ترازو های دیجیتال, مقالات

با کیفیت ترین ترازو های فروشگاهی ایرانی

ترازو فروشگاهی ایرانی
5/5 - (3 امتیاز)

ترازو وسیله ایست که کاربرد آن وزن کشی اجسام تا وزن حداکثر 70 کیلوگرم با دقت بالا می باشد و جزء اصلی ترین تجهیزات فروشگاهی به حساب می آید. در این زمینه تولید کنندگان کشور عزیزمان ایران نیز محصولات فوق العاده ای را روانه بازار کرده اند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. بازرگانی اسپید با بیش از 30 سال سابقه ، نماینده و ارائه دهنده انواع ترازو فروشگاهی ایرانی با کیفیت در سطح کشور می باشد.

این روزها ترازو های فروشگاهی در گسترده‌ ترین و متنوع ‌ترین حالت خود قرار دارند. یک صاحب فروشگاه و یا کسب و کار در بازار با چالش‌های زیادی جهت خرید ترازو فروشگاهی مواجه خواهد شد که منشا تمام این چالش‌ها نداشتن شناخت کافی از انواع قابلیت های ترازو می باشد.

کارایی و دقت در ترازو اهمیت بسیار زیادی دارد به این علت که تمامی خروجی فروشگاه به واسطه این محصول کنترل می شود. ترازو های ایرانی دقت بالایی دارند ، هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارند و کار با آن ها راحت تر است. این خود ویژگی متمایزی نسبت به سایر ترازوهای خارجی موجود در بازار است.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

از طرف دیگر توجه خیلی زیاد به ظاهر محصول و سرمایه گذاری قابل توجه در قسمت طراحی از لحاظ زیبایی و ارائه یک محصول چشم نواز از دیگر تفاوت های یک محصول ایرانی می باشد.

انواع ترازو فروشگاهی ایرانی امروزی امکان اتصال به بارکد خوان ، دستگاه کارت خوان ، صندوق پول و قابلیت متصل شدن به وای فای را نیز دارند. همچنین امکان مدیریت ، دسته بندی اجناس و نمایش تبلیغات را نیز دارد.

در ادامه جهت آگاهی بیشتر شما کاربران ، بازاریان و کاسبان گرامی ، ابتدا نکات مهم جهت انتخاب یک ترازو فروشگاهی ایده‌آل و باکیفیت را با یکدیگر مرور می کنیم و بعد از آن به بررسی چند نمونه از بهترین ترازو های فروشگاهی میپردازیم.

 

نکات مهم هنگام خرید ترازو فروشگاهی ایرانی

ظرفیت وزن کشی ترازو های فروشگاهی

انتخاب ظرفیت وزن کشی ترازو باید بسته به نیاز شما باشد. به عنوان مثال اگر کار شما توزین اقلام سنگین وزن می باشد ، باید ترازویی با قدرت تحمل وزنی بالا خریداری کنید.

خرید درست در این زمینه می‌تواند باعث اندازه گیری دقیق تر وزن های مورد نظر شما شود.

 

دقت اندازه گیری در فروش انواع ترازوهای فروشگاهی

دقت در ترازو های فروشگاهی از پر اهمیت ترین موارد هنگام خرید می باشد. پس این که ترازوی شما دقت اندازه گیری بالایی داشته باشد یک شرط بزرگ برای شما محسوب می شود.

هر چه یک ترازو فروشگاهی دقت بالاتری داشته باشد ، قیمت آن نیز بیشتر می باشد. برخی از ترازو های فروشگاهی در بازار وجود دارند که دقت آن ها در حد 1 گرم می باشد.

دقت اندازه گیری در فروش انواع ترازوهای فروشگاهی

به جنس ترازو توجه داشته باشید

هنگام خرید حتما به جنس و وزن بدنه ترازو انتخابی خود دقت کنید. در نظر داشته باشید که ترازو یک محصول پر استفاده در محیط فروشگاه و کار به حساب می آید و با اقلام مختلف در ارتباط است ، در نتیجه توجه به جنس ‌آن از نظر استحکام و دوام بسیار اهمیت دارد.

 

مشخصات نمایشگر ترازو فروشگاهی ایرانی

برای این که مشتری بتواند اعداد زده شده از سوی فروشنده را مشاهده کند ، ترازو فروشگاهی باید یک نمایشگر ترجیحاً دو طرفه داشته باشد. نمایشگر در به وجود آمدن اعتماد و رونق بین عملکرد فروشنده و مشتری بسیار مهم می باشد.

این که صفحه نمایش ترازو فروشگاهی بزرگ یا کوچک باشد ، این که اعداد را به صورت خوانا نشان دهد یا نه ، این که صفحه نمایش تا چند رقم را می‌تواند نشان دهد و از فیلدهای مختلفی برای وارد کردن وزن واحد ، قیمت نهایی ، قیمت وزن واحد و وزن نهایی نیز برخوردار باشد ، از نکات خیلی مهم به حساب می آید.

 

ابعاد و ظاهر ترازو های فروشگاهی

در خرید ترازو فروشگاهی به اندازه کلی محصول نسبت به فضای کاری خود دقت کنید. گاهی اوقات بعضی ترازو ها نسبت به محیط کاری شما بیش از حد بزرگ می باشند و باعث اذیت شما می شوند.

ابعاد و ظاهر ترازو های فروشگاهی

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

مشخصات ظاهری و زیبایی ترازو نیز برای محیط ها و فروشگاه های شیک بسیار اهمیت دارد زیرا جلوه ای دیگر به فروشگاه می بخشد.

 

شکل سینی ترازو در فروش انواع ترازوهای فروشگاهی

سینی ها در دو نوع تخت و لبه دار ارائه می شوند. اگر فروشنده میوه ، مواد غذایی و از این دست مواد هستید ، ترازویی که سینی‌ لبه‌دار داشته باشد برای  شما بهترین گزینه است در غیر این صورت می توانید از سینی تخت استفاده کنید.

حتما بخوانید!
مرکز فروش رول حرارتی کارتخوان در شیراز و استان فارس

می توانید هر دو نمونه را نیز برای ترازوی خود تهیه کنید تا در مواقع لزوم به جابجایی آن ها بپردازید.

 

سایر قابلیت های ترازو فروشگاهی

داشتن بارکد ‌خوان یا قابلیت اتصال به آن ، قابلیت اتصال به کشوی پول ، قابلیت چاپ فاکتور، قابلیت نصب سیم کارت و ارسال SMS ، امکان اتصال به شبکه ، قابلیت کارکرد در شبکه به صورت Ethernet ، قابلیت قطعه شمار ، امکان قفل شدن ترازو ، امکان تعیین سطح دسترسی برای کاربر ، امکان ردیابی کردن کالاها ، قابلیت نگه داری فاکتور ، قابليت چاپ بارکد سطر و تجميعي ، امکان تنظیم دقت اندازه‌گیری ، وجود پورت های مختلف ارتباطی ، صفحه کلید لمسی ، حافظه داخلی و جانبی از دیگر ویژگی های مهمی هستند که نیاز فروشگاه های مختلف را برطرف میکنند و در قیمت ترازو موثر هستند.

در ادامه به بررسی بهترین ترازو های فروشگاهی ایرانی میپردازیم و در حین معرفی با قابلیت های بیشتری از ترازو ها نیز آشنا خواهید شد.

 

بهترین های ترازو فروشگاهی ایرانی

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG

ظرفیت وزن کشی این ترازو 40 کیلوگرم و دقت آن 2 ، 5 الی 10 گرم می باشد. همچنین قابلیت این را دارد که هم زمان به 3 مشتری پاسخگو باشد.

نمایشگر این محصول به صورت LCD و به صورت دو طرفه تعبیه شده است که هم مشتری و هم فروشنده می توانند اطلاعات را مشاهده کنند.

صفحه نمایشگر این ترازو وزن محصول را تا 6 رقم ، قیمت واحد محصول را تا 8 رقم و قیمت کل را تا 9 رقم نشان می دهد. همچنین سینی این ترازو به صورت کاملا مسطح طراحی شده است که می توانید برای آن سینی لبه دار نیز تهیه کنید.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG

ترازو فروشگاهی ایرانی رادین MK2 با عملیات چاپ اطلاعات بر روی لیبل یا برچسب ، شرایط بسته بندی را فراهم کرده است.

از دیگز مزیت های این محصول می توان به ارتباط ترازو به پوز بانکی یا کارت خوان بانکی اشاره کرد که در زمان صدور فاکتور یا لیبل می توان رقم نهایی را روی دستگاه پوز مشاهده و مبلغ کل را تسویه کرد.

گزارش گیری های دلخواه به صورت موردی ، هفتگی ، جزئی ، کلی و کالا های خاص از دیگر قابلیت های این ترازو هستند.

این دستگاه از طریق درگاه USB نیز می تواند اطلاعات و گزارشات فروش را دریافت و درکامپیوتر ذخیره کند. همچنین این محصول قابلیت متصل شدن به بارکد خوان از طریق پورت PS2 را دارد.

نمونه Wifi دار این محصول از امکان اتصال به شبکه برای آپدیت کردن ، منتقل کردن پیام به ترازو ، ارسال اطلاعات ثبت شده در حافظه 100 هزار تایی غیر مستقیم و 120 تایی مستقیم و… برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است نمونه بی ستون این محصول نیز در فروشگاه بازرگانی اسپید به عنوان نماینده فروش انواع ترازوهای فروشگاهی موجود است.

مشاهده ترازو فروشگاهی ستون دار رادین MK2 40KG

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 8800 70 kg

بیشترین مقدار اندازه گیری شده توسط این ترازو 70 کیلوگرم و حداقل مقداری که می تواند اندازه بگیرد 200 گرم می باشد.

بدنه ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 8800 از فلز ساخته شده که طول عمر بسیار بالایی دارد و بسیار مستحکم است.

دو نوع نمایشگر LCD و LED در این محصول تعبیه شده که هر یک اطلاعات خاصی را به نمایش می گذارند.

نمایشگر LCD ترازو رادین اطلاعات مندرج در فاکتور را نشان می دهد و نمایشگر ال ای دی اطلاعات مربوط به قیمت ، وزن و قیمت کل را نشان می دهد.

ترازو رادین 8800 70 kg

بهترین و مهم ترین خصوصیات در فروش انواع ترازوهای فروشگاهی و این ترازو وجود ویژگی WiFi می باشد که از طریق این تکنولوژی می توان ترازو را به دستگاه های از جمله مانند کامپیوتر ، چاپگر و لپ تاپ متصل کرد. این دستگاه مانند ترازوهای دیگر حافظه غیرمستقیم و مستقیم دارد.

تعداد حافظه غیرمستقیم این مدل 100 هزار عدد و تعداد حافظه مستقیم آن 70 می باشد. همچنین امکان ثبت اطلاعاتی از جمله قیمت محصول ، نام محصول ، تخفیف و موجودی محصول در حافظه این نوع ترازو وجود دارد.

حتما بخوانید!
تنظیمات ترازو دیبال Double Body ، Tower ، Flat و D900 + راهنمای صفحه کلید

برای این ترازو پورت های ارتباطی زیادی از جمله  USB ، PS2 و Cash تعبیه شده که پورت USB مهم ترین آن ها محسوب می شود. در این ترازو یک چاپ گر حرارتی نیز قرار داده شده است.

چاپ بارکد سطری و بارکد تجمیعی و چاپ فاکتور فروش از قابلیت های دیگر چاپگر ترازوی رادین به حساب می آیند. نمونه دیگر این ترازو با قابلیت اندازه گیری 40 کیلوگرم نیز در سایت قابل مشاهده است.

مشاهده ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 8800

 

ترازو فروشگاهی پند مدل PX6000

این ترازوی فروشگاهی از نوع علمک دار می باشد که برای فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ طراحی و ساخته شده است.

این محصول تا وزن 30 کیلوگرم را با دقت 10 گرم و تا وزن 15 کیلوگرم را با دقت 5 گرم حساسیت اندازه گیری می کند.

ترازو فروشگاهی ساده پند مدل PX6000 در دو مدل سینی لبه دار و تخت طراحی شده است. این ترازو ازویژگی نمایش قیمت واحد 6 رقمی و قیمت کل 7 رقمی روی LED با وضوح بالا استفاده می کند.

ترازو پند مدل PX6000

جنس بدنه این ترازو از پلاستیک فشرده ABS و جنس سینی آن از استیل می باشد. نمایشگر LED سه تکه در این ترازو تعبیه شده که سه عنوان قیمت کل ، وزن و قیمت را نشان می دهد.

این ترازو از قابلیت های کارآمدی از جمله قابلیت شمارش اقلام غیر وزنی مانند کنسرو ، تن و مربا ، قابلیت پارسنگ برای سنجش وزن خالص اقلام و به خاطر سپردن قیمت یا نام محصولات آن ها در حافظه غیر مستقیم و مستقیم خود بهره می برد.

امکان ارائه گزارش روزانه و ماشین حساب برای سریع تر شدن روند محاسبات از قابلیت های مهم دیگر در فروش انواع ترازوهای فروشگاهی و این ترازو می باشد.

وجود 999 حافظه غیرمستقیم و 56 حافظه مستقیم برای محاسبه قیمت و ذخیره اطلاعات محصولات از دیگر قابلیت های این دستگاه به حساب می آید.

با امکان متصل کردن ترازو به کامپیوتر می توان اطلاعات ثبت شده در حافظه را انتقال داد. همچنین با امکان متصل کردن به چاپگر جانبی نیز می توان فاکتور فروش یا رسید خرید را پرینت کرد و مشخصاتی مانند قیمت خرید ، نام محصول ، آدرس ، تاریخ ، تلفن و ساعت فروشگاه را بر روی آن درج کرد.

قفل ضد سرقت و باطری داخلی قابل شارژ در مواقع قطعی برق از دیگر مزیت های این ترازو به شمار می رود.

مشاهده ترازو فروشگاهی ساده پند مدل PX6000

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

این محصول با بدنه مستحکم و صنعتی که دارد برای استفاده در کارگاه های تولیدی و فروشگاه ها بسیار پیشنهاد می شود.

این ترازو فروشگاهی با ویژگی تولید بارکد واقعی بر روی کاغذ پشت چسب دار یا برچسب در امور بسته بندی بسیار پرکاربرد است. ظرفین وزن کشی این محصول 30 کیلوگرم و دقت آن 2 گرم می باشد و این توانایی را دارد که به صورت هم زمان به 4 مشتری پاسخگو باشد.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

نمایشگر تعبیه شده در این ترازو  LED بوده که تعداد ارقام قیمت کل آن 7 رقم ، ارقام قیمت 6 رقم و نمایشگر وزن نیز شامل 5 رقم می باشد. پورت های ارتباطی ترازو شامل پورت های USB ، LAN و سوکت ارتباط ترازو به صندوق و سیستم های پوز می باشد.

لازم به ذکر است که امکان دریافت گزارش های دلخواه در این ترازو فروشگاهی ایرانی وجود دارد و گزارش های جزئی ، گزارش های تفکیکی و کلی برای کاربران با فرمت دلخواه امکان پذیر است.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A صفحه کلید میکروسوئیچی دارد که اگر این صفحه کلید خراب شد ، نیاز به تعویض کلی نخواهد داشت و به راحتی کلیدهای معیوب تعمیر خواهند شد.

سینی ترازو از نوع استیل تخت می باشد و در صورت نیاز به سینی توزین به شکل لبه دار و بزرگ تر می توانید آن را سفارش دهید.

مشاهده ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر LSG15A

 

در نهایت از لینک زیر می توانید انواع ترازو فروشگاهی ایرانی توزين صدر ، رادين ، پند و … را در فروشگاه بازرگانی اسپید مشاهده و مقایسه نمایید و به راحتی نسبت به خرید اقدام کنید.

مشاهده تمامی ترازو های فروشگاهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *