ترازو می باشد.

 

مشاهده جزییات بیشتر ترازو فروشگاهی لمسی دیبال D900 بی ستون + خرید محصول

 

ترازو فروشگاهی بدون علمک ساده پاندو یک نمایشگر 40 کیلوگرم

ظرفیت این ترازو فروشگاهی 40 کیلوگرم و دقت آن نیز 1 گرم می باشد. یک صفحه نمایش از نوع LED برای این ترازو تعبیه شده است. این ترازو يكسال گارانتي و ده سال خدمات پس از فروش دارد و همچنین قابلیت قطعه شمار برای این ترازو تعبیه شده است.

حتما بخوانید!
ترازو دو کفه ای چیست و چه کاربردی دارد ؟

ترازو پاندو یک نمایشگر 40 کیلوگرم

این ترازو برای استفاده در پیچ و مهره فروشی ها ، فراورده های گوشتی ، کشتارگاه های مرغ و … گزینه ای بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد. همچنین قابل استفاده در مکان های صنعتی جهت عملیات بسته بندی می باشد.

 

مشاهده جزییات بیشتر ترازو پاندو یک نمایشگر 40 کیلوگرم + خرید محصول

 

ترازوی دیبال لیبل زن فروشگاهی مدل FLAT

این ترازو فروشگاهی در مشاغلی از جمله فروشگاه های زنجیره ای ، آجیل و خشکبار ، شیرینی فروشی ها و قنادی ها و پروتئینی ها کاربرد دارد و قادر به ارائه انواع گزارشات مورد نیاز نیز می باشد.

نمایشگر این ترازو بدون علمک از نوع LCD گرافیکی می باشد که بر روی بدنه ترازو قرار گرفته و قابلیت نمایش پیام های تبلیغاتی روان ، نمایش لوگو و… را دارد.

ترازو دیبال لیبل زن مدل FLAT

این ترازو می تواند 999 محصول را در حافظه غیر مستقیم و 100 محصول شما را در حافظه مستقیم در دو لایه ذخیره کند و در کنار آن برای هر کالا بدون نیاز به کامپیوتر بارکد تعریف کند. این ترازو می تواند بارکد واقعی چاپ کند و به طور هم زمان به 5 کاربر پاسخگو باشد.

از لیست گزارش های این ترازو می توان به گزارش فروش به تفکیک کالا یا گروه کالایی ، گزارش صندوق پول ، گزارش فروش بر مبنای قیمت کالاها ، گزارش فروش به تفکیک هر صندوقدار ، گزارش لیست کالاها ، گزارشات فروش دوره ای ، گزارش فروش کالاها در ساعات خاص و گزارشات موجودی کالا نیز اشاره کرد.

این ترازو قابلیت انبارداری کالاها را نیز دارد و دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی نمی باشد. همچنین ویژگی شبکه شدن به وسیله اترنت نیز برای این ترازوی دیبال قرار داده شده است

 

مشاهده جزییات بیشتر ترازوی دیبال لیبل زنFLAT  + خرید محصول

 

ترازو لیبل پرینتر بدون علمک رادین MKII بی ستون

این ترازو ظاهری بدون علمک با نمایشگر دو طرفه تمام لمسی دارد و همچنین تعداد 100 هزار حافظه غیر مستقیم برای آن در نظر گرفته شده است. امکاناتی مانند چاپگر داخلی و پشتیبانی از بسیاری از عملکردهای ترازوهای فروشگاهی از امکانات این ترازو می باشد.

توسط چاپگر این ترازوی دیبال می توان فاکتور چاپ کرد، لیبل یا برچسب تولید کرد و بارکد تجمیعی و تفکیکی صادر کرد.  درگاه های بارکد خوان ، کارت خوان (POS) ، اتصال به کامپیوتر ، شبکه (LAN) و کشوی پول از پورت های این ترازو می باشد.

ترازو بدون علمک لیبل پرینتر رادین MKII بی ستون

گزارش گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه ، امکان تنظیم میزان حساسیت ترازو با دقت های 2 و 5 و 10 گرم ، ارائه خدمات هم زمان به 3 مشتری ، داشتن منوی فارسی و امکان تعریف 10 کاربر مختلف برای یک دستگاه ، امکان چاپ لوگوی بر روی لیبل یا کاغذ ، امکان اعمال تخفیف در قیمت نهایی خرید و داشتن پارسنگ برای اندازه گیری وزن خالص از دیگر امکانات این ترازو فروشگاهی بدون علمک می باشد

 

مشاهده جزییات بیشتر ترازو فروشگاهی رادین MKII بی ستون  + خرید محصول

 

در نهایت جهت سفارش انواع ترازو فروشگاهی بدون علمک و با علمک می توانید از طریق فروشگاه آنلاین ما ، سفارش خود را ثبت کنید ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بازرگانی اسپید در تماس باشید. در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *