ترازو های دیجیتال, مقالات

به دنبال آدرس معتبرترین فروشگاه ترازو در شیراز میگردید ؟

به دنبال آدرس معتبرترین فروشگاه ترازو در شیراز میگردید ؟
3/5 - (4 امتیاز)

اگر به دنبال آدرس فروشگاه ترازو در شیراز میگردید تا ترازوی مناسب با کسب و کار خود خریداری کنید یا ترازوی فروشگاه خود را تعمیر کنید ، بازرگانی اسپید افتخار دارد با بیش از سه دهه سابقه مشاوره ، فروش ، تعمیر و نصب انواع ترازو های فروشگاهی دیجیتال ، گرمی و … در خدمت شما هموطنان عزیز باشد.

 

ترازو چیست؟

ترازو ابزاری برای اندازه گیری است که به تعیین جرم و وزن جسم کمک می کند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

همچنین از طریق فناوری به کاربرده شده در انواع ترازو های وزن کشی خانگی ، شما توانایی این را دارید که اطلاعات مهمی درباره بدن خود مانند شاخص توده بدنی (BMI ) ، چربی ،  وزن عضله ، تراکم استخوان ، میزان پروتیین در بدن ، سن بدن در مقابل با سن خودتان ، وزن بدون چربی ، چربی احشایی ، درجه چاقی ، میزان متابولیسم پایه در بدن و آب بدن خود را بدانید.

فن آوری به روش های مختلفی زندگی ما را آسان کرده است. امروزه نمی توانیم بدون یخچال و فریزر ، تهویه مطبوع ، مایکروویو ، ماشین لباسشویی و حتی ترازو و باسکول زندگی کنیم.

 

دقیقاً کجا ها از ترازو استفاده می شود؟

از ترازو در داروخانه ها ، آشپزخانه ها ، آزمایشگاه ها ، سوپرمارکت ها و فروشگاه ها ، صنایع و … استفاده می شود. با توجه به نیازهای مختلف و همینطور کاربری های متفاوت ، از انواع مختلف ترازو استفاده می شود.

دقیقاً کجا ها از ترازو استفاده می شود؟

ترازو انواع مختلفی دارد که معروف ترین آن ها به شرح زیر می باشد:

  • ترازوهای فروشگاهی
  • ترازوهای آزمایشگاهی
  • ترازوهای زرگری
  • ترازوهای خانگی
  • ترازوهای صنعتی و باسکول

برترین برند های ترازو از جمله ترازو پند ، ترازو توزين صدر ، ترازوی رادين و ترازو های دیبال و همینطور انواع ترازو از جمله ترازوهاي جيبي ، ترازو های اشپزخانه ، ترازو های فروشگاهی و سوپرمارکتی ، صندوق فروشگاهي ، تاچ پوز ، باركد خوان و … را می توانید در بازرگانی اسپید که یکی از بهترین آدرس های فروشگاه ترازو در شیراز است ، به راحتی پیدا کنید.

 

حتما بخوانید!
سفارش انواع ترازو فروشگاهی از مرکز فروش بازرگانی اسپید

ترازوهای فروشگاهی

ترازو های فروشگاهی از پرفروش ترین ترازوهای دیجیتال در بازار می باشند و به دلیل درخواست زیادی که از سمت مصرف کنندگان مخصوصا فروشگاه ها و هایپر مارکت ها برای آن وجود دارد از تنوع بالایی هم برخوردار می باشد.

ترازو فروشگاهی در سه مدل ترازوی ساده (بدون پرینتر) ، ترازوی پرینتردار و ترازوی لیبل پرینتر به بازار عرضه شده است.

از پیشرفته ترین ترازوهای فروشگاهی در بازار ، می توان به ترازوی لیبل پرینتر اشاره کرد.

تعمیر ترازو در شیراز

ترازو و باسکول صنعتی

ترازو و باسکول صنعتی به دلیل این که حجم کار بسیار بالایی را تحمل می کند ، بدنه آن بسیار مقاوم است و در مقایسه با ترازوهای فروشگاهی ، مقاومت بسیار بیشتری دارد.

از ترازوی صنعتی در کارخانه ها استفاده زیادی می شود. از این دسته می توان به ترازوی قطعه شمار نیز اشاره کرد.

 

ترازوی آزمایشگاهی در آدرس فروشگاه ترازو در شیراز 

ترازو آزمایشگاهی نوعی دیگر از ترازوهای دیجیتال است که در بازرگانی اسپید بعنوان یکی از مراکز فروش و تعمیر ترازو در شیراز با قیمت مناسب به فروش می رسد و می توانید آن ها را به راحتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

این نوع ترازو ها دقت بسیار بالایی دارند به همین خاطر برای وزن گیری مواد بسیار ریز گرمی استفاده می شوند.

در این مدل ترازوی آزمایشگاهی برای افزایش دقت محفظه ای برای توزین وجود دارد که میزان دخالت هوای محیط را تا حد امکان کاهش می دهد.

 

ترازوی آشپزخانه

از ترازوی آشپزخانه به طور معمول در اشپزخانه ها استفاده می شود و در گروه ترازو گرمی قرار می گیرد.

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

این نوع ترازو دیجیتال به دقت بالا نیازی ندارد و با دقت وزن کشی 1 گرم هم برای مواد مصرفی و غذایی بسیار مناسب است.

 

ترازوی وزن کشی یا حمامی

از این مدل ترازوی دیجیتال برای وزن گیری اشخاص استفاده می شود که بدون عملک است. در برخی از ترازو زیر پایی ها که نام دیگر آن ترازوی نفرکش است امکان محاسبه میزان چربی ، آب بدن ، کمبود و اضافه وزن وجود دارد.

ترازوی وزن کشی یا حمامی

ترازوی طلا فروشی در آدرس فروشگاه ترازو در شیراز 

ترازو طلافروشی در نوع دیجیتال از دقت 0.01 گرم برخوردار است که از ترازوهای حساسی هستند.

به خاطر همین حساسیت هم نباید ترازوهای طلا فروشی را در معرض باد قرار داد و حتما هم باید زیر آن محکم باشد.

در نظر داشته باشید که در ایران از ترازوی طلا فروشی با ظرفیت 600 گرم یا 3 کیلویی بیشتر استقبال شده است.

 

اگر به دنبال آدرس فروشگاه ترازو در شیراز و همچنین به دنبال تعمیر ترازو در شیراز هستید ، بازرگانی اسپید فروش و خدمات انواع ترازو و باسکول های دیجیتالی (از جیبی تا جاده ای) را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

حتما بخوانید!
تنظیمات ترازو رادین و راهنمای کامل صفحه کلید ترازو

کاربردهای انواع ترازو در زندگی ما چه می باشد؟

صنعت مواد غذایی

قطعا دیده ایم که وقتی برای خرید سبزیجات و میوه ها به بازار تره بار می رویم ، یا همچنین وقتی می خواهیم از سوپر مارکت مواد غذایی خرید کنیم ، فروشنده سوپر مارکت از ترازو برای وزن کردن محصولات خریداری شده استفاده می کند تا بدانیم چقدر باید هزینه کنیم.

در نظر داشته باشید که در فروشگاه های بزرگ اغلب از ترازوهای فروشگاهی دیجیتال استفاده می شود.

بازرگانی اسپید با سه دهه تجربه در تعمیر ترازو در شیراز ، تعمیرات کلیه ترازوهای دیجیتالی ، ترازوهای فروشگاهی ، ترازوهای آشپزخانه و … که توسط مهندسین مجرب و متعهد انجام می دهد ، در خدمت شما عزیزان می باشد.

ترازو برای وزن کردن محصولات

تغذیه و سلامتی

وزن کردن در سلامتی و رژیم غذایی ما بسیار پر کاربرد است.

به عنوان مثال اندازه گیری روند رشد کودکان که بسیار اهمیت دارد با ترازو انجام می شود و نتایج آن به طور منظم و برای مقایسه با ماه های قبل و ماه های بعد ثبت خواهد شد.

اگر وزن دقیق خود را بدانیم ، متوجه خواهیم شد که آیا بیش از حد لاغر یا چاق هستیم و با راهنمایی های پزشک تغذیه می توانیم به وزن ایده آل خود برسیم و بدن سالمی داشته باشیم.

برخی از ترازو های موجود که برای سلامتی وزن استفاده می شوند ، علاوه بر اندازه گیری وزن ، این قابلیت را دارند که توده چربی ها را هم اندازه گیری کنند.

 

طلا فروشی ها

یکی از مشاغلی که به شدت به این نوع ترازو نیاز دارد ، طلافروشی ها و جواهرفروشی ها می باشند.

زرگر ها با کمک ترازوهای بسیار دقیق طلافروشی که قابلیت این را دارند تا صدم گرم را نیز نشان دهند ، می توانند نیاز خود را برطرف کنند و نمی توان از ترازوی فروشگاهی برای این کار استفاده کرد.

چون همان طور که می دانید طلا ارزش بسیار بالایی دارد و در بیشتر موارد در حد گرم خریداری می شود نه کیلوگرم.

 

آشپزخانه ها

ترازو در آشپزخانه هم بسیار پر کاربرد است و آشپزها به خصوص بانوان خانه دار به کمک این نوع ترازو ها می توانند بهتر و راحت تر آشپزی کنند.

دستورالعمل های پخت مواد غذایی که در کتاب های آشپزی وجود دارد ، اغلب مقدار مواد اصلی غذا را با یک قاشق چای خوری و قاشق غذا خوری و یا گرم و لیتر بیان می کنند و آشپزی که بخواهد انواع کیک ها ، غذاها و بیسکویت های خوشمزه را اماده کند ، باید یک ترازوی آشپزخانه را داشته باشد تا بتواند مقدار دقیق مواد غذایی را متوجه شود.

آدرس فروشگاه ترازو بازرگانی اسپید در شیراز به نشانی شیراز ، بلوار زند ، جنب بانک مسکن مرکزی ،مجتمع تجاری فرجادیان ، طبقه دوم می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره تلفنی نیز دارید می توانید با شماره تماس 07132308445 و 07132335030 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *