ترازو های دیجیتال, مقالات

انواع ترازو فروشگاهی با دقت بالا 1 ، 2 ، 5 و 10 گرم

ترازو فروشگاهی با دقت بالا
3.9/5 - (17 امتیاز)

ترازو فروشگاهی دستگاهیست که برای وزن کشی اجسام سبک تا وزن حداکثر 70 کیلوگرم با دقت های مختلف طراحی و روانه بازار می شود. امروزه ترازو های فروشگاهی با فناوری ‌ها و قابلیت های مختلف به مهمترین قسمت فرایند خرید و فروش بیشتر فروشگاه‌ ها تبدیل شده اند و خرید و فروش کوچک ترین محصولات در فروشگاه های مواد مصرفی ، فروشگاه های زنجیره ای ، میوه فروشی ها ، فروشگاه های آجیل و حبوبات ، سوپرمارکت ها ، قنادی ها و … وابسته به وجود این ترازوهاست. انواع ترازو فروشگاهی با دقت بالا به سه دسته ترازو فروشگاهی ساده ، ترازو فروشگاهی پرینتردار و ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر (بدون علمک ، با علمک) تقسیم بندی می شوند.

مواردی مانند ظرفیت وزن کشی ، جنس ترازو ، مشخصات نمایشگر ، ابعاد و ظاهر ، شکل سینی ، وای فای دار بودن و پورت های مختلف همگی از ویژگی های یک ترازو خوب هستند اما دقت در ترازو های فروشگاهی از پر اهمیت ترین موارد به حساب می آید. همیشه بهتر است که ترازوی شما دقت اندازه گیری بالایی داشته باشد. با خرید ترازو فروشگاهی با دقت یک گرم و 2 گرم ، دیگر نیاز به خرید ترازوهای کوچک گرمی نیست و  این توانایی را دارند که به شما در توزین اجسام با ارزش و کوچک کمک کنند.

در ادامه 7 نمونه از بهترین ترازو های فروشگاهی با دقت های 1 ، 2 و 5 گرم را به شما معرفی خواهیم کرد. تمامی ترازو ها در فروشگاه بازرگانی اسپید موجود هستند و می توانید نسبت به خرید آنلاین یا حضوری آن ها اقدام کنید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

ترازو فروشگاهی ساده پاندو سه نمایشگر 40 کیلوگرم

ترازو فروشگاهی پاندو 40 کیلوگرم با دقت یک گرم و ظرفیت اندازه گیری 40 کیلوگرم از ارزانترین ترازو های فروشگاهی می باشد. این دستگاه برای استفاده در پیچ و مهره فروشی ها ، فراورده های گوشتی ، کشتارگاه های مرغ و … گزینه ای بسیار مناسب است.

ترازو ساده پاندو مجهز به سه صفحه نمایش LED می باشد که این صفحه نمایش می تواند 6 ديجيت (رقم) قيمت واحد و ٧ ديجيت (رقم) قيمت كل را نشان دهد.

همچنین این ترازو مجهز به باطری قابل شارژ می باشد و در مواقعی که برق شهری قطع می شود ، می توانید با ترازو کار خود را ادامه دهید. همچنین قابلیت قطعه شمار در این ترازو تعبیه شده است و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد.

 

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG با دقت بالا 2 ، 5 الی 10 گرم و ظرفیت توزین 40 کیلوگرم می باشد و همیشه از پیشنهادات بازرگانی اسپید به مشتریان است. صفحه نمایش LCD به کار رفته در این ترازو به صورت دو طرفه طراحی شده و اطلاعات محصول را در دو طرف هم به مشتری و هم فروشنده نشان می دهد.

ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر ستون دار رادین MK2 40KG

این صفحه نمایش قیمت واحد محصول را تا 8 رقم ، وزن محصول را تا 6 رقم و قیمت کل را تا 9 رقم نشان می دهد.

این ترازو ، شرایط بسته بندی را با پرینت اطلاعات بر روی برچسب یا لیبل فراهم کرده و محصولات وزن کشی شده را به همراه اطلاعات وکیوم می کند.

در سیستم این محصول ، باتری تعبیه شده است و از حالت عادی ترازو در صورت قطعی برق می توان استفاده کرد اما سیستم لیبل زن دستگاه غیر فعال خواهد شد تا دوباره برق شهری وصل گردد.

از مزایای این دستگاه می توان به ارتباط ترازو به پوز بانکی یا کارت خوان بانکی اشاره کرد که در زمان صادر کردن فاکتور یا لیبل می توان رقم نهایی را روی دستگاه پوز مشاهده و مبلغ کل را تسویه کرد. گزارش گیری های دلخواه به صورت جزئی ، موردی ، هفتگی و کلی در این ترازو امکان پذیر است.

حتما بخوانید!
بهترین ترازو های فروشگاهی هوشمند با قابلیت های بی نظیر

منو این ترازو کاملا فارسی می باشد و آموزش تنظیمات ترازو رادین نیز در بازرگانی اسپید به صورت کامل شرح داده شده است.

در فاکتور رسید چاپگر یا لیبل صادر شده ، می توان طراحی های خاصی مانند نام فروشگاه ، طراحی لوگو ، تاریخ تولید ، قرار گیری بارکد ، ادرس و یا شماره تماس فروشگاه و … را درج کرد.

این ترازو فروشگاهی با دقت بالا به وسیله پورت USB می تواند گزارشات و اطلاعات فروش را دریافت و در کامپیوتر ذخیره کند قابلیت متصل شدن به بارکد خوان به وسیله درگاه پورت PS2 را داراست.

ترازو MK2 می تواند همزمان به 3 مشتری پاسخگو باشد که این ویژگی برای فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ بسیار کاربرد دارد.

دستگاه MK2 در دو نمونه وای فای دار و معمولی در بازرگانی اسپید موجود می باشد که نمونه وای فای دار آن از امکان متصل شدن به شبکه برای انتقال پیام به ترازو ، بروز رسانی ، انتقال اطلاعات ثبت شده در حافظه 100 هزار تایی غیر مستقیم و 120 تایی مستقیم و … برخوردار می باشد.

 

دیگه دنبال قهوه فوری، کاپوچینو و نسکافه نگرد که مرکزش اینجاست!

ترازو فروشگاهی با دقت یک گرم پند PX3000

ظرفیت وزن کشی این ترازو ساده علمک دار پند 30 کیلوگرم است و دقت آن 5 گرم برای وزن های 5 الی 30 کیلوگرم و دقت 1 گرم برای وزن های 0 تا 5 کیلوگرم می باشد.

ترازو فروشگاهی با دقت یک گرم پند PX3000

بدنه این ترازو فروشگاهی از پلاستیک فشرده ABS نشکن با مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه ساخته شده است و از قابلیت های کاربردی این ترازو فروشگاهی می توان به امکان متصل شدن آن به دستگاه های جانبی مانند پرینتر جانبی ، صندوق فروشگاهی و کامپیوتر اشاره کرد.

باتری که برای این ترازو تعبیه شده است می تواند انرژی برق را ذخیره کند و با کارکرد پشت سر هم ، بعد از 4 الی 5 ساعت تخلیه خواهد شد. در نتیجه می توانید هنگامی که برق شهری قطع می باشد ، از دستگاه استفاده نمایید.

از قابلیت های این ترازو فروشگاهی با دقت یک گرم می توان به قابلیت قطعه شمار ، رله قطع کن و دریافت فرمان خروجی و قطع آن نیز اشاره کرد که در برخی اصناف کاربرد بسیار زیادی دارد. ویژگی شمارش قطعات در این ترازو موجب شده است تا در بسیاری از فروشگاه های بسته بندی و پیچ مهره کاربرد داشته باشد.

 

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 70KG 8800

ظرفیت این ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 70 کیلوگرم و حداقل مقداری که می تواند اندازه بگیرد 200 گرم می باشد. همچنین دقت این ترازو 10 گرم است که قابل تنظیم در مقادیر 2 ، 5 و 20 گرم نیز می باشد.

این ترازو رادین 70 کیلویی کاملاً مشابه با نمونه 40 کیلوگرمی آن است و تنها در ابعاد سینی متفاوت است.

ترازو فروشگاهی پرینتردار رادین 70KG 8800

بدنه این ترازو رادین کاملا از فلز ساخته و طراحی شده که از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و بسیار مستحکم می باشد. همچنین این ترازو مجهز به دو نوع نمایشگر LCD و LED می باشد

لازم به ذکر است که نمایشگر LCD این ترازو اطلاعات مندرج در فاکتور را نمایش می دهد و نمایشگر LED آن اطلاعات مربوط به قیمت ، وزن و قیمت کل را نشان می دهد. در نظر داشته باشید که پیام های انتقال داده شده به وسیله سرور به این ترازو در نمایشگر LCD نمایش داده می شود.

حتما بخوانید!
انواع ترازوی آزمایشگاهی را بهتر بشناسید

 

ترازو فروشگاهی با دقت بالا لیبل پرینتر توزین صدر

دقت توزین این ترازو فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر 2 تا 10 گرم است و تا وزن ۳۰ کیلوگرم را می تواند وزن کشی کند.

این ترازو علاوه بر ویژگی چاپ لیبل ، چاپ کاغذ حرارتی را نیز می تواند انجام دهد و برای مشاغلی از جمله فروشگاه های زنجیره ای ، مراکز بسته بندی ، قنادی ، هایپر مارکت ها ، پروئینی ها و … مناسب است.

ترازو لیبل پرینتر توزین صدر

از امکانات این ترازو فروشگاهی می توان به سهولت انجام انواع تنظیمات ترازو مانند درج پیام در ابتدا و انتهای رسید ، تنظیم زمان ، تاریخ ، تعریف محصول ، قیمت و نرم افزار تماما فارسی اشاره کرد.

از اتصالات این ترازو فروشگاهی با دقت بالا می توان به LAN ، کارت خوان های بانکی ، بارکد خوان USB ، کشوی پول و متصل شدن به وای فای به درخواست مشتری نیز اشاره کرد. همچنین این ترازو می تواند هم زمان به 4 مشتری نیز پاسخگو باشد.

این دستگاه ۶۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و ۱۸۶ حافظه در ۳ صفحه به صورت مستقیم دارد. همچنین لازم به ذکر است که این ترازو از نمایشگر LCD دو طرفه شامل ۷ رقم قیمت کل ، ۶ رقم قیمت واحد ، ۵ رقم وزن و ۴ رقم پارسنگ بهره می برد.

 

ترازو فروشگاهی با دقت یک گرم پاندو تک نمایشگر 40 کیلوگرم

ترازو فروشگاهی ساده پاندو تک نمایشگر مانند مدل 3 نمایشگر ذکر شده ظرفیت اندازه گیری 40 کیلوگرم و دقت 1 گرم دارد. این محصول نیز برای استفاده در پیچ و مهره فروشی ها ، فراورده های گوشتی ، کشتارگاه های مرغ و … بسیار کاربرد دارد.

این ترازو فروشگاهی ساده با دارا بودن قابلیت قطعه شمار برای عملیات بسته بندی در مکان های صنعتی بسیار مناسب است و یک صفحه نمایش LED بیشتر ندارد.

ترازو پاندو تک نمایشگر باطری قابل شارژ دارد و با يكسال گارانتي و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.

 

ترازو فروشگاهی با دقت بالا توزین صدر ویستا

ظرفیت ترازو فروشگاهی پرینتردار توزین صدر ویستا ۶۰ کیلوگرم و دقت آن ۲ گرم می باشد.

فلز سازه طراحی شده در بدنه این ترازو باعث شده است تا دستگاه در برابر شرایط گوناگون اقلیمی و هم چنین ضربه و فشار از استحلاک پایین تر و مقاومت بالاتری برخوردار باشد.

از مزایای بارز این ترازو پرینت بارکد سطر بوده که برای هر محصول به صورت مستقل انجام می گیرد.

 توزین صدر ویستا

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به گزارش گیری جامع و گزارش هایی مانند فروش روزانه تک تک محصولات ، ریز فروش و… اشاره کرد.

این محصول با قابلیت ثبت ۲۰۰ عدد محصول در حافظه خود این توانایی را دارد که به راحتی نیاز صنوفی مانند میوه فروشی ، آجیل و خشکبار و سوپرمارکت ها و … را پاسخگو باشد

ترازو ویستا از قابلیت اتصال به صندوق پول فروشگاهی ، اتصال به کامپیوتر و همچنین POS بانکی نیز برخوردار است.

در این مقاله سعی کردیم انواع ترازو فروشگاهی با دقت یک گرم تا 10 گرم را به شما کاربر عزیز معرفی کنیم تا در هنگام خرید تصمیم گیری راحت تری داشته باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره رایگان دارید ، می توانید از طریق شماره های تماس با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *